Jirka Lefner píše:Tak jsem se vratil domu a bohuzel zpet vlakem. Uz jsem byl nasrany jen kdyz to chlap vytahoval z garaze kdy jsem si vsiml jak zadni kapota kufru mela asi 20 dulku od toho jak zaviral a mel tam zrejme ostre kramy!! No,je to normalni??? Lak je opravdu krasny a zadni blatniky jsou na lemech potreny cernou barvou . Udelaji jsme jizdu a byly slyset ventily a pan mi rikal,že před 5lety kdy mel motor při cca 50tis delali gufera na hlave tak jsem se ho ptal proc proboha neseřidili ventily?? Potom jsem si polozil otazku proc v 50tis gufera?? Bud to zavarili nebo nevim .To auto ma mit 71200 ale fakt me přesla chut !!
Tak z toho vsetkeho by ma fakt srali iba lemy, pokial su pod tou farbou skutocne hrdzave.
Zadna kapota sa da predsa vymenit....
Gufera? Ziadne gufera nevydrzia viac ako 10rokov. A ak aj ventily nastavili, ma to odvtedy 22tkm! Kde si videl aby Zigul vydrzal s ventilmi neklepajucimi 22tkm? Interval je 10tkm. A to nehovorim, ze ked to rozoberies a nastavis, ono si to este sadne a rozhodi sa to skor nez len pri samotnom nastaveni...
Akurat teda uznavam, ze to rozhodne neni za tu cenu, ale na jednanie.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Jirka Lefner píše:Tak jsem se vratil domu a bohuzel zpet vlakem. Uz jsem byl nasrany jen kdyz to chlap vytahoval z garaze kdy jsem si vsiml jak zadni kapota kufru mela asi 20 dulku od toho jak zaviral a mel tam zrejme ostre kramy!! No,je to normalni??? Lak je opravdu krasny a zadni blatniky jsou na lemech potreny cernou barvou . Udelaji jsme jizdu a byly slyset ventily a pan mi rikal,že před 5lety kdy mel motor při cca 50tis delali gufera na hlave tak jsem se ho ptal proc proboha neseřidili ventily?? Potom jsem si polozil otazku proc v 50tis gufera?? Bud to zavarili nebo nevim .To auto ma mit 71200 ale fakt me přesla chut !!
Tak z toho vsetkeho by ma fakt srali iba lemy, pokial su pod tou farbou skutocne hrdzave.
Zadna kapota sa da predsa vymenit....
Gufera? Ziadne gufera nevydrzia viac ako 10rokov. A ak aj ventily nastavili, ma to odvtedy 22tkm! Kde si videl aby Zigul vydrzal s ventilmi neklepajucimi 22tkm? Interval je 10tkm. A to nehovorim, ze ked to rozoberies a nastavis, ono si to este sadne a rozhodi sa to skor nez len pri samotnom nastaveni...
Akurat teda uznavam, ze to rozhodne neni za tu cenu, ale na jednanie.
No a zajimavy ,ze to nikdo nekoupi a tu modrou za tech 45 tis ve ždaru tak nikdo nechce . Obe auta jsou nic moc za ty penize. Za ty penize by to melo byt v TOP stavu a ne,abych chodil po lakovnach střikat kapotu a po servisech nechat delat hlavu a ventily
Jirka Lefner píše:Tak jsem se vratil domu a bohuzel zpet vlakem. Uz jsem byl nasrany jen kdyz to chlap vytahoval z garaze kdy jsem si vsiml jak zadni kapota kufru mela asi 20 dulku od toho jak zaviral a mel tam zrejme ostre kramy!! No,je to normalni??? Lak je opravdu krasny a zadni blatniky jsou na lemech potreny cernou barvou . Udelaji jsme jizdu a byly slyset ventily a pan mi rikal,že před 5lety kdy mel motor při cca 50tis delali gufera na hlave tak jsem se ho ptal proc proboha neseřidili ventily?? Potom jsem si polozil otazku proc v 50tis gufera?? Bud to zavarili nebo nevim .To auto ma mit 71200 ale fakt me přesla chut !!
Tak z toho vsetkeho by ma fakt srali iba lemy, pokial su pod tou farbou skutocne hrdzave.
Zadna kapota sa da predsa vymenit....
Gufera? Ziadne gufera nevydrzia viac ako 10rokov. A ak aj ventily nastavili, ma to odvtedy 22tkm! Kde si videl aby Zigul vydrzal s ventilmi neklepajucimi 22tkm? Interval je 10tkm. A to nehovorim, ze ked to rozoberies a nastavis, ono si to este sadne a rozhodi sa to skor nez len pri samotnom nastaveni...
Akurat teda uznavam, ze to rozhodne neni za tu cenu, ale na jednanie.
No a zajimavy ,ze to nikdo nekoupi a tu modrou za tech 45 tis ve ždaru tak nikdo nechce . Obe auta jsou nic moc za ty penize. Za ty penize by to melo byt v TOP stavu a ne,abych chodil po lakovnach střikat kapotu a po servisech nechat delat hlavu a ventily
Ahoj,
pokud sháníš sedmu, tak jeden kámoš z Brna má na prodej jednu v pěkným stavu. Není to sice žádná leštěnka, ale cena by byla určitě jinde, než u těch dvou zmiňovaných výše... Práce na ní je, no musel bys ji vidět, ale určitě by to byla dobrá investice, teda aspoň dle mého názoru.. Pokud seš fanda a byl bys ochotnej do auta něco investovat a nějaký drobnosti opravit. Na prodej nespěchá a prodá ji jen do dobrých rukou. Když tak se s ním zkus spojit a uvidíš:) Je jí škoda, na to aby byla bez stáje... http://auto.bazos.cz/inzerat/37852232/L ... vymena.php http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=18&t=20650
Já myslím, že sehnat krabici v TOP stavu bude více méně zázrak! Kvalita výroby nebyla v té době už nic moc. A navíc nastávala doba, kdy si lidé kupovali auta, aby s nimi jezdili. Následovala devadesátá léta, kdy se vozy dojezdily úplně. To není, jako shánět 01/02/03/06. Ty auta si ve své době kupovala spousta lidí, jako znamení prestiže. Moc toho nenajezdili a stále leštili. Proto se paradoxně seženou lepší Žiguli ze 70-tých let, než z 80-tých...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09 ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
balu píše:Tak hledej top ladu asi nenajdeš co čtu tak asi stým autem nebudeš normálně jezdit to bude asi stát jen v garáži ?
No,ja tak spis na vylety ,srazy apod . Radsi bych uvital 2103,06 Me se žiguliky vzdy libily . Mam Audi 80 cabio a Simku a chtel bych jeste krasneho žigulika
Mičun píše:Já myslím, že sehnat krabici v TOP stavu bude více méně zázrak! Kvalita výroby nebyla v té době už nic moc. A navíc nastávala doba, kdy si lidé kupovali auta, aby s nimi jezdili. Následovala devadesátá léta, kdy se vozy dojezdily úplně. To není, jako shánět 01/02/03/06. Ty auta si ve své době kupovala spousta lidí, jako znamení prestiže. Moc toho nenajezdili a stále leštili. Proto se paradoxně seženou lepší Žiguli ze 70-tých let, než z 80-tých...
Jirka Lefner píše: Rok 89 Ja to chci do garaze a na srazy popr vylety ..... 3 roky pockam a bude to veteran
Na veterána momentálně potřebuješ 30 let stáří. Tudíž u tohoto roku výroby si počkáš ještě 5 let a to pouze v případě, že se 30ti letá hranice neposune.
Popravdě, hledat model 2107 v TOP stavu, bez investic a bez servisu či oprav, bude hodně dlouhé hledání. Pokud jsi ochoten dát za auto tolik peněz, co stojí ta z Kolína, hodně bych si rozmyslel, zda nekoupit něco okolo 25 000kč a zbytek peněz vrazit do drobných kosmetických úprav. Ad gufera a seřízení ventilů ... plně souhlasím s Majem.
čo sa týka bordovej 07 auto je pekné aj podľa mňa avšak vzhľadom na to že to ešte nie je veterán cena je dosť prestrelená. simeringy na ventiloch zvlášť ruské (čierne) nevydržali nič moc. boli prípady kedy začali púšťať olej po pá tisíc km. preto v servich dávali a zvlásť teraz zelené francúzske ktoré vydržia ďaleko viac. čo sa nastavovania ventilov týka ako písal majo 10 000 km taký istý interval aj na nastavenie zapaľovania. a vniektorých prípadoch sa dali ventily nastavovať každých 15 000 km. ak na tom aute 22 000 km nikto nič nenastavoval tak sa nečudujem že nejde ticho ale klepe klope ako len môže.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.