Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Re: Fábie.
Naftové motor zpravidla nemají škrticí klapku sacího traktu, takže nevyvíjejí podtlak (nebo zcela zanedbatelný). Proto musí mít vývěvy podtlaku. Podtlakem není ovládán jen posilovač brzd, ale třeba taky EGR nebo regulace turba. Jakákoli netěsnost systému může znamenat problém.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Fábie.
Mám. Vlastně mám a nemám. Původně jsem ho odpojil. Jenže jsem zjistil, že motor se pomaleji ohřívá, tak jsem po několika měsících systém zase zapojil. Jenže nefunguje, protože se asi zalepil sazemi a neotvírá. Čili vlastně nefunguje.
Chystám se v létě demontovat a vyčistit hliníkové sací potrubí, bude od toho humusu za ta léta asi pěkně zašvihané. Ono to má docela vliv na výkon motoru. Taky se vyplatí vyčistit intercooler - takový výplach benzinem dokáže neuvěřitelné divy.
Chystám se v létě demontovat a vyčistit hliníkové sací potrubí, bude od toho humusu za ta léta asi pěkně zašvihané. Ono to má docela vliv na výkon motoru. Taky se vyplatí vyčistit intercooler - takový výplach benzinem dokáže neuvěřitelné divy.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Fábie.
Jéé tohle se říkalo vždycky, ty dnešní věci nic nevydrží, to za první republiky, za císaře pána, to byli fachmaní
Si pamatuju, jak jsem měl na vsi první horský kolo, náš Velamos MTB 18" s převody Shimano, přesně tohle jsem slýchávál, nojo pěkný, ale to co moje stará skládačka, BMX nebo ukrajina to nevydrží, no a teď je to 20 let starý a pořád funguje...
Jsem k takovýmhle škarohlídům skeptickej, byť něco pravdy na tom je, ale nedělal bych z toho až takovou kaubojku.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Fábie.
Venku je zlé počasí a tady už dlouho nikdo nenapsal ani řádku o jedničkové fabii. Tentokrát nebude řeč o legendárním HTP, ale o neméně legendárním škodováckém MPi. Přikládám bazarovou recenzi, kterou když jsem si přečetl, tak jsem se podrbal na hlavě při pomyšlení, že jsem v roce 2007 prodal MPi s pouhými 63 tisíci km na tachometru. Nyní nevěřícně čtu hlášky jako: "neomezená životnost motoru", "nový majitel složil zálohu, aniž by vůz vůbec viděl" či "tak kvalitní malé auto už nikdy nikdo nevyrobí".
- Přílohy
-
- malý_mercedes.pdf
- (1.16 MiB) Staženo 129 x
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Fábie.
Těch 90 litrů myslí vážně?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Přijde mi to trochu přitažené za vlasy...mám na mysli celý ten článek, jako by byl psaný na objednávku...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Fábie.
Jak vyplývá z článku, nový majitel zaplatil zálohu, aniž by vůz viděl. Z toho vyplývá, že cenu respektoval. Skoro bych řekl, že ho vzal sám pan Janda.Koko Loko píše:Těch 90 litrů myslí vážně?
Pokud jde o objektivitu testu - stejný recenzent nedávno pěl chvalozpěvy na Ladu Nivu - viz sekce Niva. Takže není to přehnaná náklonnost k jedné značce. Upřímně řečeno: Kdo by si dnes objednával recenzi bazarového auta, které se přestalo vyrábět před více než 10 lety?radek mb píše:Přijde mi to trochu přitažené za vlasy...mám na mysli celý ten článek, jako by byl psaný na objednávku...
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
AAA Auto?veliz píše: Upřímně řečeno: Kdo by si dnes objednával recenzi bazarového auta, které se přestalo vyrábět před více než 10 lety?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Když tu čtu o Fábii, tak bych se chtěl vyjádřit k dvojkové 1,4TDI PD (má jen 51Kw)
Máme ji teď už 10dní půjčenou za naší Octavii Combi 1,9TDI PD (96Kw) a na první pohled auto zklamalo (píšu to za naší rodinu, věřím, že jiní naše problémy nebudou vidět tak černě ) svou velikostí a hlavně velikostí kufru (to se dá čekat), za druhé tím, že to má jen tři válce a za třetí chabým výkonem. 1,2 HTP to sice není (TDI aspoň ze semaforů umí vyrazit), ale velice brzo jí dojde dech. Subjektivně i 1,7 v Ladě mě přijde živější . Pro ježdění, kdy člověk nechce být brzdou, se tomu musí šlapat na krk a držet nad 2000otáčkami, aby tlakovalo turbo (aspoň tím si to vysvětluji). Vysoké otáčky se projevují na spotřebě docela zásadně, po pět-seti kilometrech průměrná (cca 440km město + dálnice 60km) spotřeba je 7,8l/100km nafty (Octavie dá 6,5l/100km bez snahy). Pokus o jetí na spotřebu (30km - tempo klobouk nutností) končil s výsledkem 5,7l/100km (většina mimo město), což je celkem daleko od udávané (kombinované) 4,8l/100km... (okresky s Octavií úplně klidně 4,8l/100km a to úplně normálním stylem jízdy...)...
Navíc je auto v základní výbavě a proti Octavii jsme si tedy pohoršili o hodně (Octavie výbava stejná jako L&K - chybí jen navigace a kůže) - Na druhou stranu výhodou, která je nesporná, je skvělí rejd a délka auta, protože auto se díky tomu vejde téměř všude . Doma však nechápeme, kdo by si takové auto koupil, když to porovnáme s ročními auty v bazarech, kdy za podobnou sumu jde získat alespoň Fabie s motorem 1,9TDI (77Kw), která bude mít lepší výbavu i lepší jízdní vlastnosti.
Závěrem to shrnu - je o hodné lepší než 1,2HTP (a to jak 51Kw, tak 55Kw), ale prostě to ještě není ono... tříválec je hold tříválec...
Máme ji teď už 10dní půjčenou za naší Octavii Combi 1,9TDI PD (96Kw) a na první pohled auto zklamalo (píšu to za naší rodinu, věřím, že jiní naše problémy nebudou vidět tak černě ) svou velikostí a hlavně velikostí kufru (to se dá čekat), za druhé tím, že to má jen tři válce a za třetí chabým výkonem. 1,2 HTP to sice není (TDI aspoň ze semaforů umí vyrazit), ale velice brzo jí dojde dech. Subjektivně i 1,7 v Ladě mě přijde živější . Pro ježdění, kdy člověk nechce být brzdou, se tomu musí šlapat na krk a držet nad 2000otáčkami, aby tlakovalo turbo (aspoň tím si to vysvětluji). Vysoké otáčky se projevují na spotřebě docela zásadně, po pět-seti kilometrech průměrná (cca 440km město + dálnice 60km) spotřeba je 7,8l/100km nafty (Octavie dá 6,5l/100km bez snahy). Pokus o jetí na spotřebu (30km - tempo klobouk nutností) končil s výsledkem 5,7l/100km (většina mimo město), což je celkem daleko od udávané (kombinované) 4,8l/100km... (okresky s Octavií úplně klidně 4,8l/100km a to úplně normálním stylem jízdy...)...
Navíc je auto v základní výbavě a proti Octavii jsme si tedy pohoršili o hodně (Octavie výbava stejná jako L&K - chybí jen navigace a kůže) - Na druhou stranu výhodou, která je nesporná, je skvělí rejd a délka auta, protože auto se díky tomu vejde téměř všude . Doma však nechápeme, kdo by si takové auto koupil, když to porovnáme s ročními auty v bazarech, kdy za podobnou sumu jde získat alespoň Fabie s motorem 1,9TDI (77Kw), která bude mít lepší výbavu i lepší jízdní vlastnosti.
Závěrem to shrnu - je o hodné lepší než 1,2HTP (a to jak 51Kw, tak 55Kw), ale prostě to ještě není ono... tříválec je hold tříválec...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Fábie.
Já bych si teda klidně dovolil směle tvrdit, že v tej fabce je víc místa jak jedničkovej octě, zejména vzadu to je neporovnatelný, ano asi je to užší, ale jinak boduje F2.
Když jsme už u tej spotřeby, tak dlouhodobá u F2C HTP 51 je 7,2, což není vůbec špatné, na to že to je téměř výhradně město.
Když jsme už u tej spotřeby, tak dlouhodobá u F2C HTP 51 je 7,2, což není vůbec špatné, na to že to je téměř výhradně město.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
HTP jsme měli půjčené v Roomsteru a v Praze jsme se nedostali pod 8 asi hodně záleží na stylu jízdy...zelvotron píše:Já bych si teda klidně dovolil směle tvrdit, že v tej fabce je víc místa jak jedničkovej octě, zejména vzadu to je neporovnatelný, ano asi je to užší, ale jinak boduje F2.
Když jsme už u tej spotřeby, tak dlouhodobá u F2C HTP 51 je 7,2, což není vůbec špatné, na to že to je téměř výhradně město.
O1 Combi - ano, místa vzadu na nohy je "trochu" méně ovšem vynahradí to mnohem pohodlnější sedačky
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Fábie.
Já nevím, jestli cestování v "porodní poloze" můžou vynahradit pohodlnější sedačky. Já jsem po padesáti kilometrech myslel pouze na nevyhnutelnou operaci tříselpanthymaeus píše:místa vzadu na nohy je "trochu" méně ovšem vynahradí to mnohem pohodlnější sedačky
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Začínám mít pocit, že jsem divný Já se tam vejdu celkem dobře a už vůbec nejsem v porodní poloze Kolik měříte lidi? Já mám 173cm? (vy budete větší, co? )Marťas píše:Já nevím, jestli cestování v "porodní poloze" můžou vynahradit pohodlnější sedačky. Já jsem po padesáti kilometrech myslel pouze na nevyhnutelnou operaci tříselpanthymaeus píše:místa vzadu na nohy je "trochu" méně ovšem vynahradí to mnohem pohodlnější sedačky
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
no ja som mal tu cest jet v OCT 1 kombi(1,8 T 20V jelo to jako hezky ale ...) vzadu len raz, sli sme 4 chlapi a jedna utla zena, sli sme len neakych 400km tam a 400 spat ale v zivote to uz nechcem zazit, neboli sme ziadny dorbci (vsetci 4 cez 190, zena utla mlada 16 rocna 150cm vysoka, 42kg vaziaca takze jakoby nic) ale sedel som za vodicom a fakt to uz nechcem nikdy viac zazit. na to ze ta OCT je ako stredna trieda automobilu je pekne nedomyslena, to je auto pre 2 ludi a psa.To ten zigulak je 3x pohodlnejsi , v tomto smere maximalne nedomyslene auto, hlavne ze to ma milion litrovy kufor
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки