Niva benzínová => Niva naftová (a jejich rozdíly)
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Niva benzínová => Niva naftová (a jejich rozdíly)
Zdravim úsek 4x4 našeho fora
Prolez jsem celej 2121 chlívek, ale nedobral jsem se těch správných informací.
Jde mi o tohle: je Niva 1600 na karbu a chtěla by se z ní udělat Niva 1900 na naftu.
Co jsem zatim zjistil: motor Peugeot XUD 9SD (minimálně v Peu406, asi i v Xantii), je to 1,9, verze s turbem i bez. Dával se do Niv i jinej typ motoru?
Přední diferák má jiný uchycení. Takže je tvarově jinej a nebo je přidělanej na ňákým mezikusu?
Mezikus mezi převodovkou a motorem, prej je i jinej spojkovej koš. To jsou asi celkem nesehnatelný věci, co? Výroba přichází do úvahy? Pokud ano, existuje technickej výkres?
Elektrika asi bude taky jiná, ale tak drátky už se dotvoří snadno...
Co dalšího je ňáká zásadní věc při takovýdle přestavbě?
Prostě se jedná o to, že přístup k naftovým motorom by asi byl, ale třeba pošéfovat zbytek a zjistit, jestli má vůbec cenu se do něčeho takovýho pustit. A sehnat k tomu papíry by asi taky bylo dost těžký, co?
Prolez jsem celej 2121 chlívek, ale nedobral jsem se těch správných informací.
Jde mi o tohle: je Niva 1600 na karbu a chtěla by se z ní udělat Niva 1900 na naftu.
Co jsem zatim zjistil: motor Peugeot XUD 9SD (minimálně v Peu406, asi i v Xantii), je to 1,9, verze s turbem i bez. Dával se do Niv i jinej typ motoru?
Přední diferák má jiný uchycení. Takže je tvarově jinej a nebo je přidělanej na ňákým mezikusu?
Mezikus mezi převodovkou a motorem, prej je i jinej spojkovej koš. To jsou asi celkem nesehnatelný věci, co? Výroba přichází do úvahy? Pokud ano, existuje technickej výkres?
Elektrika asi bude taky jiná, ale tak drátky už se dotvoří snadno...
Co dalšího je ňáká zásadní věc při takovýdle přestavbě?
Prostě se jedná o to, že přístup k naftovým motorom by asi byl, ale třeba pošéfovat zbytek a zjistit, jestli má vůbec cenu se do něčeho takovýho pustit. A sehnat k tomu papíry by asi taky bylo dost těžký, co?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
MNo,
takze co se tyce difu, je uchycenej dvema lyzema o stabik a ne o motor. je to aj v katalogu, da se sehnat. co se tyce motoru a prevodovky - budu ted menit spojkove lozisko tak ti to muzu nafotit. Jinak motor tam je v ose a ne kolmo na os jako u peugeotu takze je tam jina priruba na vyfuk a elektriku prehazis z orginal motoru a jeho zapojeni(snad).
Toz je tolik co vim.
Jinak sehnat papiry je stejne pravdepodobne jako ze ja prodam svou nivu za 10 000 EUR.
Ale mozna ze jo.
Jinak kdyz si spoctes praci a cas co na tom stravis, vcetne cen dilu, neni jednodussi odemne tu nivu koupit?
takze co se tyce difu, je uchycenej dvema lyzema o stabik a ne o motor. je to aj v katalogu, da se sehnat. co se tyce motoru a prevodovky - budu ted menit spojkove lozisko tak ti to muzu nafotit. Jinak motor tam je v ose a ne kolmo na os jako u peugeotu takze je tam jina priruba na vyfuk a elektriku prehazis z orginal motoru a jeho zapojeni(snad).
Toz je tolik co vim.
Jinak sehnat papiry je stejne pravdepodobne jako ze ja prodam svou nivu za 10 000 EUR.
Ale mozna ze jo.
Jinak kdyz si spoctes praci a cas co na tom stravis, vcetne cen dilu, neni jednodussi odemne tu nivu koupit?
LADA NIVA 1.9TD
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby jsi byl tý lásky, byl bych tě vděčentermi4x4 píše:co se tyce motoru a prevodovky - budu ted menit spojkove lozisko tak ti to muzu nafotit.
Jinak díky za odpovědi, bohužel se mi víceméně potvrdilo to, že to žádná sranda nebude
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- JAROSLAV BORSKÝ
- Příspěvky: 52
- Registrován: ned led 16, 2011 19:30
- Bydliště: Česká lípa
Re: Motor
to je ztráta času, benzín je OKMíra151 píše:dával se tam původně Peugeot 1,9d
Re: Motor
presne tak. Ak chces setrit, zozen druhy motor(i ked ja by som sa priklanal hoci aj ku GO) a potom namontuj LPG. Bude to lacnejsie nez nejaky dizel a vyhnes sa mnohym komplikaciam. Za vsetky spomeniem len jednu: Niva sice ma motor z Peugeota, ale minimalne spojkovy kos na prevodovke je vyrobeny na mieru. A to len tak nezozenies. Musel by si zohnat Nivu 1.9D(alebo TD) a prehodit. Takze zvas sam, co je lepsie.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Niva benzínová => Niva naftová (a jejich rozdíly)
plyn je ok ale co s toho ked je Niva bez papierov a jedna flaša stojí 20€