Za ty prachy nebylo o čem přemýšlet , stejně jako u mě a modré 2101. Byla sice trošku dražší, ale má méně najeto
Jakube, ty jsi holt blázen . Každopádně naprosto tě chápu a hned bych se přidal ... mít prostory, kam ty auta dávat
Vašátor , i když má najeto přes 100tis ,tak mám jistotu ,že jsou poctivé. Vzhledem k tomu jakým způsobem bylo o auto pečováno. Kromě přestříkaných předních blatníků je auto v původní barvě což je také paráda. Za takové prachy dneska takto zachovalý kousek seženu jen velmi těžko i to tedy uspíšilo mé rozhodování . Žigulík bude zatím stát venku než mu seženeme ubytování ,jedna možnost se už naskytla ,tak uvidíme .Rozhodně bych ho rád měl přes zimu schovaného
Jsem blázen ,to nepopírám ,ale sbírání a zachraňování těchto aut je mojí velkou slabostí ,která mě činí radost . Je to možná věkem ,ale zatím si to užívám
Mohl by jsi mě napsat cenu Valentýna ? Pokud to nechceš uvádět veřejně ,tak do SZ ,kdyby ti to nevadilo
Prosty již ubývají a je stále větší problém najít další ,ale děláme co můžeme
Marťasi, udělal jsi tomu albu neocenitelnou reklamu
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
zavolám Janovi krausovi alebo Karlovi Šípovi a pôjdeš do telky. Inak auto pekné len škoda tých detailov, napr. trocha zastriekaný pravý zadný tapacír a tak. ale auto je to vychytané
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Někde těch 106tis musí být znát . Rozhodně je to výborný základ. Teďka to řešit nebudu ,ale koncem května bych ho rád převezl domů a postupně ho začal šperkovat a vychytávat . Musím doladit mechanické problémy ,které se za 6 let stání projevily ,ale není to nic fatálního . Následně ho protáhnout přes technickou a oživit ho i papírově. Bude třeba ho rozjezdit na což se samozřejmě velmi těším .
Naposledy upravil(a) Jakub Metelka dne úte dub 30, 2013 20:14, celkem upraveno 1 x.
Jo rozježdění ,to znám Moskala mi rozjezdil technik na technické ..... začal brzdit rovnoměrně ,již nemusím při každém brzdění cloumat volantem do strany
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
Konečně ho mám doma. Převoz proběhl bez problémů.
Odpoledne jsem vyměnil sací koš ,abych nemusel jezdit na petku .Proběhla první vlna leštění a uklízení a bylo nalezeno mnoho relikvií doby minulé .
Všude je rezistin,řízení je bez vůle (čepy mají mazničky a majitel je přimazával) ,řazení též bez vůle.
na kolko by prisla ta palubka, mal by som zaujem, ...
ale teraz vazne, ten autik vyzera velmi pekne, ak je ozaj tak zachovaly ako vravis, tak je to parada, prijemna patina budovana rokmi, jedno vazne auto z toho moze byt, osobne ma lestenky az tak nebavia a prave preto autenticke auto na ktorom je vek poznat a je zaroven velmi zachovale ... tak to je parada,
tesim sa s tebou
suhajko , V prvé řadě děkuju za pěkný příspěvek. Tento žigulík je velmi zachovalý. Je jasné ,že sem tam se nějaké to místečko objeví ,ale na jeho věk je to paráda. Jak už jsem psal , majitel o tento vůz pečoval svědomitě. Našel jsem jeho poznámky ,kde si vedl podrobný zápis všeho co se na autě vyměnilo nebo udělalo ,vždy tam je i současný stav tachometru. Je to radost číst . Nový lak neplánuji ,chci jen opravit místa kde jsou škrábance a jedno bolavější místo na předním čele. V tomto stavu s dobovou patinou bych ho rád udržoval
A teď něco aktuálního , dnes jsme konečně opravili ukazatel paliva a nyní funguje jak má. Odpoledne jsem se odhodlal k výměně ulomené dvoj páčky. Došlo i na důkladné vymytí podvozku a podběhů od bláta ,wapka je boží věc . Bude ještě potřeba si pohrát s brzdami (vyměnit brzdovku) a rozpohybovat přední pístky. Holt 6 let stání je znát. Repasovali jsme i spínací skříňku ,která nyní má novou vložku s kontakty ještě originální CCCP . Bude ještě nutné odpojit dodělávané startovací tlačítko a znovu vše zapojit ,aby šlo startovat na klíček.
Jakube - já mám na 2101 také viditelné mušky provozu, prostě autí odstavené z běžného režimu(origo lak), mnoha lidem se tento stav líbí více, jak nějaké předělávky, prošel jsem v tomto stavu testací HV a uspokojivě se zůčastňuji veteránských akcí s reletivně mladým vetránkem - 1971. To co píši, se vztahuje na VCC-Teplice aj., například VCC-Chomutov má averzi na ruská auta (a já už averzi na VCC-Chomutov)