Prednedávnom mi odišla AC pumpa a tým to začalo, len než som prišiel na to že to bola AC pumpa tak som stihol vymeniť indukčnú cievku a palec na rozdelovači, jedná sa o to, že od výmeny AC pumpy malo auto vysokú spotrebu (cca 14-15l na 100km pri velmi decentnom jazdeni), nasledovalo prečistenie karburatora a zistil som ze prepustal ihlovy ventil v karburatore, no už aj ten som vymenil. Po vymene som nanovo nastavoval karburator a spotreba pekne klesla na cca 9-10l po meste ale odkedy je nanovo nastavený karburátor tak sa mi deje jedna vec - ked je motor nad urcitou hranicou otáčok tak autom začne šklbať - na trojke pri cca 50kmh (po zoslapnuti spojky ide pekne hladko voľnobeh) ...niekedy keď citlivo pridávam tak začne šklbať až pri vyššej rýchlosti (na trojke pri cca 55-60km/h, na 4ke pri cca 75-80km/h)... bohatšiu zmes som skúšal nastaviť no nepomohlo..mám podozrenie, že mi neotvára druhú komoru karburátora ale neviem to overiť, prípadne dá sa nastaviť aj kedy sa má otvárať druhá komora ? Nikde som sa to nedočítal, prípadne v čom inom mám hľadať chybu ?
Inak odkedy je nanovo vymenený ihlový ventil tak na voľnobehu niekedy kolísajú otáčky, hlavne teda pri zohriatom motore, reťaz som už našponovať skúšal, trochu to pomohlo, aj keď stále mám pocit že semtam trošku klesnú alebo stúpnu, ale čakám ešte na pekné počasie (nemám garáž) a chcel by som skontrolovať ventily, no neviem stále či to má vplyv na šklbanie vo vyšších otáčkach..
Ďakujem za každú odpoveď
