Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Jiří. Mě tam nakonec namontovali za cca 2000kč jakousi krabičku "cut off" přímo před přírubu na sání, která měla být ovládaná proudem do vstřiků a zavírat přívod plynu, ale stejně to nebylo ono.
Objektivní skutečnost: Je to už 30tkm celé venku a Laděna chodí, jak má.
Před tím jsem pořád řešil proč to chcípá, škube apod. a teď se to chová mravně.
Objektivní skutečnost: Je to už 30tkm celé venku a Laděna chodí, jak má.
Před tím jsem pořád řešil proč to chcípá, škube apod. a teď se to chová mravně.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Dotazoval jsem kdysi možnost koupě dílenské příručky přímo v prodejně ND na Koněvově ul., odmítli prodat s tím, že ji mají jen pro vlastní účely, ale prý mi vybrané statě mohou bezplatně okopírovat...
Koupil jsem si tedy manuály prostřednictvím MK-ČS (Medžunarodnaja Kniga v Praze) verzi v ruštině
To by jeden neřekl, co mám tohle auto, jak jsem se hezky zdokonalil v ruštině
Koupil jsem si tedy manuály prostřednictvím MK-ČS (Medžunarodnaja Kniga v Praze) verzi v ruštině
To by jeden neřekl, co mám tohle auto, jak jsem se hezky zdokonalil v ruštině
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouši: podle schemat to tak vypadá že by měly pálit 2 svíčky najednou. (není to nic divného mají stejne i Subaru)
Je to koncept ktery se pouziva když máš 2 zapalovací cívky a kabely ke kazde civke.
Auta co maji "zapalovaci listu" a zadne kabely tak mivaji vetsinou na kazdou svicku extra civku.
Proc se to vypina pri decelarci - nevim ale nicemu to nevaci a LPG jenotky ( i podtlakove) jsou vybaveny vypinanim priivodu LPG.
Dulezite je ze vstriky na benzin pri tom nedavajizadne palivo a pri urcitych nizkycj otackach ridici jednotka obnovi vstrikovani a zapalovani.
Tohel je kvuli uspore paliva, ale samotnemu motoru to zadne "blaho" nedela, naopak je to de facto maly tepelny sok se vsemy negativy. Jenze motor vydrzi hodne a ta uspora paliva za to stoji.
Tavri: jazykove znalosti se neztrati...
z principu me vadi ze si clovek musi cist o tom jak funguje jeho auto misto nejake smysluplne cinnosti....
Je to koncept ktery se pouziva když máš 2 zapalovací cívky a kabely ke kazde civke.
Auta co maji "zapalovaci listu" a zadne kabely tak mivaji vetsinou na kazdou svicku extra civku.
Proc se to vypina pri decelarci - nevim ale nicemu to nevaci a LPG jenotky ( i podtlakove) jsou vybaveny vypinanim priivodu LPG.
Dulezite je ze vstriky na benzin pri tom nedavajizadne palivo a pri urcitych nizkycj otackach ridici jednotka obnovi vstrikovani a zapalovani.
Tohel je kvuli uspore paliva, ale samotnemu motoru to zadne "blaho" nedela, naopak je to de facto maly tepelny sok se vsemy negativy. Jenze motor vydrzi hodne a ta uspora paliva za to stoji.
Tavri: jazykove znalosti se neztrati...
z principu me vadi ze si clovek musi cist o tom jak funguje jeho auto misto nejake smysluplne cinnosti....
To, že "svítěj" dvě najednou, ale nevylučuje, šetření zapalovací soustavy.
Jirí: Se vším souhlasím, jen to uzavření přívodu LPG je příliš daleko od spalovacího prostoru a tak tam vždy zbyde jetě plyn, který do válců doputuje v době, kdy svíčky už nedostávaj proud.
Jirí: Se vším souhlasím, jen to uzavření přívodu LPG je příliš daleko od spalovacího prostoru a tak tam vždy zbyde jetě plyn, který do válců doputuje v době, kdy svíčky už nedostávaj proud.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš naprostý souhlas- něco tam zbude a ten LPG má jedinou šanci kudy ven a to je přes sání do motoru a katem ven:-))
jenže muj kat má za sebou 94000km a nic mu není.
nevím jestli je toho LPG tak málo že to nevadí , nebo jestli může být řešení u LPG jednotky ještě moudřejší - tzn před vypnutím zapalování se o chvíli dříve vypne přívod kalapného LPG do reduktoru...
možný to je stačí číst údaje čidel a podle toho ovládat ten ventil, logika to není nijak složitá.
Fakt nevím.
jenže muj kat má za sebou 94000km a nic mu není.
nevím jestli je toho LPG tak málo že to nevadí , nebo jestli může být řešení u LPG jednotky ještě moudřejší - tzn před vypnutím zapalování se o chvíli dříve vypne přívod kalapného LPG do reduktoru...
možný to je stačí číst údaje čidel a podle toho ovládat ten ventil, logika to není nijak složitá.
Fakt nevím.