Na desítku to stojí 800 ale i s kompletní sadou vložek I když je fakt, že je to bez přívěšku imobilizéru, ten stál pětikilo tuším.valda1971 píše:Pro klid mé duše jsem si objednal rezervní "pracovní" klíč k Prioře, přeci jen je to elektronika...... Nebo ztráta, ač se mi to ještě nestalo Tak ta sranda stála komplet 1.770,-Kč, není to jak 25,-Kč na 2101 ale vím i o jiných cenách na jiné značky vozů Je to originál LADA, naprosto totožný s tím, co byl k autu.
Nová Priora
Moderátor: Moderátoři
Re: Nová Priora
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Nová Priora
to si k autu, ked si kupoval, nedostal, tak si dostal len 1 kluc ? ziadny rezervny nebol ?valda1971 píše:Pro klid mé duše jsem si objednal rezervní "pracovní" klíč k Prioře, přeci jen je to elektronika...... Nebo ztráta, ač se mi to ještě nestalo Tak ta sranda stála komplet 1.770,-Kč, není to jak 25,-Kč na 2101 ale vím i o jiných cenách na jiné značky vozů Je to originál LADA, naprosto totožný s tím, co byl k autu.
Re: Nová Priora
to si k autu, ked si kupoval, nedostal, tak si dostal len 1 kluc ? ziadny rezervny nebol ?[/quote]
Byly dva - jeden menší s imobilizérem jako kódovací klíč (který neodblokuje alarm zapnutý pracovním a nemá DO), no a jeden "Pracovní" s DO a vším co k tomu patří - imobilizér, obsluha alarmu atd. Vím, že tak to mají i ostatní kluci a i v návodu je tento počet takto uveden. Hold šetřej
Byly dva - jeden menší s imobilizérem jako kódovací klíč (který neodblokuje alarm zapnutý pracovním a nemá DO), no a jeden "Pracovní" s DO a vším co k tomu patří - imobilizér, obsluha alarmu atd. Vím, že tak to mají i ostatní kluci a i v návodu je tento počet takto uveden. Hold šetřej
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Nová Priora
dobre vediet - myslel som, ze ku kazdemu autu sa dava aj plnohodnotny nahradny kluc, ked som mal inu feldu a stratil som jeden z dvoch immobilizerov - vtedy este neboli sucastou kluca - tak som dal radsej cely immobilizer vybrat, ako stratit este ten druhy
Re: Nová Priora
Tož takové nějaké schrnutí po (bez tří dní) 7 měsících užívání a (bez 6 km) 7.000 najetých km
Mini závada byla povrzávání kloubu spojkového pedálu (při rádiu neslyšitelné ), horší bylo se s MD spary dostat k tomu kloubu, který je za palubkou hodně vysoko To bylo asi ve dvou měsících a po druhém úspěšnějším krkolomném zohýbání těla je už klid. Jinak se nic neuvolnilo, neulomilo, neodpadlo..... Prostě vše funguje jak má, nic nezazlobilo - Tedy neslučitelné s těmi videi, co se zde poslední dobou prezentovala ( u té Granty s rozbitým oknem se mi jevili jako dobře zfetovaní - pokud bych něco rozbít chtěl, tak se mi to jistě povede také -a i na jiné značce auta). K autu se prostě chovám normálně, jinak stojí stabilně venku na ulici, v zimě také žádné potíže, jen poznatek již dříve uvedený, že nové kliky zaplněné sněhem nejsou ideál - na to byly staré lepší. Ale nezamrzly nikdy.
Řazení se oproti prvním stovkám (desítkám) km také "vyběhalo" - plná spokojenost, spotřeba se mi v zimě při 3km courání do práce a málo ježdění mimo dostala nejvíc na 7,5l, od 14.1. už auto tento denní režim courání nezná, jízdy se dostaly do režimu město/něco dál po okolí/častěji 2x35km k rodičům/no a něco dálkovějšího a spotřeba celkově pod 6l, na těch samotných dálkách to bylo 5,5 a 5,6l - podotýkám spíš výletním tempem
Tedy schrnuto - jsem s Priorou NAPROSTO SPOKOJEN .........
Mini závada byla povrzávání kloubu spojkového pedálu (při rádiu neslyšitelné ), horší bylo se s MD spary dostat k tomu kloubu, který je za palubkou hodně vysoko To bylo asi ve dvou měsících a po druhém úspěšnějším krkolomném zohýbání těla je už klid. Jinak se nic neuvolnilo, neulomilo, neodpadlo..... Prostě vše funguje jak má, nic nezazlobilo - Tedy neslučitelné s těmi videi, co se zde poslední dobou prezentovala ( u té Granty s rozbitým oknem se mi jevili jako dobře zfetovaní - pokud bych něco rozbít chtěl, tak se mi to jistě povede také -a i na jiné značce auta). K autu se prostě chovám normálně, jinak stojí stabilně venku na ulici, v zimě také žádné potíže, jen poznatek již dříve uvedený, že nové kliky zaplněné sněhem nejsou ideál - na to byly staré lepší. Ale nezamrzly nikdy.
Řazení se oproti prvním stovkám (desítkám) km také "vyběhalo" - plná spokojenost, spotřeba se mi v zimě při 3km courání do práce a málo ježdění mimo dostala nejvíc na 7,5l, od 14.1. už auto tento denní režim courání nezná, jízdy se dostaly do režimu město/něco dál po okolí/častěji 2x35km k rodičům/no a něco dálkovějšího a spotřeba celkově pod 6l, na těch samotných dálkách to bylo 5,5 a 5,6l - podotýkám spíš výletním tempem
Tedy schrnuto - jsem s Priorou NAPROSTO SPOKOJEN .........
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Nová Priora
Díky za pěkné a navíc pozitivní shrnutí. Přeju Ti, ať něco podobného můžeš napsat i v době, kdy auto bude mít na tachecu 70.000 resp. 170.000 km.
A taky doufám, že si to tady přečte co nejvíc pochybovačů a následně si též koupí Prioru. Já osobně ale zůstávám věrný staré dobré klasice. Nic moderního mě do baráku nesmí.
A taky doufám, že si to tady přečte co nejvíc pochybovačů a následně si též koupí Prioru. Já osobně ale zůstávám věrný staré dobré klasice. Nic moderního mě do baráku nesmí.
Re: Nová Priora
Také doufám že po těch zmíněných km budu psát podobně (ač rozumně v ohledu nových technologií na závady věřím - už to není poctivá klasika - mmt.-moje 2101 má od přestavby najeto 66tkm bez jediné opravy !!!! Nepočítám výměnu destiček, oleje, svíček, filtru.....- to pamatuje ještě běžný provoz, a jen z dobré vůle má nové zadní obložení a brzdové trubky - proč maj překážet v garáži - a už je v tomto režimu veterána nevyměním)Hurikán píše:Díky za pěkné a navíc pozitivní shrnutí. Přeju Ti, ať něco podobného můžeš napsat i v době, kdy auto bude mít na tachecu 70.000 resp. 170.000 km.
A taky doufám, že si to tady přečte co nejvíc pochybovačů a následně si též koupí Prioru. Já osobně ale zůstávám věrný staré dobré klasice. Nic moderního mě do baráku nesmí.
No a předtím jsem se zánovní 112 najel k plné spokojenosti 40tkm(do celkových 90tkm), jen výměna prasátek a hlavního válce brzd a ke konci dvě el. okna... Jinak provozně auto naprosto OK - nebýt situace s novou Priorou, tak ji mám dodnes.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Nová Priora
Tak tady fotodokumentace toho zaokrouhleného stavu k sedmi měsícím
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Nová Priora
Ještě jsem tu čest neměl - tady žádnou nemám, tak leda rychlostku Teplice - Ústí/nL a kvůli těm pár km nepotřebuji dálníční nálepku.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Nová Priora
tim je ta spotreba celkem jasna. pokud by to melo tuhle spotrebu pri treba 1/3 dalnicnich jizd cca 130 km/h, bylo by to velmi pekne.valda1971 píše:Ještě jsem tu čest neměl - tady žádnou nemám, tak leda rychlostku Teplice - Ústí/nL a kvůli těm pár km nepotřebuji dálníční nálepku.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Lada 2172
takze podla autosredy AutoVaz nevyvratil, ani nepotvrdil, ze nasledujuce foto je z facelistovej priory,ktora sa predstavi na jesen /asi na autosalone v moskve/ - mam pocit, ze uz som tu niekde na fore toto foto videl - ale davam ho na porovnanie, hlavne porovnanie audiosustavy s kalinou II, ze je tam dost velmi velka podobnost, zaroven podla clanku pojde hlavne o facelift vnutrajsku, nie vonkajsku, co je podla mna skoda
kalina II
priora facelift
zdroj:
http://avtosreda.ru/news-common/2013/07 ... annie.html
kalina II
priora facelift
zdroj:
http://avtosreda.ru/news-common/2013/07 ... annie.html
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Lada 2172
To je jak raketoplán, děsivé ... . Zlatá sedmičková palubka, vrchol praktičnosti a velkorysé estetičnosti .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2172
... ta palubka vypadá jako výtvor nějakého zhuleného tunera, to snad nemůže bejt myšleno jako modernizace
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska