První Granty v ČR
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
Re: První Granty v ČR
JJ, je tomu tak cenik tusim, ze z auto motor a sport jinak lada 2104 ted v prepoctu za 115tis. je pekna cena, dalo by se to registrovat v CR? Euro to ma tusim, ze 3 nektere verze snad i 4, takze by s tim jako s ind. dovozem nemel byt problem, nebo ano?
Lada 4ever!
Re: První Granty v ČR
Mam dojem, ze to je len E2.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
Re: První Granty v ČR
Pokud toto schválení uvedeno v technickém průkazu, nelze prokázat či pokud neexistuje, platí nadále omezující podmínky (stáří 8 let a
EURO2) pro dovoz takovéhoto vozidla.
EURO2) pro dovoz takovéhoto vozidla.
Lada 4ever!
Re: První Granty v ČR
Když jsem se ptal, tak omezením k registraci je již povinné ABS, airbagy a ještě něco. To že se to sem dováželo prý není podstatné. Ale třeba se dá dnes zjistit lepší informace.....
Podle mě je zejména ABS pro vyježděného řidiče zbytečnost. Na náledí mám s ABS spíše negativní zkušennost, než přínosnou.
Už jsem si vzpomněl, třetí věcí jsou deformační zóny, ale to si u starý Lady dělají prdel, ne ? Lada se nedeformuje tolik jako některý jiný auta.
Podle mě je zejména ABS pro vyježděného řidiče zbytečnost. Na náledí mám s ABS spíše negativní zkušennost, než přínosnou.
Už jsem si vzpomněl, třetí věcí jsou deformační zóny, ale to si u starý Lady dělají prdel, ne ? Lada se nedeformuje tolik jako některý jiný auta.
Naposledy upravil(a) tomass dne stř říj 16, 2013 16:56, celkem upraveno 1 x.
Re: První Granty v ČR
To ABS Airbag a podobne plati snad len pre nove automobily nie? Pokial by sa pretocil tachometer a napisalo by sa to na nejakeho Rusa, dalo by sa to sem doviezt ako jazdene vozidlo a tam su podmienky ine, nie?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: První Granty v ČR
Zjišťoval jsem to asi před 3 lety, nevím jak je to teď....
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Myslím že možností jak to přihlásit u nás je několik, jen se nenašel zatím vážný zájemce. U mě v práci by dokázali to auto dovézt, ale i s trochou štěstí a peněz taky upravit na Euro 5. To samé jde třeba s novým UAZem 452 - ten teda má ABS. Deformační zony u 452 jsou srovnatelné s nákupním košíkem a nové se vozí i do Německa
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
Re: První Granty v ČR
No a co to stoji to dovezt, a jak je to s Clem a DPH? JJ o Uazu vim, a to taky zadne airbagy nema
Lada 4ever!
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Přesný ceny nevím, nechci tady dezinformovat. Zkus se obrátit na MIR
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
Re: První Granty v ČR
Me se totiz stala opet neveselost s Bravem, a byl jsem nabouran, takze po oprave ridici jednotky, je auto opet v servisu, skoda 70tis., takze si rikam, zda to neni proklete..
Lada 4ever!
Re: První Granty v ČR
Dovézt jde celkem všechno,nicméně lepší je dovézt tak už rok starou.Ruský krabice maj euro4,ukrajina o stupeň míň.
FOMA:krabice 04 byla v 99 o stotisíc levnější než krátká felda 1.6 GLX,základní výbava(v lepší verzi GLX) byla naprosto totožná s 044i!Samozřejmě felda byla o něco modernější auto a měla možnost volitelné výbavy jako klima atd.
Samara nevím.
FOMA:krabice 04 byla v 99 o stotisíc levnější než krátká felda 1.6 GLX,základní výbava(v lepší verzi GLX) byla naprosto totožná s 044i!Samozřejmě felda byla o něco modernější auto a měla možnost volitelné výbavy jako klima atd.
Samara nevím.
Re: První Granty v ČR
Zaujimave..zlatá 04 zo Slovenska (r.v. 2011) plnila E2...nasledne ju v Nemecku prerobili na E4. Zeby v priebehu roku presli az na E4? Kazdopadne v katalogoch som nasiel max E3.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: První Granty v ČR
Crocodile, tak s touto firmou jsem se setkal 2x a nejlepší dojem na mě podruhé neudělala. Není to nic osobního ani proti nim ani proti Tobě, jen zkušennost a názor. Poprvé jsem byl nadšený při shlédnutí nějakého salonu v televizním pořadu, jak tam chválí terénní dodávku. Stránky mají moc pěkný. Například 5 dveřovou Nivu jsem tady viděl jen jednu s ruským popiskem a značkou z ukrajiny a moc se mi líbila. Jinou jsem už nikdy nikde na silnici neviděl, možná jich jezdí tak málo, že ji už v životě neuvidím. Otázkou je kolik jich firma prodala. Myslím že i jen nějaká desítka, dvacítka kusů by byla úspěchem a přál bych jim to ze srdce.Crocodile píše:Přesný ceny nevím, nechci tady dezinformovat. Zkus se obrátit na MIR
Pak jsem u nich sháněl ty nešťastný palce. "V současné době již pociťuji i absenci dovozu některých ND na Lady. Přitom se stále tyto díly v rusku vyrábějí. Zastoupení neřeší. 2-3 individuelní dovozci neřeší. Jedna z firem se dokonce tváří jako určité zastoupení, ale její pravé aktivity jsou s ohledem na neochotu cokoliv objednat poměrně nejasné. Druhá doveze jakékoliv ND v objemu nad 20 tisíc Euro." (Takovou odpověď považuju za poměrně dost odvážnou - říci koncovému zákazníkovi, že má odebrat ND v ceně cca 2-3 nových automobilů ??? Budou to patrně pořádně drsný frajeři. )
"Asi zasáhla neviditelná ruka trhu. No nedá se nic dělat......my to nezměníme."[/quote]
To byla ta "druhá firma". Chápu objednací objemy, chápu, že se musí čekat, ale když frajeři nejsou schopní zajistit díly od firmy se kterou se tu pokouší dělat duplicitní zastoupení, to mi hlava nebere. Chápal bych i patřičně vyšší cenu za individuelní dovoz, rovněž tak bych chápal, že to frajer koupí při obchodní cestě v rusky, dá do kapsy a tady prodá aby si vytvořil jako firma jméno. Největší strach bych měl si u firmy s takovým přístupem něco koupit, protože se tak bude se zákazníkem jednat od chvíle, když si u ní něco koupí a i s dalším servisem. Dále mi na jejich stránkách chybí obsáhlejší popis výrobků, když už zastupují tolik značek a člověk bude s díly a servisem závislý jen na nich, protože nikdo jiný nebude oprávněný - aspoň v záruce. Když je jedním z hlavních popisek u Lady text o veteránech místo nabídky, tak má takový obchodník značně zjednodušené myšlení.
A pak poslední připomínka, když už mají těch 11 vlastních homologací, které patrně stály dost peněz, nestálo by za to je dát těch 11 listů na stránky jako chloubu ? ? ?
Třeba se pletu, třeba je to skvělá a supr firma bez dobrého dojmu na zákazníka..... Odkazovat se na logo Dekry jako na kšeftaře s mými daty nasbíranými za moje peníze při STK u všech mých aut bez mého souhlasu..... Dekru jako takovou, která prodává certifikáty ne zrovna levně za které neručí a nenese odpovědnost nemám zrovna v oblibě - nikomu ten názor nevnucuju, ale služba Dekry je hodná symbolického administrativního poplatku a ne ceny kolem 2 tisíc a bez záruky......vzal jsem to hodně zeširoka.
Re: První Granty v ČR
Zkoušel jsem na stránkách celní správy zařadit ve formuláři dovoz auta pro výpočet cla. http://www.celnisprava.cz/cz/Stranky/default.aspx Zadal jsem hodnotu vozu, vyhledal v číselníku a zkoušel pro země Rusko a Ukrajina. Z formuláře nevypadlo vůbec nic. Možná jsem si počínal nešikovně, možná to neumím, možná to nefunguje. Možná za chvíli přijede komando a budu mít co vysvětlovat.
Re: První Granty v ČR
Normu si nejsem jistý jakou to má, ale Euro 2 mám u 1500 ccm z roku 1995 a u karburátoru. Mám na čelním skle zelenou S2. Nějaký rok předtím měly Tavrie s nějakým jednodušší systémem neřízeného katalyzátoru na sklech nalepený S1. Z toho vyplývá, že vstřikování by nemělo být pod Euro 3 v žádném případě, ale jestli Euro 3, 4 nebo 5 říci ani odhadnout nedokážu.Cory píše:Mam dojem, ze to je len E2.
S emisní nálepkou S2 jsem se před 15 lety hrdě tlačil na vjezd do centra města při smogové situaci a byl vpuštěn s ostatními moderními vozy. 90% tehdejších aut nebylo vpuštěno. Pár dní na to nepustili nikoho. Třeba si nějaký zahraniční motorista stěžoval, že tam jezděj i žigulíci a všichni měli po prdeli.