Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Denso používám taky už cca 70000tkm a zatím byla vadná jen jedna. (Měním po 15000km). Olej z Mělníka Esso Uniflo 15W-40. (Asi není ideální, ale funguje to). Ceny neznám. Převodový olej Aral atd. - to jsem tu rozebíral na začátku zimy. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Ani si neviete predstaviť ako ma potešili vaše reakcie. Akurát jedno ma trápi, že u Jiřího to došlo až tam, že už to auto nechce. Nikdy som nebol nejakým veľkým fanúšikom Lady, ale až takéto chyby priznám sa som od súčasnej Lady nečakal. Veď ja som si vlastne chcel zmeniť život kúpou tohoto auta, takže mi naozaj ak to nechcem urobiť ako Jiří, musím iba veriť, že práve tá moja Lada bude poslúchať a verne slúžiť. Veľa zdaru.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Wolf, stabilizácia napetia vo vezbe na dobíjanie, čo to asi má na svedomí? Dík.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Skalouš, plne s tebou súhlasím, ten olej tam naozaj asi nemá na nič vplyv, ale v servise by to mohli skúsiť riešiť aspoń tým, že by sa mali pokúsiť ho nahradiť trošku večším a pevnejším tesnení, chápem, že sú to možno stotiny mm. Ja som tam tesnenie aj dopasoval za úplne inú cenu a je to OK. ďalej uvidím.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Rudo: Nikdy jsem to neviděl rozebrané. :-( Jen mě na ten olej upozornili před třema rokama při výměně svíček v LPG servisu, jinak bych o něm nevěděl. Servis Lada mi tam pravděpodobně nic dopasovávat nebude (jak je znám) a sám to nebudu řešit, pokud je to bez problémů.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

ekonomicke ukazatele jsou jednoznacne...proste lada se moc nevyplaci, mam strach se s ni vydat v lete na dovolenou, atd.
Pres vsecky minusy ma lada docela odolny podvozek staveny na horsi cesty, a na snehu se s ni jezdi vemi dobre (samozrejme 4x4 je lepsi, uzaveka diferaku by se hodila taky). Prostorny kombik s velmi dobrou spotrebou (pokud vse funguje jak ma). Kdybych s autem jezdil jen o vikendech a mel cas si to opravovat sam... asi bych to vydrzel. Nerikam ze jiny auto nebude mit problemy ale posledni dobou neni mesic kdyb by se na to nemuselo sahnout.....
Ted to bude vypadat jako kdybych anonymousovi z oka vypadnul ale kdyz clovek precte rusky fora o tehle autech a nebo www.zr.ru tak poruchovost je oproti vsem starsim zigulikum docela vysoka.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

rudo. píše:Wolf, stabilizácia napetia vo vezbe na dobíjanie, čo to asi má na svedomí? Dík.
Ja jsem jenom uvazoval, co by mohlo zpusobovat hlaseni poruchy po relativne delsi dobe, vzdyt 100 km neni zase tak malo, zejmena vezme-li se v uvahu frekvence komunikace RJ s cidly :) . A tak mne napadlo, ze po ujeti takove drahy by se mohla baterka zacit tvarit, ze je plne nabita, alternator podle toho upravi vystupni proud a take napeti a v pripade nejake chyby ve stabilizaci by mohla RJ vyhodnotit nestandartni napeti (mimo rozsah). Je to jenom uvaha selskym rozumem, ale ac by se po ujeti teto drahy mohlo takto projevit i nejake cidlo, popravde receno si nedovedu predstavit, ze by, v pripade, ze by se zavada projevovala napriklad po jeho ohrati, prohrivalo tak dlouho, at jiz by bylo kdekoliv. W.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Jiří: Neviděl bych to zas tak černě.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jiri: Jenže oproti Anonymovi je tu jeden výraznej rozdíl - netlacháš o něčem, čemu nerozumíš. Nadáváš holt právem a zjevně z toho nemáš škodolibou radost, jako on (ono taky radovat se z poruch vlastního auta by bylo tak akorát na ústav :-) ).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Ahojte vetci, takže olej Mogul polosinteticky som nezohnal. Tu majú České oleje len obycajné minerálne do starých Škodoviek a pod. Je pravda, že všetko som neobehal, ale poradiť mi kde som bol nikto nevedel. Čo sa týka sviečok vďaka za stranku na katalog Brisk. Nikde tam kde so bol tu katalog na Brisky nemali a ani poradiť nevedeli. Pri zhaňani sviecok a oleja v ramci kondicie na bicykli som hlavne zistil, a mi bolo aj povedane aby som zbytone nestracal cas a kúpil to co mi ponúkajú. Nasiel som olej synteticky 620 sk - 4l a to APISLICFEC ACEA A3/B3 SAE 10W-40 v dobrej cene bol v predajni Lada, predavacka radila, že môže byť. Poradte ci môže. Predtym som mal GTX 3 mineralny. A kolko vydrzi sintetika. Predavacka v Lade tvrdila, ze zivotnost oleja je urcena len vyrobcom auta, co podla mna je blbost. Ak davate olejovy filkter? Staci najlacnejsi? Ten co tam ma je taky. Zatial vsetko. Ahoj.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Wolf, s tym napetim od alternatora som pochopil, ale s tym cidlom velmi nie. Znamena to, ze ak by bol problem v nejakom cidle, tak uz by davno skoncilo? Inac mi je jasne, ze to tu uz asi neporiesime. Podla mna ten dedko ak to tu chce odstranit, tak musi ist na UA, co nie je daleko, ale pre starsieho pana na dochodku aj chorlaveho je to dost problem. Tu to asi neporiesi, lebo tu servisaci sa maju este vela ucit a myslim si ze sa im ani ani velmi nechce.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Skalouš, súhlasim s tebou a servisakov zrejme nedonuti nikto aby urobili viac ako maju, česť vynimkam.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Ako sa vam nahrieva motor? Dnes rano bolo -8 motor sa mi nahrial na 50 stup. až po siedmich km a na 90 az po 11 km, pri max otackach 2000. Je to v pohode?
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Olej API SL by měl bejt dobrej.

To ohřívání ale ne, asi bude blbej termostat.... :( Počkej ale, co ti napíše Skalouš, já mám úplně jiný auto ;-)

U mýho starýho pekáče s nastavením na studenej vzduch, mám 60° po asi 2000 m, 90°C po dalším kilometru. Jinak je to po městě bez kolon.
Když jedu od rodičů z vesnice, tak mám 90°C asi po 3 km.

Pro jistotu do těch 60°C vypínám topení, pak ho zapnu.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12132
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

dmatej píše:.....60° po asi 2000 m, 90°C po dalším kilometru. Jinak je to po městě bez kolon.
Když jedu od rodičů z vesnice, tak mám 90°C asi po 3 km.
Neni to to samý :?:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“