Každopádně nízká viskozita oleje je kámen úrazu, když dojde na jakýkoliv problém. Prostě to přestane mazat, když se to ohřeje. Tu teplotu možná někdy, až bude tepleji, prověřím, když už na to mám měřák ... teď se mi válet v bahně nechce. Jaká je teplota v běžném provozu nevím. Myslím si ale, že pokud se zmiňuje "ne méně", patrně to má nějaký význam, proto jsem si to vytyčil jako minimum i pro současné oleje - původně jsem předpokládal, že bude snadno překonatelné, leč ...
Docela by mě zajímalo, jak to je s městem. Řekl bych, že při popojíždění v kolonách dostává diferák docela zabrat (roztáčení stojících kol), navíc se moc neochladí.
Martas, zmínkami o publikacích mě neohromíš, buď dej argument, nebo si je nech
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Papírové hodnoty samozřejmě váhu mají. Jiná věc je třeba stárnutí kapaliny, degradace vlivem prostředí.
Poznámka - já zatím neměnil ani převodovku ani rozvodovku u žádného auta - a že dostávají zabrat; Zatím moje zacházení nejhůř snášela Felicie, Fabie se zatím spíš rozhýbala, původně šlo řazení dost ztuha (dostal jsem TDI 1.4 jetou po městě, 23 tkm). Žigulící mi vydrželi zatím všechno, používal jsem Mogul Trans 90H, ale můj pocit je, že na delší trasy (nad 20 km po dálnici nebo pod plynem obecně) to není ono. Akorát jsem jednou měnil obložení spojky u Žigula (2101, cca 2003) a jednou u Laďky (2101, cca 2006).