Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Přesně jak píše Jarda, vodiče k destičkám jsou krátké a já je mám ulámané. Jinak při cestě z jobu O.K. Zkusím ještě napružit ty jazýčky...
Jiri: ten odkaz nefachá, ale já tam má 2 objímky BA15 a jednu malou na standartní "obrysovou" žářovku
Dodge Avenger 2.0 VVT
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Jardo, když jsem poprvé měnil olejový filtr, tak jsem to čidlo oleje povylomil. 3lo to tam zpět a funguje to, ale je to tam takové "vaklavé". Nicméně olej tam neuniká.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Zdravím všetkých! Ctirad nerobil si náhodou vo VS-Ostrava? Ako často vám v autorizovanom servise odporucaju menit, rozvodovy remen? Skalouš pomaly sa ti nahrieva pri zapnutom topení, za ako dlho? Hrdzu som zatial objavil na zadných dverách a asi je to katalyzátor, tak nad ním a tam nie je nijaká ochranna vrstva, iba zakl. farba. Otácky pod 2000 podla mna to nie je trapenie ak motor pri tom oddychuje a netlacim skoro vobec na plyn. Ak by to tak nebolo tak by som nedokazal po meste so studenymi startami a skoro stale na nenahriatom agregate spravit spotrebu 8 l a to je skoro neuveritelne. Musim napisat, ze Tavria tymto stylom jazdy zobrala viac. Na ceste nezavadziam, jednoducho zavcasu radim. Skusil som aj razantnejsiu jazdu, ale ku skorsiemu nahriatiu to nepomohlo. Pri 50 stupnoch bol chladic studeny, ale hadica k nemu tepla. Vonkuj bolo -10. Novy termostat tu stoji 1100 sk. Tak chvilku este pockam az pojdem na UA. Jardo, tomu panovi neviem ci sa motor dusi, lebo som s nim nebol. Potom napisem. Tavri, startovanie mam ako ty. Bez plynu to za studena nechytne. Dosticky brzdove predne mam so Samary, aspon to tvrdil predchadzajuci majitel a tiez signalizuju vodu. Dosticky vymenil preto, lebo vraj hucali a to mu vadilo. Aj mne sa vidi ze brzdy su hlucne, ale zasa ich niekedy ani nepocut. Pretoze mam len maly plechovy garaz, tak drobnejsie opravy odkladam na teplejsie. Jiři, kupou auta som sa nezadlzil a zmenu zivota som chcel vnimat hlavne v uspore casu stravenom opravami a upravami na aute. Lebo hoci na Tavriu nedam dopustit, predsa ma stala dost času, kedze som ju chcel, udrzat v dobrom stave.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Jardo, pri uniku chladiacej kvalina sa vobec nemusi ozvat rana a parit sa z auta. Preto je dolezite aby si pocas jazdy aspon obcas pozrel na teplotu motora. Mozno niekto k tomu napise este trochu viac.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Nemate problemy pri plne obsadenom aute pri prudkejsom prejazde zatackou mam na mysli za ci vam nesuchaju gumy o blatniky. Niečo take som si uz vsimol. Kolesa mam 14 palcove a gumy 175/165. Riešil to uz niekto? Poradte. Vdaka.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Este sa vas chcem opytat, ze ci je to v poriadku ak ma auto najazdenych 45000 km a pri naštartovaní motora ktory stal napr. celu noc sa rozklepu ventily asi na 5 sekund? Bol tam olej GTX 3 a teraz som tam dal polosyntetiku Madit. Dík.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

rudo. Ty zvuky mám za to, že to dělají zástěrky, neboť nikde jsem neviděl odřené pneu. Zvednul jsem zadní nápravu pomocí kostek a je po škrtání. Zmiňoval jsem to v sekci Tuning. http://tam.ru/tavri/vazkostky.jpg
S tím olejem nevím, ventily se mi také rozklepou po delším stání a dokonalém vystydnutí motoru. Uklidním je velmi lehkým přidáním plynu. Nemá se to sice dělat, ale nemůžu se dívat na to, jak motor sebou hází... Možná by nebylo od věci nechat ventily zkontrolovat a seřídit.
Téma cyklovač: Dneska jsem rozebral ten kryt za volantem a je tam šílené přepínačové vídeo. Vysunul jsem jenom konektory a zasunul zpět. Cyklovač totiž už pár dní nezlobí.
Taktéž u skříňky zapalování má být jakýsi mikrospínač, od něhož má vést signál do bloku indikací. Je tam tolik drátů, že jsem to vzdal a blok indikací nechal nadále připojen "natvrdo" na pojistku, jak jsem již popisoval. Mimochodem, ta skříňka je ze Samary, má označení 2108 a nějaký drobný...
Jarda: vzadu jsem napružil ty jazýčky, uvidíme, budu funkci sledovat :-)
Také jsem celé auto krásně umyl a malé flíčky koroze se objevují už i na dveřích řidiče.
K tomu musím říci jedno: "Ještě se to nenaučili" (Ivani, dělat auta...)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Tusim 8V ma serizovaci ventily a 16V ma samostelovaci?

Nekde se tu nekdo zminoval, ze to automaticke vymezeni vuli se deje nejak za pomoci oleje (tlaku oleje). Tak jestli ma rudo 16V (nevim), tak treba chvilicku trva, nez tlak oleje zajisti vymezeni vuli.

Mozna melu uplne z cesty, pak se moc omlouvam.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

Erik píše:Jardo, když jsem poprvé měnil olejový filtr, tak jsem to čidlo oleje povylomil. 3lo to tam zpět a funguje to, ale je to tam takové "vaklavé". Nicméně olej tam neuniká.
Přesně to se mi stalo, únik oleje nehrozí, ztráta funkčnosti čidla ano.
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

rudo. píše:Jardo, pri uniku chladiacej kvalina sa vobec nemusi ozvat rana a parit sa z auta. Preto je dolezite aby si pocas jazdy aspon obcas pozrel na teplotu motora. Mozno niekto k tomu napise este trochu viac.
Psal jsem o náhlém úniku chladící kapaliny. Proti občasné kontrole teploty nic nemám, pokud ale kapalina vyteče dostatečně rychle (vypadne hadice, ...) nemusí na to teploměr zareagovat, protože již nebude ponořen v chladící kapalině a nebude tedy mít co měřit.
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

rudo. píše:Nemate problemy pri plne obsadenom aute pri prudkejsom prejazde zatackou mam na mysli za ci vam nesuchaju gumy o blatniky. Niečo take som si uz vsimol. Kolesa mam 14 palcove a gumy 175/165. Riešil to uz niekto? Poradte. Vdaka.
Gumy o blatníky určitě ne, toho se bát nemusíš, spíš mohou zástěrky chytat o asfalt, to se v naprdnutém autu v zatáčkách stává.
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Rudo, co si pamatuju, zak rozvodový řemen by se měl měnit při 60 tis. km. Mě ho teď v lednu na Mělníku měnili a spolu s ním i nějaké kladky. Jinak já to i v největších mrazech nastartuju bez plynu, nemám problém. Zkusil bych to někde napojit na počítač, může to být nějaké čidlo. Jinak jestli máš spotřebu 8 l, tak to je docela dost. Buď to může být (dle mého) právě tím podtáčením a nebo to svědčí o nějaké jiné závadě (nějaké to čidlo), což může mít i souvislost s tím špatným startováním.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Jarda: ztráta chladící kapaliny už mi odešlo celkem 5 hadic u chalzení - 2x hadice u škrtící klapky, pak jednouhadice u topení a dále hadice co jdou k expazní nádobě. pokaždé to byl pomalý únik vody který byl pozorovatelný jen při jízdě po 50km to chtělo dolít tak cca 1 - 2 litry
jediný kdy kapalina zmizela ihned bylo když prasklo plastové koleno u LPG reduktoru - je fakt že to je vidět a člověk hned zastaví. (ale v případě jízdy po dálnici cca 140-160 by to movc vidět být nemuselo proudící vzduch to s sebou vezme a voda velkou dírou zmizí docela rychle.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jiri píše:...2x hadice u škrtící klapky ...
Hadice k sacimu potrubi mi praskla kdyz jsem mel najeto asi 500 km, to jsem jeste zil v domneni, ze nejaky cas nebudu muset nic opravovat. Ale mne praskla najednou a stalo to za to, stal jsem na miste s bezicim motorem a najednou se zacal valit dym, ci spise para :shock: . W.
pilotek
Příspěvky: 12
Registrován: ned pro 04, 2005 19:38
Bydliště: KOSICE

Příspěvek od pilotek »

Rudo:Mal som tiež problém s hlučnosťou motora a ventilov.Vymenil som Madit za Shell helix a je to poznať. :D Pri zapnutom topení a -10 sa zohreje motor na 90 po rovnej ceste mimo mesta asi po 7km/termostat so menil pred rokom 680sk/čo sa mi zdá dlho. :( Zo štartovaním nemám problém /bez plynu/ :) Skús vymeniť sviečky/mám Bosh/
2110
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“