211x
Moderátor: Moderátoři
Teď jsem mluvil s kolegou a říkal, že mu to samé prý jednou také dělala odvařená baterka. No nechal jsem ji na nabiječce do rána a z toho krajního článku u mínusu nešla ani bublinka. Odpoledne ji tam zkusím dát, jestli by se ještě chytla (potřebujeme jet na nákup) a poohlédnu se po nějaké nové. Asi se zase mrknu po Akumě. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Ja le n k predajcom: stalo sa mi 29.decembra v Zlatych Moravciach. Isli sme s partiou na chalupu silvestrovat na dvoch autach (Kamarat s 206 v styroch a ja v zigulaku styria ludia + batozina od vsetkych) a medzi Nitrou a Moravcami som ho stratil ((Hore kopcek, dole kopcek - zigul stale rovnako, na pezote hore kopcom "tak mi boze pomahaj" a dole kopcom "tri dni ma nahanali" .Cakal som ho v Moravciach za krizovatkou co je tam predajna so zigulakmi v takom rodinnom dome. Tak som sa tam motal a kukal do vykladu (bolo zavrete) naco bribehol chlapik (a za nim este jeho zena s kyblom a handrami) a hned otvoril zobral ma dovnutra, ponukol mi vsetky mozne zlavy - metaliza, elektrony a este nejake serepeticky v zakladnej cene vo vianocnej akcii (ale ze to vybavi az do konca januara) este sme chvilu pokecali o 21073 a to uz pezot trubil tak som padal. Tomu hovorim pristup k zakaznikovi (dokonca len potencionalnemu)
A v mercedesackom servise som raz videl toto: prisla pipenka s medvedom ze jej nejdu ostrekovace. "Samozrejme slecna, hned sa na to pozrieme, hned to opravime, racte si dat kavicku, precitat casopis..." prisiel "servisak" otvoril kapotu, pokukal, strcil do motorceka odpadnuty kablik, oskusal, a pri pokladmi mila slecna vysolila 1300,- Sk (slovom tisictristo - nie je to preklep) Toto by mal robit znackovy servis zadara len z ucty k znacke a zakaznikom!!! Nas tam chceli osidit o 120 tisic za prisponovanie torznych tyci na MB100 (dodavkovy mercedes, nie skodovka) nakoniec to spravil jeden chlapik od trnavy aj s vymenou prednych lozisk za styri litre. No nasraty som bol...
A v mercedesackom servise som raz videl toto: prisla pipenka s medvedom ze jej nejdu ostrekovace. "Samozrejme slecna, hned sa na to pozrieme, hned to opravime, racte si dat kavicku, precitat casopis..." prisiel "servisak" otvoril kapotu, pokukal, strcil do motorceka odpadnuty kablik, oskusal, a pri pokladmi mila slecna vysolila 1300,- Sk (slovom tisictristo - nie je to preklep) Toto by mal robit znackovy servis zadara len z ucty k znacke a zakaznikom!!! Nas tam chceli osidit o 120 tisic za prisponovanie torznych tyci na MB100 (dodavkovy mercedes, nie skodovka) nakoniec to spravil jeden chlapik od trnavy aj s vymenou prednych lozisk za styri litre. No nasraty som bol...
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Pato: to mas tak, kolega z prace ma jakesi Daewo, odelsel mu altik tak zavolal do servisu, tam mu rekli ze mu ho zrepasujou, ze to bude stat tak 8000Kc(Stejne by ten repas spocival jen ve vymene uhliku s relatkem)To se mi nejak nezdalo, ze by na takovou plecku stal altik tolik, koukl sem na net no a novej stal kolem 3500Kc Byl evidentne docela nasranej kdyz sem mu o tom rekl, ale ani se nedivim...Proto co si neudelas doma sam, tak jedine pres nekoho znameho...
Když vidím, co tu píšete, tak musím do nebes vynachválit servis v Mělníce. Když jsem jim tam minulý týden složil auto z odtahovky, hned se na něj podívali a za 10 minut zase jezdilo a "zadarmo". (dohodli jsme se, že to přihoděj k pravidelný prohlídce, na kterou jdu za týden)
Mám pocit, že mělnický servis chce Ladě dělat dobré jméno.
Netvrdím, že Lada je dokonalé auto, ale přístup mělnických jeho hodnotu z mého pohledu hodně zvyšuje!
Mám pocit, že mělnický servis chce Ladě dělat dobré jméno.
Netvrdím, že Lada je dokonalé auto, ale přístup mělnických jeho hodnotu z mého pohledu hodně zvyšuje!
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Speedy, už konečně rozběhej ty kola!
Už dva roky jsou OK. Poslední hranatý byli snad na modelech 2002.
Na zimáky mám plecháče z roku cca 2003 a jsou OK.
Už dva roky jsou OK. Poslední hranatý byli snad na modelech 2002.
Na zimáky mám plecháče z roku cca 2003 a jsou OK.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Eriku:
Když jsem si koupil svojí plečku (rv2001) byli na ní ruský plechový disky a vykazovaly poměrně velkou házivost (bočně i do výšky).
Při jízdě rychlostí větší než cca 80km/h kmital volant.
Jediné, co se s tím v té době dalo dělat, bylo koupit alu disky.
Gumy Kama po přendání na ty alu disky byli OK.
Ale jak říkám poslední 2-3roky 14" plechové disky na Ladu 16V vyrábějí v Čechách a jsou OK.
Když jsem si koupil svojí plečku (rv2001) byli na ní ruský plechový disky a vykazovaly poměrně velkou házivost (bočně i do výšky).
Při jízdě rychlostí větší než cca 80km/h kmital volant.
Jediné, co se s tím v té době dalo dělat, bylo koupit alu disky.
Gumy Kama po přendání na ty alu disky byli OK.
Ale jak říkám poslední 2-3roky 14" plechové disky na Ladu 16V vyrábějí v Čechách a jsou OK.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Je pravda, že naše Ladička byla dovezena z Belgie, ale disky mi připadají původní - plecháče. Nicméně žádnou extrémní házivost jsem nezaznamenal. Ale jsou to 13. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Problémy prý byly jen s jejich novou linkou na 14".
To se týkalo jen aut s 16V, který maj ve předu větší kotouče.
A navíc, se vsadím, že dědula, co s autem nejezdí moc po dálnici, by si toho kmitání možná ani nevšimnul....
To se týkalo jen aut s 16V, který maj ve předu větší kotouče.
A navíc, se vsadím, že dědula, co s autem nejezdí moc po dálnici, by si toho kmitání možná ani nevšimnul....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
ono to není tak jednoznačné - třeba tam, kde jsme koupili ladu my nemaj taky žádný ND, ale do druhýho dne ti dovalí všechno, co je k dispozici na mělníce - celkem chápu, že pokud je praděpodobnost toho, že k němu přijede porouchaná lada minimální, že nebude držet sklad s ND.speedy píše: Co mohu reálně očekávat, až tam případně Ladu nové řady dám? Nulové skladové zásoby náhradních dílů a že opravu, pardón a omlouvám se předem, z.....í neboť nemají zkušenosti. Resp. získání jejich zkušeností a školné já nějak zaplatím navíc.
a to minimum zkušeností - opravdu je všude krom mělníka, tam to třeba řeší tak, že servisáci z mělníka dojížděj
speedy nějak ti moc nerozumím.
ty uvažuješ o koupi nového auta a lada je jeden z kandidátů?
nebo jsi zatím jen ve fázi teoretických úvah - jednou možná budu potřebovat nové auto?
nebo si jen chceš odůvodnit proč o ladě při výběru vůbec neuvažovat?
to není provokace, já to jen fakt nějak moc nechápu
m.
ty uvažuješ o koupi nového auta a lada je jeden z kandidátů?
nebo jsi zatím jen ve fázi teoretických úvah - jednou možná budu potřebovat nové auto?
nebo si jen chceš odůvodnit proč o ladě při výběru vůbec neuvažovat?
to není provokace, já to jen fakt nějak moc nechápu
m.
Hele speedy a myslíš, že tam má ten váš regionální pochystátor, kromě té reklamy na tu jinou značku i jiné věci (např. náhradní díly).
Mám strach, že rozdíl mezi tím, co ten člověk má k oběma značkám je pouze v tom reklamním poutači. Blbé je na tom jen to, že jen reklama dělá obchod a právě její absence je největší chybou Lady.
(Pod pojmem náhradní díly skladem nemyslím dva páry tlumičů, jedny brzdové destičky, jeden rozvodovej řemen, a dva vzduchové a olejové filtry. Pod pojmem náhradní díly skladem já vnímám to, že by se z toho na místě dalo (mimo karoserie) poskládat nové auto. A to je pro Ladu Mělník.)
Mám strach, že rozdíl mezi tím, co ten člověk má k oběma značkám je pouze v tom reklamním poutači. Blbé je na tom jen to, že jen reklama dělá obchod a právě její absence je největší chybou Lady.
(Pod pojmem náhradní díly skladem nemyslím dva páry tlumičů, jedny brzdové destičky, jeden rozvodovej řemen, a dva vzduchové a olejové filtry. Pod pojmem náhradní díly skladem já vnímám to, že by se z toho na místě dalo (mimo karoserie) poskládat nové auto. A to je pro Ladu Mělník.)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Ahoj Speedy,
já jsem také nechtěl auto dovezené ze zahraničí. Bál jsem se, že to bude kradené. Nakonec jsem čirou náhodou narazil na 2111, ťuklou a dovezenou z Belgie. Musím říci, že jsem se z počátku také dosti rozmýšlel. Ale dnes rozhodně nelituji.
Jen doufám, že až dnes přivezu nový akumulátor, tak zase budu drandit .
Erik
já jsem také nechtěl auto dovezené ze zahraničí. Bál jsem se, že to bude kradené. Nakonec jsem čirou náhodou narazil na 2111, ťuklou a dovezenou z Belgie. Musím říci, že jsem se z počátku také dosti rozmýšlel. Ale dnes rozhodně nelituji.
Jen doufám, že až dnes přivezu nový akumulátor, tak zase budu drandit .
Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Ještě pro speedyho:
Vem si, že sem píšeme obyčejně jen tehdy, když nás něco štve.
A ne tehdy, když při 180km/h přišlápnu plyn o odjedu dvoustovkou "závodníkovi"ve Fabii, čímž mu způsobím minimálně deseticentimetrové protažení ksichtu připomínajícího citron.
Navíc musím říci, že si nedokážu představit jiné auto, ve kterém bych mohl bez problémů vézt v kufru 300kg briket atd...
Nechci být nekritický, auto není úplně bez problémů, ale taky jako Erik, jsem za tři roky a po 75000km s autem jako takovým spokojenej.
Když jsem si přečetl, tvou odpověď pro Martinu, mám pocit, že by pro Tebe byl nejlepší nějaký starší neelektronický vůz, který se dá bez problémů opravovat doma nebo kdekoli např. na bývalé STS. A naprosto chápu, že se nechceš s Trabim rozloučit. Měl jsem dřív Š125 a taky jsem se jí s těžkým srdcem zbavoval. Takovou záruku, jakou měla stará škodovka po čechách, jiná značka prostě nemá. To je auto, ve kterém se vyzná každý starší mechanik a díly jsou opravdu všude. Kdykoli i navečer a o víkendu vždy najdeš někoho, kdo ti na tom cokoli opraví...
Nevím sám, co bych v tvé kůži volil. Já se o auto nikdy nechci starat jinak než doléváním provozních kapalin. Ostatní mi musí udělat servis.
Bydlet u dědy na vesnici, asi si koupím staršího Saaba. Je tam maník, který tu značku miluje a je ochotný a schopný se starat ještě o cca 20 aut v okolí. Zná ta auta, zná vrakoviště, takže je možné mu tam postavit nefunkční auto a pak si přijet pro opravené za ještě stravitelnou cenu.
Asi bych si k němu pak koupil ještě nějaké druhé auto (nákupní tašku), kterým bych jezdil během oprav toho prvního.
Vzhledem k tomu, že ale nemám žádnou podobnou možnost, tak jsem šel cestou nákupu nového auta. Zatím hlavní výhodou nové Lady bylo to, že když mi byla zbořena (za dva měsíce po nákupu), pojišťovna se nezdáhala zaplatit celou opravu.(60000kč) A to by u nějakého ojetého auta byl poněkud problém.
Vem si, že sem píšeme obyčejně jen tehdy, když nás něco štve.
A ne tehdy, když při 180km/h přišlápnu plyn o odjedu dvoustovkou "závodníkovi"ve Fabii, čímž mu způsobím minimálně deseticentimetrové protažení ksichtu připomínajícího citron.
Navíc musím říci, že si nedokážu představit jiné auto, ve kterém bych mohl bez problémů vézt v kufru 300kg briket atd...
Nechci být nekritický, auto není úplně bez problémů, ale taky jako Erik, jsem za tři roky a po 75000km s autem jako takovým spokojenej.
Když jsem si přečetl, tvou odpověď pro Martinu, mám pocit, že by pro Tebe byl nejlepší nějaký starší neelektronický vůz, který se dá bez problémů opravovat doma nebo kdekoli např. na bývalé STS. A naprosto chápu, že se nechceš s Trabim rozloučit. Měl jsem dřív Š125 a taky jsem se jí s těžkým srdcem zbavoval. Takovou záruku, jakou měla stará škodovka po čechách, jiná značka prostě nemá. To je auto, ve kterém se vyzná každý starší mechanik a díly jsou opravdu všude. Kdykoli i navečer a o víkendu vždy najdeš někoho, kdo ti na tom cokoli opraví...
Nevím sám, co bych v tvé kůži volil. Já se o auto nikdy nechci starat jinak než doléváním provozních kapalin. Ostatní mi musí udělat servis.
Bydlet u dědy na vesnici, asi si koupím staršího Saaba. Je tam maník, který tu značku miluje a je ochotný a schopný se starat ještě o cca 20 aut v okolí. Zná ta auta, zná vrakoviště, takže je možné mu tam postavit nefunkční auto a pak si přijet pro opravené za ještě stravitelnou cenu.
Asi bych si k němu pak koupil ještě nějaké druhé auto (nákupní tašku), kterým bych jezdil během oprav toho prvního.
Vzhledem k tomu, že ale nemám žádnou podobnou možnost, tak jsem šel cestou nákupu nového auta. Zatím hlavní výhodou nové Lady bylo to, že když mi byla zbořena (za dva měsíce po nákupu), pojišťovna se nezdáhala zaplatit celou opravu.(60000kč) A to by u nějakého ojetého auta byl poněkud problém.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Tak nějak vypadala ta moje bouračka za 60000kč. Jenom přezrcadlit nalevo. (Ale je to oprava přes pojišťovnu a tak myslím, že by se to dalo stačit na cca 30-40000kč) Navíc by tam mohlo být něco rozbitého na podvozku. Já měl jen lampu, nárazník, blatník a přední dveře, nic s podvozkem nebo motorem. Auto mi po drobné úpravě tvaru blatníku páčením trubkou (aby nedřel o kolo) normálné jezdilo.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)