Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Moderátor: Moderátoři
Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s natryskováním karburátoru? Mám ho osazený na "sportovním" Oltcitu. Difuzery jsou 21 a 24mm. Hlavní trysky 108 a 130. Vzdušníky 170 a 180 /vše psáno jako první a druhá komora/
Přemýšlel jsem o tom, že bych ho zkusil nějak přetryskovat, ale zrovna dvakrát tomu nerozumím, tak to nechci zbytečně rozvrtat
K dispozici mám ještě difuzery 23 a 27mm a trysky 120 a 118. Vzdušníky bhžl jiné nemám...
Ještě doplním, že motor má 1129ccm
D.
máte někdo zkušenosti s natryskováním karburátoru? Mám ho osazený na "sportovním" Oltcitu. Difuzery jsou 21 a 24mm. Hlavní trysky 108 a 130. Vzdušníky 170 a 180 /vše psáno jako první a druhá komora/
Přemýšlel jsem o tom, že bych ho zkusil nějak přetryskovat, ale zrovna dvakrát tomu nerozumím, tak to nechci zbytečně rozvrtat
K dispozici mám ještě difuzery 23 a 27mm a trysky 120 a 118. Vzdušníky bhžl jiné nemám...
Ještě doplním, že motor má 1129ccm
D.
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
No já bych prostě experimentoval Každý motor chce trochu něco jiného, takže univerzální pravidlo není, ale já osobně bych tam dal ty větší difuzory a natryskoval např takto: I: 120/170 II: *160/210
* - tu "160" si vyrobíš vrtáčkem 1.6mm provtráním té 118 trysky (protože rozdíl mezi 120 a 118 nebude znatelně naprosto žádnej)
se vzdušníky je problém když jiné nemáš, nepasují tam ze škodovky nebo z něčeho jiného? Viděl bych tam větší, vrtat se samozřejmě dají, ale pokud máš jen dva je to blbý, není se k čemu vrátit - zkus tu II. komoru holt s tím seriovým vzdušínekm 180 ale to je podle mě málo.
A nebo tam dej Weber ze žigula - pak teprv začne ta pravá legrace
* - tu "160" si vyrobíš vrtáčkem 1.6mm provtráním té 118 trysky (protože rozdíl mezi 120 a 118 nebude znatelně naprosto žádnej)
se vzdušníky je problém když jiné nemáš, nepasují tam ze škodovky nebo z něčeho jiného? Viděl bych tam větší, vrtat se samozřejmě dají, ale pokud máš jen dva je to blbý, není se k čemu vrátit - zkus tu II. komoru holt s tím seriovým vzdušínekm 180 ale to je podle mě málo.
A nebo tam dej Weber ze žigula - pak teprv začne ta pravá legrace
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Len aby ta 160 znamenala 1,6mm...Niekde ten udaj znamena prietok.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Jikov 32DDSR se osazoval do motoru Škoda 110R. Pokud bys měl zájem, mám tu originální osazení pro erko.
Erko mělo 1107 ccm, což je k té Tvojí kubatuře dosti blízko.
Pravdou je, že brácha kdysi na erku karburátor DDSR měl, dokonce ve velmi dobrém stavu a v originál osazení. Po nějakém čase jsme ho vyměnili za Jikov 32SEDR 2932 pro škodu 120L a zajímavé bylo, že výkonové parametry se vůbec nezměnily, ovšem spotřeba šla o dva litry dolů. Takže ono je sice moc pěkné, že chceš motor přelít palivem - jde ovšem o to, zda ten motor je schopen ho využít. Pokud ho totiž nevyužije, vyhází ho výfukem na silnici a pořádně provětrá šrajtofli majitele. Jiný efekt to mít nebude.
Erko mělo 1107 ccm, což je k té Tvojí kubatuře dosti blízko.
Pravdou je, že brácha kdysi na erku karburátor DDSR měl, dokonce ve velmi dobrém stavu a v originál osazení. Po nějakém čase jsme ho vyměnili za Jikov 32SEDR 2932 pro škodu 120L a zajímavé bylo, že výkonové parametry se vůbec nezměnily, ovšem spotřeba šla o dva litry dolů. Takže ono je sice moc pěkné, že chceš motor přelít palivem - jde ovšem o to, zda ten motor je schopen ho využít. Pokud ho totiž nevyužije, vyhází ho výfukem na silnici a pořádně provětrá šrajtofli majitele. Jiný efekt to mít nebude.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Ten můj karbec původně seděl na Š1203
Natryskování na Š110R je dosti podobné, ale zkusil bych to. Co bys za to chtěl?
Natryskování na Š110R je dosti podobné, ale zkusil bych to. Co bys za to chtěl?
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Za co jako? Za ten opis z knížky? To snad ani nemůžeš myslet vážně, že bych za to měl něco chtít .
Nabídnu Ti vše, co moje stařičké záznamy skrývají:
Karburátor Jikov 32DDSR 3159 pro motor Š718K a Š719 - Škoda 110LS/R v sériovém provedení:
Difúzor: 22 / 24
Tryska hlavní: 110 / 125
Vzdušník hlavní: 170 / 180
Tryska běhu naprázdno: 50 / 80
Vzdušník běhu naprázdno: 180 / 100
Tryska sytiče: 100
Vzdušník sytiče: 6,5
Tryska obohacovače: 50 / -
Otvor bypassu: - / 80
Injektor akcelerační pumpičky: 50
Jehlový ventil (mm): 2
Hladina v plovákové komoře: 20 - 21 mm
Karburátor Jikov 32DDSR 3159 pro motor Š718K - Škoda 110R v provedení pro soutěže (homologace pro skupinu II):
Difúzor: 22 / 24 (alternativně 22 / 26)
Tryska hlavní: 120 / 140
Vzdušník hlavní: 170 / 180
Tryska běhu naprázdno: 50 / 80
Vzdušník běhu naprázdno: 150 / 100
Tryska sytiče: 90
Vzdušník sytiče: 6
Tryska obohacovače: 50-80 / -
Otvor bypassu: - / 60
Injektor akcelerační pumpičky: 50
Jehlový ventil (mm): 2
Hladina v plovákové komoře: 20 - 21 mm
Nabídnu Ti vše, co moje stařičké záznamy skrývají:
Karburátor Jikov 32DDSR 3159 pro motor Š718K a Š719 - Škoda 110LS/R v sériovém provedení:
Difúzor: 22 / 24
Tryska hlavní: 110 / 125
Vzdušník hlavní: 170 / 180
Tryska běhu naprázdno: 50 / 80
Vzdušník běhu naprázdno: 180 / 100
Tryska sytiče: 100
Vzdušník sytiče: 6,5
Tryska obohacovače: 50 / -
Otvor bypassu: - / 80
Injektor akcelerační pumpičky: 50
Jehlový ventil (mm): 2
Hladina v plovákové komoře: 20 - 21 mm
Karburátor Jikov 32DDSR 3159 pro motor Š718K - Škoda 110R v provedení pro soutěže (homologace pro skupinu II):
Difúzor: 22 / 24 (alternativně 22 / 26)
Tryska hlavní: 120 / 140
Vzdušník hlavní: 170 / 180
Tryska běhu naprázdno: 50 / 80
Vzdušník běhu naprázdno: 150 / 100
Tryska sytiče: 90
Vzdušník sytiče: 6
Tryska obohacovače: 50-80 / -
Otvor bypassu: - / 60
Injektor akcelerační pumpičky: 50
Jehlový ventil (mm): 2
Hladina v plovákové komoře: 20 - 21 mm
Naposledy upravil(a) Marek dne sob dub 20, 2013 16:12, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Asi jsem Tě špatně pochopil, myslel jsem že jsi majitelem trysek a difuzorů pro 32DDSR na eRko
Jak je ten karbec osazený vím, je to na netu, ale dík
Asi tam nakonec posadím originál Carfil /Solex/ a na druhé komoře mu trochu zvětším trysku
Jak je ten karbec osazený vím, je to na netu, ale dík
Asi tam nakonec posadím originál Carfil /Solex/ a na druhé komoře mu trochu zvětším trysku
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Nene, z toho nezbylo nic. Je to již mnoho let a karburátor se prodal jako náhradní díl s vozem.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Nevadí, ale je pravda že to teď papá asi 12L/100Km no...
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Natryskování karburátoru Jikov 32DDSR
Můj Galaxy taky papá 12 litrů - ovšem na 200 km .
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)