Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Moderátor: Moderátoři
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
cyky 3x 2.5
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Ve VAGu se mě to rozchodit nepovedlo - vag kabel, soft. Vag com ihr 3040 i 409-1.Ten VAG co mam zapozicany od Matka asi nepojde co?
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Kabel bude tak trochu zahada. Myslim, ze prevodnik na rs232 si prvni majitel urobil sam, nebo minimalne cast delal sam. Pouzdro je totiz standardni sede s nalepkou "lada 110 k-line" nebo tak neco a diodami znazornujicimi rx a tx aktivitu a napajeni. Samotny konektor na diag zasuvku je pomerne mohutny s diodou napajeni a diodou FCP, ktera sviti kdyz jede cerpadlo (?). Mozna mam nekde v papirech namalovane schema.zelvotron píše:Jakej máš kabel?JmJ píše:Tak se hlasim mezi ty, co se uspesne spojili s ridici jednotkou. Uspech mel sw ICD a pc s plnohodnotnym seriovym portem. Pres usb2rs232 konvertor s cipem prolific to nejede. Ted jeste rozchodit azbuku a treba z toho neco vyctu. Umi to ICD malovat grafy? Poslepu jsem to nenasel.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Není to náhodou toto ? Nenašel jsem to zde. Už to asi někdo smazal.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Prochazeni papiru potvrdilo, ze pan si adapter vyrobil sam. Schemat jsem nasel vic, ale v zasade jsou asi vsechna stejna/podobna jako to vyse.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Dnes jsem objevil dobré "udělátko" na proběhání motorku volnoběhu, ale bohužel se mi nedaří nalézt cokoli k tomu integrovanému obvodu. Kdyby se někomu podařilo něco sehnat - sem s tím.
EDIT-už se něco rýsuje.
EDIT-už se něco rýsuje.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Nebude ten obvod niečo podobné? http://www.gme.sk/dokumentace/399/399-0 ... -027.1.pdf
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
NE ! to je obvod pro řízení komutátorových motorku (dvoudrátových) s uhlíky .
To spíš tohle http://pandatron.cz/?1055&zesilovac_tri ... eho_motoru
pak samozřejmně ještě generátor a posuvný registr nebo čítač (součástka) .
To spíš tohle http://pandatron.cz/?1055&zesilovac_tri ... eho_motoru
pak samozřejmně ještě generátor a posuvný registr nebo čítač (součástka) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Dle RU fóra by pro získání tohoto obvodu mělo stačit kuchnout nějakou starou GM řídící jednotkuPetr HC píše:Dnes jsem objevil dobré "udělátko" na proběhání motorku volnoběhu, ale bohužel se mi nedaří nalézt cokoli k tomu integrovanému obvodu. Kdyby se někomu podařilo něco sehnat - sem s tím.
EDIT-už se něco rýsuje.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
To Saša- myšlenka výborná, problém je v tom, že uvedený zesilovač má napájení max 5,5 V a malý výstupní výkon ,navíc ve třídě D.Možná, že by to spravily dva MHB 2030 ve třídě A,AB nebo B.(na spotřebě a účinnosti zde nezáleží).
To Zelvotron - to je v návodu řečeno také, spíš jde o to ,kde přijít k vyřazené ŘJ GM.
To oba - další problém je v tom, jestli KM v Ladách pracuje 4taktně nebo 8mitaktně. V logické tabulce je 8mitaktní provoz.
K tomu obvodu 34993 by musel být jako řídící logika připojen PC (nebo jiná logika), ale v režimu MS-DOS, poněvadž LPT u vyšších OS pracuje v režimu přerušení (dávkově).
Nevím, jestli bych měl nervy na "hrani si"s tím.
Až pojedu do Náchoda, zkusím se poptat bývalých vývojářů z MEZu- (mají firmu na serva v Č. Skalici) jestli neexistuje něco podobného jako jeden IO (Fa Maxim umí kouzla).
I tak ale dík za zprávy.
To Zelvotron - to je v návodu řečeno také, spíš jde o to ,kde přijít k vyřazené ŘJ GM.
To oba - další problém je v tom, jestli KM v Ladách pracuje 4taktně nebo 8mitaktně. V logické tabulce je 8mitaktní provoz.
K tomu obvodu 34993 by musel být jako řídící logika připojen PC (nebo jiná logika), ale v režimu MS-DOS, poněvadž LPT u vyšších OS pracuje v režimu přerušení (dávkově).
Nevím, jestli bych měl nervy na "hrani si"s tím.
Až pojedu do Náchoda, zkusím se poptat bývalých vývojářů z MEZu- (mají firmu na serva v Č. Skalici) jestli neexistuje něco podobného jako jeden IO (Fa Maxim umí kouzla).
I tak ale dík za zprávy.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
u měPetr HC píše:... spíš jde o to ,kde přijít k vyřazené ŘJ GM.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Pokud nepochodím v Č Skalici, měl bych zájem. Co by "koštovala" ? I tak je to ale jen koncový stupeň, takže k tomu je třeba mnoho dalšího.
Edit: Vracím se z elektronických výšin na zem. Našel jsem schema testeru fy Magneti Marelli-italského výrobce autoelektroniky .
Je to jednoduchoučké a dá se to zbastlit za hodinku. Když místo tl. generátor dám dvojici relé jako bistabil, nebude to mít chybu. Jenom ten kondenzátor by asi měl být bipolární.
Edit: Vracím se z elektronických výšin na zem. Našel jsem schema testeru fy Magneti Marelli-italského výrobce autoelektroniky .
Je to jednoduchoučké a dá se to zbastlit za hodinku. Když místo tl. generátor dám dvojici relé jako bistabil, nebude to mít chybu. Jenom ten kondenzátor by asi měl být bipolární.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Petr_HC: Její hodnotu neumím odhadnout. Pro mě má cenu jako záložní jednotka. Cenu by sis nějakou navrhnul
Kdyby něco, je u mě
Kdyby něco, je u mě
Dodge Avenger 2.0 VVT
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Ešte k tomu servu voľnobehu tuto http://лада2111.рф/repear/759-test-rhh-2110.html je tiež popis "udelátka" na testovanie "PXX"
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Princip jako Magnetti Marelli, ale mnohem jednodušší. Problémem může být sinusový průběh místo obdélníkového, ale asi to mají vyzkoušené.mirozv píše:Ešte k tomu servu voľnobehu tuto http://лада2111.рф/repear/759-test-rhh-2110.html je tiež popis "udelátka" na testovanie "PXX"
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.