Souhlasím prakticky se vším, co tu bylo napsáno. Tak trochu znám prostředí supermarketů i ze zákulisí, tedy ze strany zásobování. Přiznám se, že problém na prodejně coby zákazník sem řešil snad jednou jedinkrát, kdežto problémy ve skladu, coby zásobování řeším prakticky denně. Jedna stránka věci je, že centrála po běžných zaměstnancích šlape a honí je jako zvěř za mrzký peníz a ve výsledku jsou třeba dvě ženský(obě do 170 cm a okolo 60 kg) na celý Lidl a tak prostě jsou nervní, ne vždy nad věcí, nemají čas a ani chuť řešit slevy, když mají třicetimetrovou frontu na jedné otevřené pokladně a u rampy jim stojí kamion se zbožím.
Na druhou stranu speciálně na Billách jsem se setkal s neskutečnou arogancí a tupostí ať už brigádníků, nebo stálých zaměstnanců. Zasypané rampy střepy z rozbitého zboží, zabarikádované vstupy, takže člověk nemá kudy a ani kam skládat a nakonec se nenajde ani nikdo kdo má razítko a propisku k podpisu...jak by se taky mohl najít, když mnohdy jediný člověk, co to tam má na starost dřepí na bobku pod rampou a vypaluje zobák, přestože dřepí vedle kola auťáku, který mu přivezl zboží a je tedy jasné, že bude zapotřebí něco dělat.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
. grr to sem se zas rozvášnil.
Suma sumárum...má zkušenost je taková, že když už člověk narazí na zaměstnance, co neztratil selský rozum, tak má práce nad hlavu a většinou se vás pokusí rychle napůl uspokojit. S někým z kanclu, kdo za tím hnusem stojí de facto je za to zodpovědný, sem se naštěstí setkat ještě nemusel, to by asi nedopadlo dobře.
Osobně bych problémy se slevami řešil opravdu přes inspekci a na boj přímo na prodejně bych asi neměl sílu.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)