Tak Maier taky nic moc, potřeboval jsem AC pumpu a neuměj.
Nicméně novinky, nová AC pumpa, na autě byla ještě originální z roku 1977 a lehce netěsnila. Když se sešlápl plyn tak okolo akcelerační pumpičky doslova stříkal benzín (ještě že to nechytlo), zjištěné prohnuté víčko. Zarovnáno a utěsněno. Očištěn a promazán karburátor dotaženy spoje a dotažena víka ventilů. Po zkušenostech z pumpičkou vozidlo vybaveno hasicím přístrijem Zprovozněny zadní pásy, rozmotána motanice z kabelů a hadiček u motoru všechny elektrické spoje vyčištěny, hadicové spony dotaženy a část nahrazena novými a vše nově logicky uspořádáno a uloženo do přichytek. Opraveno střešní okno (bylo ulomeno jedno zavírací a otvírací táhlo, udělaná obě nová z pevnějšího materiálu). A může se vyrazit na dovolenkovou jízdu po vlastech Českých
Přílohy
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Jo Kopře zrovna ty, kterej rozprodává leccos Tobě bych jí nestřelil ani za obě ledviny
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova