servis a garancni prohlidka niva

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: servis a garancni prohlidka niva

Příspěvek od Raduz »

A to se nedá nějak překlemovat - odpojit?
®; Člen LKCS
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: servis a garancni prohlidka niva

Příspěvek od Cory »

Urcite tam bude nieco na sposob odpojovania kostry relé startéra...Takze premerat a prepojit. Len ktovie ci to hned nevypina aj čerpadlo, vstreky a zapalovanie.

Edit: http://www.autoprospect.ru/vaz/2170-pri ... s/2527.jpg
Takže podľa schémy RJ neriadi relé štartéra a tým pádom len štartér. Relé č.14, resp relé zapaľovania, je napojené na trvalé + cez poistku č.3 (30A) a kostra používaná na spínanie ide z RJ (na relé kontakt č.85). To znamená, že pri dlhom štartovaní proste RJ toto relé vypne a tým pádom vypne "sama seba", takže nejde ani iskra, ani čerpadlo, ani vstreky. Dalo by sa to premostiť, ale potom by relé č.14 nemohlo byť napojené na trvalé +. U starších tyov je to robené tak isto, len s tým rozdielom, že RJ tú kostru pri dlhom štartovaní nevypína. Alebo spraviť premostenie pridaním dalsieho relé, ktoré by počas štartovania sýtilo relé č.14 kostrou aj po odpojení od RJ. :rolleyes:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: servis a garancni prohlidka niva

Příspěvek od Raduz »

tak to jsem hned klidnější když to jde upravit :rolleyes:
®; Člen LKCS
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Re: servis a garancni prohlidka niva

Příspěvek od jiri.k »

ale je to nastavene asi na 20 vterin startovani.. ze by za tu dobu nechytnul motor? mozna v zime..
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: servis a garancni prohlidka niva

Příspěvek od Majo »

su dva rozne sposoby zapojenia, jedno je zavisle na case, to mali tusim uz starsie nivy(tusim aj niektore spi, nie som si isty) a novsie uz snimaju chod motora(neskumal som ci v zavislosti od otacok, napatia alebo coho), ale proste vypnu aj po par sekundach, ked uz motor akoze naskoci. Obcas sa vsak stane, ze to vypne na hranici naskocenia, teda to zdochne. A z nepochopitelnych pricin to potom obcas nechce naskocit ani za svet. Najma u Priory
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“