tryskami tece benzin! lpg tece/proudi pres nejake ty trysky, ktere se montuji bezne tusim shora na komory karburatoru. jake jsou trysky v karburatoru, je LPG uplne fuk. alepson si to myslim.tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Trysky do karburátoru
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....
Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.
To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)
Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Zajímavá ůprava. A to máš na dvanátce? Co by to udělalo s patnáctkou.dmatej píše:Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....
Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.
To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)
Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama
pokud jezdis na LPG tak zrejme vubec nic.tonmi píše:Zajímavá ůprava. A to máš na dvanátce? Co by to udělalo s patnáctkou.dmatej píše:Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....
Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.
To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)
Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Horší je, že mi to nejede na jedničku, nějak mi skáče spojka. Dvojka a dál jsou v pohodě, ale na jedničku věčně skáču, nebo to musim točit.
Zkusim někde sehnat tu pružinu, co je tam dole (chybí, ale na jiným autě mi to vůbec nevadilo).
Zkusim někde sehnat tu pružinu, co je tam dole (chybí, ale na jiným autě mi to vůbec nevadilo).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
- Bydliště: Mirošov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Bez urazky, mozno ja som nejak divny. Ale to otriskovanie mi nejde do hlavy. Ja mam Weber 2103kovy. otriskovaniedmatej píše:To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)
I.komora 112 a 150
II.komora 135 a 170
na 1300ke a mam svedkov co nechceli verit , ze to taha jak prasa.
Majo moze dosvecit, ked som na sprintoch sundal jeho uz staru 1500ku. A nemam problem sa vysvihnut na 120km/h na prvej komore.A ked nedam pozor aj na 130km/h pri jemne otvorenej druhej komore a rychlost dalej rastie.Ale tam zalezi aj od inych veci ako natriskovanie.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Tak to už taky bylo a žralo to o dva litry víc. A druhá komora byla mrtvá.Majo píše:keby dmatej prhodil trysky(len trysky, vzdusniky nie) I. a II. komory, islo by mu to urcite lepsie a spotreba by sla dole
A po pravdě, nedovedu si představit, že by mi dvanáctka táhla líp než teď. Jen s tou jedničkou mám trošku problém - nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
no a Pista je ovplyvneny mojimi radami
sice len zo zaciatku, teraz uz aj sam vie, co je dobreee
A este k Pistovmu motoru - to by som nepouzival ako vzor lebo to je totalny zavodnicky nezmar! Ma tam uz tusim cez 340tkm bez vybrusov(!!!) a jazdi mu to uplne nadherne. Taha ako krava(moja 1500vka sa nan skutocne nechytala), nezerie olej a uz prestala klepat aj kluka! Stevo len zmenil predstih a z GO opat upustil. Bol by to hriech opravovat, pri tom ako to jazdi!
sice len zo zaciatku, teraz uz aj sam vie, co je dobreee
A este k Pistovmu motoru - to by som nepouzival ako vzor lebo to je totalny zavodnicky nezmar! Ma tam uz tusim cez 340tkm bez vybrusov(!!!) a jazdi mu to uplne nadherne. Taha ako krava(moja 1500vka sa nan skutocne nechytala), nezerie olej a uz prestala klepat aj kluka! Stevo len zmenil predstih a z GO opat upustil. Bol by to hriech opravovat, pri tom ako to jazdi!
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4