Úprava motoru 2103
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava motoru 2103
Teplem se materiál roztahuje, ochlazováním smršťuje ... . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Úprava motoru 2103
Co je to za hovadina, piest a ojnica sa nahreje na 230st,(cap da do chladnicky, aby sa schladil) a cap sa tam vlozi rukou s rukavicou ktorou sa pridrzuje ojnica a piest, pomocnik je vitany,,,pojde to ako tatinek do mamicky ziadny lis netreba. Co je potrebne davat pozor aby si cap usadil presne v strede ojnice, lebo po vlozeni sa teploty rychlo vyrovnaju, a uz stym nepohnes. doporucujem dat vyrobit pripravok vysustruzit vid obrazky TUMA.Ladés 2103 píše:Ach kamarát mi išiel nalisovať piesty , a tak 2 sa zničili má taký velký lis , a postrúhali sa otvory na čap , musím zas dva zohnať nové .
P.S. teoreticky piest sa nemusi nahrievat ale treba skontovat ci mas vhodne capy a chodia tam z lahka...., teplota ojnice sa da zistit polozenim kuska cinu ked sa hned rozstopi mozes ist nato.
P.S.2 ano predcedo mate pravdu
Re: Úprava motoru 2103
len dodam, keby si to tam aj nalisoval, tak to kludne vyhod, takto sa to nerobi, vsetko sa tym poskodi. Postupuj podla dusanovho navodu, len doplnim s tym piestom, nenahrievat - fakt to tam musi chodit "volne" nie uplne ale proste prstom. Lisuje sa len do ojnice.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon kvě 16, 2011 19:41
- Bydliště: Nitra
Re: Úprava motoru 2103
Ano , cap dal do mrazaku , do ojnice isiel pekne , aj v pieste chodil tesne ale dal sa pekne vytlacit prsotm ale ja neviem ten piest asi nemal rovno alebo co lebo len na spodku to postruhalo a potom mi to prebehol vystruznikom , ze tomu nic neni no som mu povedal ze kaslem na to radsej to dam spravit typkovi co to tu robi v NR , nech to je uz poriadne , lebo ja si na to moc netrufam . A ma to niekto odskusane , ze ked sa ohreje piest s ojnicou na 230st ze potom tam ten cap behne ? By som to odskusal najprv na takych starych ojniciach a so starymi piestami a capmi a keby sa to podarilo tak by som to spravil aj s tymi novymi
Русская сила
Re: Úprava motoru 2103
jasne, ze to mame odskusane, polka ladaklubu uz stavala motory. Ja som to robil niekolkokrat, len ako tu uz bolo spomenute, musis to mat pekne pripravene lebo ked to pri nasuvani zastane v zlej polohe, uz tym nehnes.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon kvě 16, 2011 19:41
- Bydliště: Nitra
Re: Úprava motoru 2103
A nemas nahodou obrazok , jak vysustruzit ten pripravok od tumu aby som to tam supol a hotovo ci ako to ma byt
Русская сила
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava motoru 2103
Ak tym typkom z NR myslis Lievaja, kludne mu to daj spravit, je to macher. Dorabal nam (okrem inych veci) do piestov drazky na segerky, ked sme davali kratke ojnice z Lancie a vsetko slape tak ako sa patri.....
Roman
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon kvě 16, 2011 19:41
- Bydliště: Nitra
Re: Úprava motoru 2103
ano ano , lievajovi by som to najradsej dal spravit nech mam pokoj uz a motor nech sa moze konecne zlozit .
Русская сила
Re: Úprava motoru 2103
JJ daj mu to spravit