Nastavení předstihu zkus takhle - sundej víčko rozdělovače a motorem/autem pohni tak aby palec přibližně směřoval na bodku 4. válce na víčku.Dej zpátky víčko,na ten vývod 4. válce nasaď kabel zapalování který bude mít na druhém konci nasazenou svíčku,tu někde uchyť tak aby se dotýkala kovovou částí kostry.Povol 13tkou klíčem matici držící polohu rozdělovače,zapni zapalování a otáčením rozdělovače (pomalu) zjistíš kde hází svíčka jiskru (jde o milimetry,pomalu,v klidu a přesně...),a matici přitáhni. Pokud máš,tak máš 0 stupňů,čili by to mělo chytat dobře.Pokud nastartuješ tak pak už jen budeš ladit na ucho Mám dojem že u mě to bylo cca 5-7mm posun oproti 0 stupňů.To že je pak třeba samozřejmě dát zpět všechny kabely a svíčky je asi jasný.
Tak doufám že si to pamatuju dobře
a akoze aky je problem. Ten postup funguje aj u bezkontaktu len s tym nemozes hybat az tak pomaly aby to hodilo iskro to potrebuje trosku svih. Ale aj tak sa to robi tak. Stroboskop ti nijak nepomoze, kym auto nevrci.
a na ten vyvod na tom EGR kasli, akurat ten co je spodny na sani by bolo zaslepit alebo rozmacknut koniec. Original by tam malo byt odkvapkavanie prebytocneho benzinu naliateho do sania na vypnutom motore(prieez dierky mozno 1mm alebo ani tolko)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
myslim, ze hej, ale pokial na tom uhlikovom filtri nezapojis vsetko, tak to stejne bude odvetravat "do vzduchu" a nie do karburatora. A to zapojenie filtra Ti veru nepoviem.....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
rozdelovac som nactavil ked som startoval boli vybuchy vo vyfuku ked som prehodil kable boli vybuchy zase z karburatora je tu este nejaka moznost preco to nejde???
No prosim Ale fakt je že když jsem bral z ty levné z M-car tak šli do kopru za chvíli,což je zrada,páč člověk nečeká že by to tak brzo mohlo být svíčkama
Teď mám NGK a super...
nechcem zacinat novu temu ale je tu problem so zratim benzinu
mal som ju nastartovanu asi 2 minuty a liter a pol v cudu moze to byt tryskou bohatosti zmesi ak ano akosa da nactavit a kde ju mam hladat na karburatoriy mam tam SOLEX
Já měl něco podobného-žralo to jak tank,neustále zadělané svíčky,o tom že to blbě jelo(spíš vůbec) netřeba hovořit...
A jedna z příčin,asi hlavní - jehlový ventil.Jen nápad co stojí za kontrolu...
majo ja nejdem na nadrz momentalne idem na bandasku ale sme s nu iba skusali horse je to ze to ani volnobech nedrzalo a zralo jak dive
ty mas jak nactavenu bohatost zmesi ???
Já to ladil odhadem a na ucho dle volnoběhu,pak na čisto dle CO,bohužel Ti asi neporadím s hodnotami-jako 3otáčky dle směru atd. To fakt nevím a ani by Ti to nepomohlo...