Nejezdím jako chrochro, milý Marku. Konec konců, jednou jsme spolu jeli z Bechyně (nebo do?), dobře si pamatuji, jak jsi ujížděl poněkud rychle přes obec, zatímco já zpomalil
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale to nechme být, je to dávno, nehodlám nijak zpochybňovat, jak jezdíš dnes
Krom rozjezdů jezdím plynule.
Co se týče 1.4TDI, velká spotřeba je u ní pověstná; taky problémy s ukazatelem paliva v nádrži (pod půl nádrže se někdy rozskáče a auto pak chvíli tvrdí, že dojezd je 0, chvíli 50, chvíli 200 ... a to trvá až do opravdové nuly
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
).
Co se týče Kaliny, viz výše, plynulou předpisovou jízdou 4,9.
Co se týče Laďky, tam je pár problémů, jejichž řešení neustále odkládám, ale tak jako tak 4kv. dvanáctistovka při dálničních 140 Ti prostě za 7 litrů jezdit nebude. Problémy: LP ložisko, LZ ložisko, netěsní klika vzadu, zanesený karbec (nemožno vyčistit).
Co se týče stylu jízdy, ano, nebojím se zrychlit. Nebojím se ani jet "po německu", přičemž se chovám s úctou k ostatním řidičům, včetně kamionů.
Myslím, že práci mi závidět nemusíš - ono je to draze vykoupené, např. teď jsem jel zase do noci a za 4 hodiny vstávám a jedu zase do práglu. Všechno má pro a proti, myslím, že Tvoje práce Tě může zase trochu víc hřát u srdce. Což je dneska bráno celkem na lehkou váhu, a vím, že rodinu to nenakrmí, ale ... Tvůj dobrý pocit má vliv i na nějakou rodinnou pohodu.
Ale to už jsme někde jinde.
Ještě k té spotřebě - já jí sleduji spíš orientačně, je to jeden možný indikátor problémů. Časy, kdy jsem rok šetřil na prestižky a počítal každou korunu, jsou už naštěstí pryč (byť je nosím pořád). A občas si zkusím zajet minimum, ale s Laďkou jsem to prostě nikdy nevydržel, na to moc ráda reaguje na přidání plynu
Tak. Brou noc.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).