Apropo, plánuješ i výbrus a GO hlavy, nebo vyměníš jen šály a sbohem a šáteček?
To JmJ: množství vstřikovaného paliva lze ještě ovlivnit tlakem v palivové soustavě (redukčním tlakovým ventilem).
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Moderátoři
Vašátor píše:Já se zase zeptám, proč dělat generální opravu motoru po smrti, když má majitel podle svých slov motor velice dobrý, který jen bere olej? Osobně bych na tomto dobrém motoru změřil tlaky, zkontroloval a napnul rozvodový řetěz, vyměnil gufera ventilů (přes které to s největší pravděpodobností bude brát olej), motor SPRÁVNĚ nastavil a musí chodit jedna báseň. Podle mne zbytečná věc se štvát s generálkou.
Apropo, plánuješ i výbrus a GO hlavy, nebo vyměníš jen šály a sbohem a šáteček?
To JmJ: množství vstřikovaného paliva lze ještě ovlivnit tlakem v palivové soustavě (redukčním tlakovým ventilem).
JmJ píše: ... bohatost smesi. Nebo muzu zmenit prumer trysek nebo tlak paliva. ...
Rozlišuj, prosím, pojmy BENZIN a PALIVO. Zatímco benzin je benzin, palivo je směs benzinu a vzduchu.JmJ píše:Marku, pokud signal z lambdy nema vliv na mnozstvi vstrikovaneho paliva, pak mi rekni, jak tedy dochazi ke korekci bohatosti smesi. Pokud vim, vychozi parametry jsou tlak paliva a prumer trysky, algoritmus pak meni delku vstriku.
To není řetěz rozvodu !!! To chrastění způsobuje velký předstih = detonační klepání !!!last.degen píše:rozvodak naplej taky je a pod plynem chrasti furt.