Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od plavec »

cyky 3x 2.5 :D
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od žež »

Ten VAG co mam zapozicany od Matka asi nepojde co?
Ve VAGu se mě to rozchodit nepovedlo - vag kabel, soft. Vag com ihr 3040 i 409-1.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od JmJ »

zelvotron píše:
JmJ píše:Tak se hlasim mezi ty, co se uspesne spojili s ridici jednotkou. Uspech mel sw ICD a pc s plnohodnotnym seriovym portem. Pres usb2rs232 konvertor s cipem prolific to nejede. Ted jeste rozchodit azbuku a treba z toho neco vyctu. Umi to ICD malovat grafy? Poslepu jsem to nenasel.
Jakej máš kabel?
Kabel bude tak trochu zahada. Myslim, ze prevodnik na rs232 si prvni majitel urobil sam, nebo minimalne cast delal sam. Pouzdro je totiz standardni sede s nalepkou "lada 110 k-line" nebo tak neco a diodami znazornujicimi rx a tx aktivitu a napajeni. Samotny konektor na diag zasuvku je pomerne mohutny s diodou napajeni a diodou FCP, ktera sviti kdyz jede cerpadlo (?). Mozna mam nekde v papirech namalovane schema.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od Petr HC »

Není to náhodou toto ? Nenašel jsem to zde. Už to asi někdo smazal.
Přílohy
shli_mg2.jpg
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od JmJ »

Prochazeni papiru potvrdilo, ze pan si adapter vyrobil sam. Schemat jsem nasel vic, ale v zasade jsou asi vsechna stejna/podobna jako to vyse.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od Petr HC »

Dnes jsem objevil dobré "udělátko" na proběhání motorku volnoběhu, ale bohužel se mi nedaří nalézt cokoli k tomu integrovanému obvodu. Kdyby se někomu podařilo něco sehnat - sem s tím.
EDIT-už se něco rýsuje.
Přílohy
TesterKM.jpg
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od mirozv »

LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od Saša »

NE ! to je obvod pro řízení komutátorových motorku (dvoudrátových) s uhlíky .
To spíš tohle http://pandatron.cz/?1055&zesilovac_tri ... eho_motoru
pak samozřejmně ještě generátor a posuvný registr nebo čítač (součástka) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od zelvotron »

Petr HC píše:Dnes jsem objevil dobré "udělátko" na proběhání motorku volnoběhu, ale bohužel se mi nedaří nalézt cokoli k tomu integrovanému obvodu. Kdyby se někomu podařilo něco sehnat - sem s tím.
EDIT-už se něco rýsuje.
Dle RU fóra by pro získání tohoto obvodu mělo stačit kuchnout nějakou starou GM řídící jednotku ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od Petr HC »

To Saša- myšlenka výborná, problém je v tom, že uvedený zesilovač má napájení max 5,5 V a malý výstupní výkon ,navíc ve třídě D.Možná, že by to spravily dva MHB 2030 ve třídě A,AB nebo B.(na spotřebě a účinnosti zde nezáleží).
To Zelvotron - to je v návodu řečeno také, spíš jde o to ,kde přijít k vyřazené ŘJ GM.
To oba - další problém je v tom, jestli KM v Ladách pracuje 4taktně nebo 8mitaktně. V logické tabulce je 8mitaktní provoz.
K tomu obvodu 34993 by musel být jako řídící logika připojen PC (nebo jiná logika), ale v režimu MS-DOS, poněvadž LPT u vyšších OS pracuje v režimu přerušení (dávkově).
Nevím, jestli bych měl nervy na "hrani si"s tím.
Až pojedu do Náchoda, zkusím se poptat bývalých vývojářů z MEZu- (mají firmu na serva v Č. Skalici) jestli neexistuje něco podobného jako jeden IO (Fa Maxim umí kouzla).
I tak ale dík za zprávy.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od tavri »

Petr HC píše:... spíš jde o to ,kde přijít k vyřazené ŘJ GM.
u mě :wink:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od Petr HC »

Pokud nepochodím v Č Skalici, měl bych zájem. Co by "koštovala" ? I tak je to ale jen koncový stupeň, takže k tomu je třeba mnoho dalšího.
Edit: Vracím se z elektronických výšin na zem. Našel jsem schema testeru fy Magneti Marelli-italského výrobce autoelektroniky .
Je to jednoduchoučké a dá se to zbastlit za hodinku. Když místo tl. generátor dám dvojici relé jako bistabil, nebude to mít chybu. Jenom ten kondenzátor by asi měl být bipolární.
Přílohy
TesterKM1.jpg
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od tavri »

Petr_HC: Její hodnotu neumím odhadnout. Pro mě má cenu jako záložní jednotka. Cenu by sis nějakou navrhnul :-)
Kdyby něco, je u mě ;-)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od mirozv »

Ešte k tomu servu voľnobehu tuto http://лада2111.рф/repear/759-test-rhh-2110.html je tiež popis "udelátka" na testovanie "PXX"
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Příspěvek od Petr HC »

mirozv píše:Ešte k tomu servu voľnobehu tuto http://лада2111.рф/repear/759-test-rhh-2110.html je tiež popis "udelátka" na testovanie "PXX"
Princip jako Magnetti Marelli, ale mnohem jednodušší. Problémem může být sinusový průběh místo obdélníkového, ale asi to mají vyzkoušené.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“