První Granty v ČR

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od JmJ »

valda1971 píše:Granta v zakladni vybavě nemá ani madla na stropě na drženi

To snad ani nééé - dyť to je snad v každém autě.... Sice by mi to zas tak moc nevadilo, jako řidič to nepoužívám a od té doby co mi to u Opel-Omeqa zůstalo v ruce (opravil jsem to náhražkou nesmyslných plasových čepů kovem) to ani u jiných aut jako spolujezdec radši nevyužívám :)
Pro citaci ciziho textu se uziva tag quote, resp tlacitko "citovat".

Madlo u ridice maji myslim jeste krabice.

Bez madel na strope a bez madel na dverich auto nechci. Casto jsem vozil sve prarodice a vsichni tato madla pri nastupovani hojne vyuzivali. Nerad bych se dockal toho, ze mi rodice budou mit na stara kolena problem nastoupit.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od zelvotron »

Thalie je taky neměla, ale to je jedno, je to prostě levný auto, spíš nechápu tu drzost to nabízet za cenu vyšší, než stála v podstatě "vlajková loď " priora.

A navrhuju BAN pro MacGyvera :vom: .
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
112zigul

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od 112zigul »

No kdyby Rus hodil na trh úplné holátko za babku a k tomu bohatou možnost doplňkové výbavy za rozumné ceny,aby si člověk mohl dát do vozu co sám chce. Pak by to byl bezva krok. Jenže to bude asi tak,že kosočtverec má pro Rassíju Ladu a pro zbytek Upíra,ale snad se mýlím.
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od MacGyver »

zelvotron píše:A navrhuju BAN pro MacGyvera :vom: .
Ok, pod to se podepisuju, jsem vinen.

Jen jsem z obojího, jak z politiky, tak z toho, jak se Lada snaží prodávat v tuzemsku auta trochu znechucen. Nechci být k obojímu lhostejný, ale čím více se o to zajímám tím více je mi z toho smutno. Říkal jsem si, že ta Granta nevypadá až zas tak špatně, ale když to tu tak čtu, tak mi nezbývá než si z obojího toho dělat srandu. Druhou možností by bylo, že bych provedl puč a následně AvtoVAZ odkoupil.

No dobře, politika jsem sem tahat neměl, snad jsem s tím urazil co nejméně lidí. Tak jako bych tu vůbec nebyl :roll: .
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od FOMA »

Tak přispěji se svoji trochou do mlýna. Včera jsem se vrátil spolu s Asterixem z UA ze Lvova. Měl jsem tu možnost si prohlédnout novou Grantu. Měli ji vystavenou v autosaloně na ulici Gorodskaja. Byla to základní verze. Již zkraje musím říct, že byla pro mě zklamáním. Vzhled design, zpracování vpořádku, kvalita zpracování ujde (srovnatelná s Loganem, Thalií, Hyundaem apd.) na svoji třídu dobrý. Řazení - normální, šlo lehce a bylo snad i přesné. "Ale" interiér působil zejména použitím tvrdých plastů jako dětská hračka a ne jako vnitřek automobilu za 200tis czk.! A dnešní dobou i technickým pokrokem zhýčkaný člověk očekává a snad i podvědomě trochu víc. To auto v základu vycházelo v přepočtu na 201800czk., pokud k tomu připočteme clo, tak Lada nejspíše z našeho trhu zmizí...a nejen z něj. Grantu Sport přestože je v nabídce, ještě v mnou navštíveném autosaloně neprodali, prý ji ještě nikdo nechtěl - prý proč taky....Ale at nejsem pesimista, tak si říkám, že je to novika, tak je cena proto tak vysoká, jedná se o základní verzi a tak tedy i proto jsou použity tvrdé plasty a celoplastová výplň dveří. Proto se ani nedivím, že si prodejce v ČR s Grantami jaksi neví rady a jsem velmi zvědav jak to u nás s Ladou všobecně dopadne. Lada ztrácí pozice i na UA. Ovšem přesto jsem stále rád, že jezdím Ladou a cestu jsem si i se zbytkem posádky řádně vychutnával.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km) :cry:
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km) :hrob: :|
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní 8)
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní :thumbleft:
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní :roll:

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od zelvotron »

Plastový výplně dveří sou hnus skoro ve všech autech. Bohužel to používají snad už všichni.

MacGyver: hlavně už sem prosímtě nedávej žádný fotky oslizlých dědků před smrtí, radši nějakou pěknou holku ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Tommel »

A nemělo by na fotce v tematu o Grantě bejt i to auto ? :lol: Přiklad:
Obrázek
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od JmJ »

To uz nezachrani ani macata devka :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Raduz »

šmankote, ono to má jednu mlhovku a naproti couvačku, to je hnus velebnosti!
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Crocodile »

Nojo, jenom jedna mlhovka/couvačka...jak to tady tak čtu, tak jsem rád za svou 21044, než Grantu v základu.
Grantě sice fandím, protože je to Lada, celkem moderní, ale stejně mě víc zaujme design 2104...pro porovnání taky foto v podobné barvě :D

Obrázek
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Jelen »

Mě MacGyverův obrázek pobavil. :-D Každopádně ani ta vychrtlá ojetina na Tommelový fotce nezachrání auto bez madel. :-D Lada měla důstojně odejít po 2106, protože to byl vrchol a pak to šlo už jen z kopce. (neee sranda) Ale co se mi na designu novejch lad jako takovejch moc nelíbí, je ten hrozně vysokej zadek. Auto je úzký a vysoký, působí takovým divným dojmem. Ze předu dobrý. Co mě zaujalo z posledních Lad, je Priora Combi.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Cory »

Jelen píše: Co mě zaujalo z posledních Lad, je Priora Combi.
Aj mna, dokonca tak, že som si ju chcel kupiť...bezuspesne :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Jelen »

Asi jsi o to u distributora dostatečně nebojoval :mrgreen:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Luděk Musil »

Jelen píše:... vychrtlá ojetina ... .
Mě zase pobavila tahle hláška :lol: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
jacek
Příspěvky: 799
Registrován: ned říj 03, 2010 13:21
Bydliště: Brno

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od jacek »

:D Vychrtlá ojetina dobrý...
Tak nevím, co si po přečtení všech těch zasvěcených komentářů myslet. Ne tedy o Grantě. Tři lidé už ji viděli, jeden v ní dokonce i seděl :shock: , a dvacet dalších se k tomu odborně vyjadřuje. Skoro jako v televizní debatě mi to připadá. Jediný McG. to vzal za správný konec! :wink:
Co na tom autě momentálně doopravdy vadí, je (kromě pozdního a po obchodní stránce zcela nezvládnutého nástupu na "západní" trh) jen jeho předběžně navrhovaná cena. Ale dalo by se to považovat za jakousi daň za pocit výstřední výjimečnosti jeho majitele. Vše ostatní jsou - s ohledem na cenovou kategorii a třídu vozu - zbytečné plky. Srovnávejme prosím jen odpovídající typy vozidel. Granta rozhodně není myšlena jako následovník tehdy luxusního 2106 ze 70.let, ale jako tzv. moderní low-cost nové doby "ojezdi a zahoď ". Doba plastová se podepisuje i na "moderních" modelech daleko zvučnějších výrobců. A kdyby sem přišla sportovní verze Granty (taky se mi líbí), tak budou všichni kňučet, jak že je to hrozně drahé.... a zase si to nekoupí.
Pochopil jsem, že od Lady/VAZu se očekává kvalitní, vypiplaný, robustní, výkonný a spolehlivý, elegantní automobil střední třídy s výdrží >20 let provozu, zcela nekorodující, s nerezovými stěrači, technicky jednoduchý s minimem elektroniky, ale zase se všemi vymoženostmi moderní doby (ABS, ESP... vše v elektrice a hlavně s nepostradatelnými dojezdy oken!), nejlépe s madly i u řidiče :lol: , měkoučkým čalouněním a samozřejmě klimou. Navíc nejlépe asi opravitelný v domácích podmínkách. Vše bratru tak za 150 tisíc, no, to by se možná už i pár jedinců z řad fanoušků značky pro koupi rozhodlo. Tohle je ale schizofrenní!
V dohledné době nelze od žádného výrobce očekávat kvalitní, robustní a spolehlivý, komfortní "držák" střední třídy v kategorii do cca.250t Kč, ba bohužel, dokonce ani v cenových hladinách nesrovnatelně vyšších ne!
Prostě fenomén žigulíku, jehož moderní obdobu by asi spousta z nás, příznivců a majitelů Lady, uvítala nejvíce, se konat nebude. Zapomeňte. A starostlivě pečujte o legendu ve vašich rukách. J.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Granta“