Taky potřebuje vstřiky a podle toho, co jsem četl, ŘJ řídí časování vstřiků a předstihu nějak synchronizovaně, navíc volnoběh má ještě zapeklitější režim. Mj. se s EURO4 auty dá třeba v kolonách pojíždět na dvojku i trojku bez nohy na plynu. To časování ale právě může dost haprovat, když nějaké čidlo začne blbnout, nebo když jsou "zarostlé" vstřiky. Čím víc o tom čtu, tím míň vím, čím to je
Nejlepší by bylo zkusit ten zapalovací blok, jenže jinej po ruce nemám a Saxány ruku taky ne. Až půjde kolem soused, tak ho zneužiju
Jedovnice 20.-22. 9. 2013 - volné tlachání
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jedovnice 20.-22. 9. 2013 - volné tlachání
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Jedovnice 20.-22. 9. 2013 - volné tlachání
Chyba "zlyhanie zapalovania" je sposobena bud mechanickou vadou (ventily), elektrickou vadou (zapalovaci blok) alebo palivovou vadou (vstreky). Je tazke preverit postupne tieto 3 veci a chytit sa nejakeho faktu? Alebo rozjímať ešte 2 týždne nad tým, čím by to mohlo byť?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jedovnice 20.-22. 9. 2013 - volné tlachání
Je to lambdama, resp. nějakou chybou, která způsobuje, že ŘJ je bere v úvahu, přestože je motor studený. Více viz zde, během pár hodin snad naučím můj prográmek víc
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 93#p395893
Bohužel, čím více EURO, tím je to složitější ...
Jinak kdyby to bylo něčím z toho, co píšeš, motor by asi zlobil i při normální jízdě, ne? Jenže nezlobí. Když už nastartuje, chová se naprosto normálně.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 93#p395893
Bohužel, čím více EURO, tím je to složitější ...
Jinak kdyby to bylo něčím z toho, co píšeš, motor by asi zlobil i při normální jízdě, ne? Jenže nezlobí. Když už nastartuje, chová se naprosto normálně.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv črc 12, 2012 12:04
- Bydliště: Bílovice nad Svitavou
Re: Jedovnice 20.-22. 9. 2013 - volné tlachání
Kluci, moc díky za pomoc s opravou prasklé membrány palivového čerpadla dnes v Rousínově, druhé nakažené auto .... už vím, co vozit s sebou. Sraz byl super, již se těším na další. Všem šťastnou cestu domů. Radek (oranžová nula trojka)
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jedovnice 20.-22. 9. 2013 - volné tlachání
Radek.2103 píše:Kluci, moc díky za pomoc s opravou prasklé membrány palivového čerpadla dnes v Rousínově, druhé nakažené auto .... už vím, co vozit s sebou. Sraz byl super, již se těším na další. Všem šťastnou cestu domů. Radek (oranžová nula trojka)
Nemáš zač ,rád jsem pomohl . Jinak sraz byl až na počasí super. Některé lidi jsem viděl po dlouhé době a o srandu nebyla jako vždy nouze . Již se těším opět za rok v Jedovnici a s některýma i dřív
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)