Tak jsem byl na emisich a technicke, proslo to obojim ovsem na emisich jsem koukal ze hodnoty byly o dost horsi nez pred 2mi lety asi to bylo taky tim, ze auto pres rok stalo, a technik na emisich to nejak seridil, ovsem zda se mi ze je to horsi nez predtim... snizil doraz klapky karbce aby snizil volnobeh LPG a pak pridal smes na benzin. A rekl ze LPG je serizeno dobre jen lehce bohate... to se fakt divim kdyz jsem s tim kroutil ja tak aby to nejak jelo...
Byly spatne utazeny srouby na svodech, tak mi dal golu at si to utahnu ze se nechce spalit... ok ptal sem se jestli to horky nejde strhnout rikal ze ne tak sem to do krize utahoval tak dlouho az jsem jeden sroub ulomil
ted otazka: startuje to naprd asi neco s ventilama ci?? a vejfuk tamtudy fouka min nez pred utazenim a utrzenim sroubu, mam sundavat karbec a parohy vyfuky abych tam privaril novy kus zavitovky nebo to mam nechat protoze pro serizeni je to stejne potreba sundavat??? nebo mam ten karburator vycistit kdyz bude venku? Mam v planu to nekomu z Vas odvezt aby to seridil poradne.. baterka desne trpi pri startech