211x
Moderátor: Moderátoři
speedy díky za vysvětlení.
mimochodem - vzhledem k tomu, že manželovi rodiče kdysi rovněž koupili trabanta (škodovka kombi neměla a žígo bylo jen pro někoho, že ) tak jsme se zrovna zabývali jen tak orientačně přepočtem ceny a došli jsme k závěru že při porovnání našich dnešních příjmů a jejich tehdejších nás vlastně dnes lada přišla levněji než je tenkrát ten trabant (no a taky jsme na ni nemuseli čekat ).
víš, je trošku utopie čekat, že seženeš nové vylepšené jak ty říkáš "yugo" (i když musím říct, že tohle srovnání mě skoro uráží ) za pár kaček - jaks někde psal tu podle tebe odpovídající cenu dnešní lady - 130 tisíc nebo tak nějak myslím, nevím přesně, nechce se mi to hledat. daně a clo se na značku příliš neohlíží a nevím, jak velký prostor pro sražení ceny tady zůstává - poslední dobou hlavně díky loganovi myslím, se trochu snížily ceny menších nebo jestli chceš tak levnějších aut a dost často se objevují dost zajímavé akce. já si osobně myslím, že co se týká spolehlivosti si mezi těmito auty asi moc nevybereš, repsektive asi nikterak zásadně neprohloupíš. vše je dnes spíš o štěstí na kus. takže spíš než dumat o tom, jestli se ti (resp. rodičům) auto náhodou neporouchá dumej o tom, co je pro tebe u auta důležité.
co se týká servisu - to že má značka hustou servisní síť ještě neznamená, že to budeš mít do dobrého servisu blízko. stejně tak se vykašli na úvahu o tom, jestli budeš pro to, abys dojel do servisu potřebovat dálniční známku za 900,- - v porovnání s cenou celého auta je to naprosto zanedbatelné - spíš bych brala v úvahu cenu pojištění - nepojistit nové auto je asi dost velké riziko - a tam u různých značek tu známku můžeš prodělat za rok několikrát
a mimochodem - ty elektrony, který ti u lady za příplatek tak pijou krev - jeden známej kupoval pasata za celkem moc moc peněz a tvrdil, že za ty elektrony si taky musel připlatit a metalíza - no jednak osobně se mi rozhodně líbí víc a potom, vždyť by to mělo i víc vydržet - tak proč si nepřiplatit
no, každopádně ti přeju pevné nervy a štastnou ruku, ať se rozhodneš jakkoliv.
m.
mimochodem - vzhledem k tomu, že manželovi rodiče kdysi rovněž koupili trabanta (škodovka kombi neměla a žígo bylo jen pro někoho, že ) tak jsme se zrovna zabývali jen tak orientačně přepočtem ceny a došli jsme k závěru že při porovnání našich dnešních příjmů a jejich tehdejších nás vlastně dnes lada přišla levněji než je tenkrát ten trabant (no a taky jsme na ni nemuseli čekat ).
víš, je trošku utopie čekat, že seženeš nové vylepšené jak ty říkáš "yugo" (i když musím říct, že tohle srovnání mě skoro uráží ) za pár kaček - jaks někde psal tu podle tebe odpovídající cenu dnešní lady - 130 tisíc nebo tak nějak myslím, nevím přesně, nechce se mi to hledat. daně a clo se na značku příliš neohlíží a nevím, jak velký prostor pro sražení ceny tady zůstává - poslední dobou hlavně díky loganovi myslím, se trochu snížily ceny menších nebo jestli chceš tak levnějších aut a dost často se objevují dost zajímavé akce. já si osobně myslím, že co se týká spolehlivosti si mezi těmito auty asi moc nevybereš, repsektive asi nikterak zásadně neprohloupíš. vše je dnes spíš o štěstí na kus. takže spíš než dumat o tom, jestli se ti (resp. rodičům) auto náhodou neporouchá dumej o tom, co je pro tebe u auta důležité.
co se týká servisu - to že má značka hustou servisní síť ještě neznamená, že to budeš mít do dobrého servisu blízko. stejně tak se vykašli na úvahu o tom, jestli budeš pro to, abys dojel do servisu potřebovat dálniční známku za 900,- - v porovnání s cenou celého auta je to naprosto zanedbatelné - spíš bych brala v úvahu cenu pojištění - nepojistit nové auto je asi dost velké riziko - a tam u různých značek tu známku můžeš prodělat za rok několikrát
a mimochodem - ty elektrony, který ti u lady za příplatek tak pijou krev - jeden známej kupoval pasata za celkem moc moc peněz a tvrdil, že za ty elektrony si taky musel připlatit a metalíza - no jednak osobně se mi rozhodně líbí víc a potom, vždyť by to mělo i víc vydržet - tak proč si nepřiplatit
no, každopádně ti přeju pevné nervy a štastnou ruku, ať se rozhodneš jakkoliv.
m.
jak skalouš napsal :
...mám pocit, že by pro Tebe byl nejlepší nějaký starší neelektronický vůz, který se dá bez problémů opravovat doma nebo kdekoli např. na bývalé STS
přesně to sem si taky říkala
jinak skalouši, není nad to jemně upravit blatník páčením trubkou , to jsem se fakt pobavila
m.
...mám pocit, že by pro Tebe byl nejlepší nějaký starší neelektronický vůz, který se dá bez problémů opravovat doma nebo kdekoli např. na bývalé STS
přesně to sem si taky říkala
jinak skalouši, není nad to jemně upravit blatník páčením trubkou , to jsem se fakt pobavila
m.
Naposledy upravil(a) martina dne čtv dub 07, 2005 08:10, celkem upraveno 2 x.
Já jsem viděl a koupil už opravené a přihlášené, takže nevím. Měl jsem s sebou známého automechanika, který auto detailně prohlédl a řekl mi, kde to bylo bourané a co bylo měněno. Pak přišel ten chlápek, co to sem dotáhl a víceméně zopakoval to, co říkal ten známý.
Kupovali jsme to začátkem července 2002, byl to r. v. 2000, najeto teď nevím přesně ale buď 21 nebo 24 tis. Chtěl za to 145 tis Kč, ale nakonec jsme to stáhli na 133. Je špatný synchron na dvojce, takže při řazení nahoru z jedničky se musí při vyšších otáčkách chvíli počkat. Dolů už je to v pohodě. Ale na to slevil 10 táců. No a pak odešla vzpěra pátých dveří.
Jinak musím říci, že jsem měl strach, když jsem přecházel z 21061, která mi přišla taková poctivější. Nicméně nelituju. Erik
Kupovali jsme to začátkem července 2002, byl to r. v. 2000, najeto teď nevím přesně ale buď 21 nebo 24 tis. Chtěl za to 145 tis Kč, ale nakonec jsme to stáhli na 133. Je špatný synchron na dvojce, takže při řazení nahoru z jedničky se musí při vyšších otáčkách chvíli počkat. Dolů už je to v pohodě. Ale na to slevil 10 táců. No a pak odešla vzpěra pátých dveří.
Jinak musím říci, že jsem měl strach, když jsem přecházel z 21061, která mi přišla taková poctivější. Nicméně nelituju. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Luďku, necvakala relátka, ale starter. Vždycky cívka přitáhla, odpadla, přitáhla, odpadla atd.... To bylo to trrrrrrr
Pro baterku jedu po 11 hodině, protože měli s opačnými póly. Nejpozději zítra ráno dám vědět, jestli to byl ten akumulátor (doufám, že ano). Erik
Pro baterku jedu po 11 hodině, protože měli s opačnými póly. Nejpozději zítra ráno dám vědět, jestli to byl ten akumulátor (doufám, že ano). Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ne, ta baterka je v hajzlu. Jeden článek je totálně mrtvej. Nabíjel jsem ji, ráno jsem ji sundal z nabíječky, v pledne už měla zase 10 V. A ten článek nevypustil při nabíjení ani bublinku. Takže jsem si skoro jistej, že ta beterka je špatná. Jiná věc je, jestli to je jediná závada. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
No to mě napadlo, jak je to třeba ve filmech, že auto zastaví na železničním přejezdu a pak jede vlak, auto nenastartuje a krach.... Tak bych asi zařadil kvalt a držel starter, abych odskákal alespoňkousek stranou...
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
....říkáte řádně vytočit jedničku (tak 4-5000rpm) a pak dát rychle za dvě?
Je to tak? To musím zkusit. Nikdy jsem si ničeho podobného nevšimnul.
Je to tak? To musím zkusit. Nikdy jsem si ničeho podobného nevšimnul.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Přesně tak. Vytočíš jedničku a řadíš dvojku. Ale Skalouši, myslím, že při Tvém způsobu jízdy by jsi o tom určitě už věděl! .
Jinak včera jsem namontoval nový akumulátor a Ladička startuje jako divá. Jsem rád že tomu tak je a autíčku se zároveň omlouvám, že jsem pochyboval (spíše jsem měl strach). Erik
Jinak včera jsem namontoval nový akumulátor a Ladička startuje jako divá. Jsem rád že tomu tak je a autíčku se zároveň omlouvám, že jsem pochyboval (spíše jsem měl strach). Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele: