Elektronika jako taková, nebo některá její část často přestává fungovat i v případě, že se výrobek používá minimálně, nebo skoro vůbec. Taky se některé závady opakují dokola s ohledem na nevhodně zvolené prvky v elektronice.
To, že má ABS horší vlastnosti na suchém asfaltu, než vozidlo bez ABS odborníci přiznali už dávno. To že mě vypeklo ABS při jízdě rychlostí chůze je zarážející a mělo by být poučné pro ostatní. Jiná varianta ABS v jiném voze na tom může být o něco lépe. Ale pořád je to ABS. Když přeženu rychlost v zatáčce a začnu do toho brzdit, tak jsem buď vůl, že jedu tak rychle, nebo jsem vůl proto, že mi v takové situaci možná trošku pomůže ABS, když už to neovládnu citem v noze. Vůl jsem v takovém případě vždycky, pokud taková situace nastane. Doposud mě nenapadla jediná situace, kdy by byla ABS výhoda (suchý asfalt, zatáčka, náledí zjevně ne).
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
No a nemá právě v takových situacích spíše pomáhat ?
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Můj názor zbytečnosti ABS, nebo i jeho škodlivosti přeci nikomu nemůže bránit používat ABS, nebo si s ním koupit auto, když už nemá na výběr bez ABS, nebo pokud je přesvědčen, že je mu ABS k užitku.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Člověk běžně registruje i sebemenší prodlevu elektroniky (tisíciny a desetitisíciny sekundy) při ovládání různých strojů elektronickou cestou oproti mechanickému projevu a často je ta prodleva na obtíž. Nepozná to člověk, který má celkově opožděné reakce třeba i o několik sekund (viděl jsem to u několika lidí a přesto, že jsou naprosto normální, tak si toto zpoždění reakce neuvědomují). Nemá to žádnou souvislost s časovou rezervou při jízdě 2 sekundy na reakční dobu. To je jen obecná rezerva a mnozí tu rezervu opravdu nepotřebují i když si tu 2 sekundovou rezervu pro jistotu nechávají.
Proto už z principu bude ABS ke škodě i u průměrného jedince.