neznám sice zapojení íčkového otáčkoměru, ale předpokládám že bude funkčně podobné tomu klasickému. úpravu klasiky do íčka jsem popsal v Croftově tématu, Croftovi to podle jeho slov chodí.Michal Karásek píše:Zdravím,
tak tenhle problém bych řešil dvěma způsoby...když by šlo ze zapojení palubovky (zatím znám jen dělnickou 2104/05) vyčíst, jak je budík zapojen a co má v sobě za součástky, tak udělat analogový převodník nebo se podívat kam to vhodně zapojit, když by to takhle nešlo, tak mezi holý budík a indukčku vpravit procesorový převodník s DA výstupem ... pro lidi znalé problematiky mikroprocesorů je to dílo o pár součástkách za babku na jedno odpoledne...věřím, že pár lidí, co téhle problematice rozumí tady na fóru je, bohužel pro mne jsou Svitavy i ostatní místa docela daleko, abych se u někoho mohl pustit do laborování...většinou na otáčkoměru bývá ale analogový převodník šířky pulsu na napětí (nejjednodušší je kondík k zemi a odpor) a to je potom odečítáno na budíku, jak je to s Ičkem nevím, bere si signál někde z řídící jednotky, nebo od zapalování?
Úprava íčkového do klasiky bude jednoduchá (znecitlivění, dodělání vstupního obvodu podle schematu které tu někde je...), nebo nebude nutná (byl bych opatrný a prvně to zkontroloval než pak otáčkoměr opravoval.)
Myslím, že nejnáročnější na těchto úpravách je rozpertlování otáčkoměru.