Pomoc pri serizeni motoru Praha

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9382
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc pri serizeni motoru Praha

Příspěvek od Vašátor »

Kopříku, to není pravda, už totlik nechlastej :wink: . Říkal jsem ti, že je jedno jak je seřízená směs karburátoru, samotný karburátor ovšem těsnit musí. Ten tvůj motor už stejně nic nezachrání :mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: Pomoc pri serizeni motoru Praha

Příspěvek od smajchl »

Tak jsem byl na emisich a technicke, proslo to obojim ovsem na emisich jsem koukal ze hodnoty byly o dost horsi nez pred 2mi lety asi to bylo taky tim, ze auto pres rok stalo, a technik na emisich to nejak seridil, ovsem zda se mi ze je to horsi nez predtim... snizil doraz klapky karbce aby snizil volnobeh LPG a pak pridal smes na benzin. A rekl ze LPG je serizeno dobre jen lehce bohate... to se fakt divim kdyz jsem s tim kroutil ja tak aby to nejak jelo...

Byly spatne utazeny srouby na svodech, tak mi dal golu at si to utahnu ze se nechce spalit... ok ptal sem se jestli to horky nejde strhnout rikal ze ne tak sem to do krize utahoval tak dlouho az jsem jeden sroub ulomil :-(

ted otazka: startuje to naprd asi neco s ventilama ci?? a vejfuk tamtudy fouka min nez pred utazenim a utrzenim sroubu, mam sundavat karbec a parohy vyfuky abych tam privaril novy kus zavitovky nebo to mam nechat protoze pro serizeni je to stejne potreba sundavat??? nebo mam ten karburator vycistit kdyz bude venku? Mam v planu to nekomu z Vas odvezt aby to seridil poradne.. baterka desne trpi pri startech
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9382
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc pri serizeni motoru Praha

Příspěvek od Vašátor »

Pokud je utržený šroub mezi hlavou a svodama, načež to tam neprdí či nepřisává vzduch, nechal bych to osobně až na seřízení motoru. My při seřízení motoru karburátor stejně sundáváme - z důvodu rovnání přírub karburátoru. Navíc svorník většinou ulítne rozumně, stačí na něj navařit matku a vytočit ho ven. Pokud zůstane čouhat více, lze jej vytočit hasákem.

Ventily na startování nemají zas až takový vliv - pokud nejsou na nulové vůli.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: Pomoc pri serizeni motoru Praha

Příspěvek od smajchl »

No je to na svodech tam kde se pripojuje ta dvoutrubka co jde pod auto, jako rukou je citit lehky vanecek od tamtud takze to asi necham az na serizeni, mozna sezenu ten dil 4 diry na 2 diry ve kterem je zalomeny ten sroub jiny... mam v kulnicce rozebrany zavodni mtor a tohle tam mozna je.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“