Tento příspěvek měl být o tom, jak jsem úspěšně vyměnil klínek na čelním skle...
...ale ty škodolibé z vás potěším, protože klínek jsem vyměnil bez problémů, ale problémy přišly hned potom...
Chtěl jsem se vrhnout do opravy blikače. Připravil jsem si kabel, kterým povedu k objímce kostru, vyndal jsem blikač z blatníku a že teda zapnu blikače a vyzkouším. Jenže po otočení klíčku zapalování do zapnuté polohy a nastavení páčky blikačů se nic nestalo. Říkám si, že je něco špatně, ale budiž, zkusím to vrátit na své původní místo a zas to pude. Nešlo.
Už jsednou se mi stalo, že blikající blikače přestaly samy od sebe blikat a po chvíli se zase rozblikaly (to bylo za běžícího motoru).
Tak že nastartuji. Startér točí, motor hned naskočí, ale po puštění startéru se stane co? Motor zhasne. Takto to dělá i se sytičem, nohou na plynu no prostě ve všech případech kromě jediného - neustále ubírám a dupu na plyn. Tak se mi to 2 s podařilo udržet v chodu.
Ze svých omezených automechanických znalostí jsem vydedukoval toto: baterka ok, startér ok, jiskra ok. Tak čím by to mohlo být? Benzín? Volám Vaškovi...
...Vašek také říká, že by to mohl být benzín. Po dotazu, zda ho mám dost se zamyslím. V nádrži by nějaký být měl... Pravdou je, že jsem včera jel 25 km domů úplně po tmě a nesvítí mi osvětelní budíků, takže stav benzínu netuším. Ale předtím tam bylo cca polovina, tolik jsem o něj přijít nemohl...
No další věcí je tryska (přiznám se, že netuším která, prostě mě navedl, já ji vyšrouboval, profoukl, našrouboval a... nic...
Je pravda, že jsem s autem parkoval do mírného kopečka a neznám stav nádrže, tak jsem dolil asi 4 litry z kanystru (víc jsem doma nesplašil), ale nepomohlo to (teda nemusí se potom nějak extra dlouho pumpovat palivo, že ne?
Do toho mi přestaly fungovat všechny kontrolky kromě kontrolky světel. Dle Tůmy jsem zjistil, že blikače a zmíněné kontrolky jsou na pojistce číslo 9. V naději, že je v háji jsem se na ní podíval - jak poznám, že je v háji? A navíc - má 16A místo deklarovaných 8A - to je asi špatně, ne?
Takže pro ty z vás, co neodradila délka textu nebo, co jste to přeskočili až sem:
1) Nechce chytit (viz. popis výše), nějaké rady?
2) Nebliká a nesvítí kontrolky, nějaké rady? (světla svítí, klaskon troubí, startér točí)
3) Nemají předchozí body společnou příčinu?
4) Je 16A pojistka na pozici 9 (dle Tůmy) problém? Já tuším, že ano.
5) Zjistil jsem, že filtrbox nebyl úplně zakrytý - víko bylo trochu nahoře. Je možné, že se tam dostal nějaký bordel a kam?
6) Jak sakra vše výše zmíněné mohla způsobit výměna klínků!?!?!?!?!?
EDIT: A ještě upozorňuji, že řešení, které mi po Facebooku navrh Laďuša předem odmítám! Navrhl vrátit staré klínky 