radek mb píše:
Mimochodem, pan Nedbal se ptal, zda opravdu zítra někdo přijede se podívat. Granty tam má dokonce dvě, jednu stříbrnou v salonu a jednu zkušební, kterou jsem řídil.
Nás tam zítra dojede kolonka 4 aut, tak bude mít plný salon Jsem na ni zvědavý, fotky toho tolik neřeknou, jako setkání naživo
Laďuša: že je to strašný neznamená, že to není krok v před Radek je tedy asi jedinej, kdo může o autě více hovořit. Ale polemika nad výbavou a cenou asi stále bude ve stejném duchu.
Já myslel, že podrobnou reportáž napíší ti, kteří byli v Sadské v pátek.
Nu což, pokusím se já.
Design nemá cenu probírat, je to zkrátka sestra Logana. Zepředu se mi líbí, zadní část je masivní, ale není to žádná tragédie, zkrátka to nevypadá jako kufr uměle naroubovaný na hatchback. Za mě vcelku pěkné.
Obhlídka zvenčí: neviděl jsem nic, co by bylo mimo normu ve srovnání s moderními auty. Vše lícuje jak má, žádné centimetrové mezery jako u desítky.
Vnitřek...toť otázka. Sedačky fajn, nejsou příliš tvrdé, příjemný materiál. Přecházím plynule k největšímu mínusu (podle mého mínění). A tím je přístrojová deska. Použitý materiál, tvrdý plast černé barvy. Vypadá to, jako by to byl ten samý plast, z jakého se například lisují venkovní zpětná zrcátka nebo zkrátka venkovní plasty. Vůbec mi nepřišlo, že by to měl být interierový plast. Navíc ta černá, vypadalo to jak v pohřebáku. Lux verse má být lepší, uvidíme. Tvarově je v pořádku, nemám námitek. Přístrojový štít normální, pouze mi vadí absence teploměru. Palivoměr to má digitální.
Jízda: Projel jsem Grantu nějakých 6 km. Motor syrový, nicméně zátah opravdu slušný, žádné vibrace. Jediný hluk, který bylo podčas jízdy slyšet, byl od gum. Zkrátka sériové Kamy hučí jak splav. Řazení přesné, chod pedálů lehký.
Dodatek: Granta má velikost kufru téměř 500 litrů. Nemohu si pomoci, musím to napsat takto: ten kufr je kurevsky velkej! Co mě zarazilo, je rezervní kolo. Zatímco všechny automobilky dávají v lepším případě na místo rezervy dojezdové kolo, Lada tam suverénně dá pátý hliníkáč. To jsem zíral.
Sečteno a podtrženo: Granta se mi líbí, ale osobně bych dal přednost druhé generaci Kaliny v kombíku. Také bude velmi důležitá cena a podpora prodeje. Bez těchto dvou věcí, to jest přijatelné ceny a reklamy, bude osud Granty v ČR zpečetěn.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
Granta už se předvádí, ale je už oficiálně v prodeji? Na stránkách CS AutoLada není o Grantě ani zmínka. Na můj dotaz před 14 dny pan Vozáb odpověděl: Nechceme nic uspěchat. Na Lada Sadská sice zmínka je, ale cena nikoliv.