Crocodile píše:Přesný ceny nevím, nechci tady dezinformovat. Zkus se obrátit na
MIR
Crocodile, tak s touto firmou jsem se setkal 2x a nejlepší dojem na mě podruhé neudělala. Není to nic osobního ani proti nim ani proti Tobě, jen zkušennost a názor. Poprvé jsem byl nadšený při shlédnutí nějakého salonu v televizním pořadu, jak tam chválí terénní dodávku. Stránky mají moc pěkný. Například 5 dveřovou Nivu jsem tady viděl jen jednu s ruským popiskem a značkou z ukrajiny a moc se mi líbila. Jinou jsem už nikdy nikde na silnici neviděl, možná jich jezdí tak málo, že ji už v životě neuvidím. Otázkou je kolik jich firma prodala. Myslím že i jen nějaká desítka, dvacítka kusů by byla úspěchem a přál bych jim to ze srdce.
Pak jsem u nich sháněl ty nešťastný palce. "V současné době již pociťuji i absenci dovozu některých ND na Lady. Přitom se stále tyto díly v rusku vyrábějí. Zastoupení neřeší. 2-3 individuelní dovozci neřeší. Jedna z firem se dokonce tváří jako určité zastoupení, ale její pravé aktivity jsou s ohledem na neochotu cokoliv objednat poměrně nejasné. Druhá doveze jakékoliv ND v objemu nad 20 tisíc Euro." (Takovou odpověď považuju za poměrně dost odvážnou - říci koncovému zákazníkovi, že má odebrat ND v ceně cca 2-3 nových automobilů ??? Budou to patrně pořádně drsný frajeři.

)
"Asi zasáhla neviditelná ruka trhu. No nedá se nic dělat......my to nezměníme."[/quote]
To byla ta "druhá firma". Chápu objednací objemy, chápu, že se musí čekat, ale když frajeři nejsou schopní zajistit díly od firmy se kterou se tu pokouší dělat duplicitní zastoupení, to mi hlava nebere. Chápal bych i patřičně vyšší cenu za individuelní dovoz, rovněž tak bych chápal, že to frajer koupí při obchodní cestě v rusky, dá do kapsy a tady prodá aby si vytvořil jako firma jméno. Největší strach bych měl si u firmy s takovým přístupem něco koupit, protože se tak bude se zákazníkem jednat od chvíle, když si u ní něco koupí a i s dalším servisem. Dále mi na jejich stránkách chybí obsáhlejší popis výrobků, když už zastupují tolik značek a člověk bude s díly a servisem závislý jen na nich, protože nikdo jiný nebude oprávněný - aspoň v záruce. Když je jedním z hlavních popisek u Lady text o veteránech místo nabídky, tak má takový obchodník značně zjednodušené myšlení.
A pak poslední připomínka, když už mají těch 11 vlastních homologací, které patrně stály dost peněz, nestálo by za to je dát těch 11 listů na stránky jako chloubu ? ? ?
Třeba se pletu, třeba je to skvělá a supr firma bez dobrého dojmu na zákazníka..... Odkazovat se na logo Dekry jako na kšeftaře s mými daty nasbíranými za moje peníze při STK u všech mých aut bez mého souhlasu..... Dekru jako takovou, která prodává certifikáty ne zrovna levně za které neručí a nenese odpovědnost nemám zrovna v oblibě - nikomu ten názor nevnucuju, ale služba Dekry je hodná symbolického administrativního poplatku a ne ceny kolem 2 tisíc a bez záruky......vzal jsem to hodně zeširoka.
