Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

nee vodu v kapse jsem vyresil vylitim rezistinem - nalil jsem ho hadickou zevnitr kolem blatniku a ucpal se tak prostor mezi bodovymi svary blatníku..
me tece trosku do tech svetel.. plast je k sobe blbe svarenej a utesneni lepici pistoli neni 100 procentni...
svetylka mi blbly skoro kazdou jizdu tak jsem to nevydrzel ..celkem asi 2 hodiny prace..... ted uz by to bylo rychlejsi..:-) clovek uz vi co a jak
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Tak jediné místo, kam mi teklo, byla svítilnička pro zadní SPZ (registrační značku) - do jedné, snad do levé zatékalo. Žárovka svítila tak na 20 % výkonu. Rozebral jsem, dal novou žárovku, vyčistil plastový kryt lampičky, zjistil místi vniku vody (zatékalo tam okolo drátů od žárovky), to jsem opatlal silikonem, smontoval a pohoda. Jinak se zatékáním nemám problémy - snad jedině v létě, když člověk jede s otevřeným oknem a umyje si pomocí ostřikovačů přední sklo a zároveň s tím má umytý ksicht :-) Ale to se mi stalo i u jíných aut.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

JOjo, i mnohem dražší a nadupanější vozy mají problém se zatékáním do světel. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Můžu potvrdit, že i jiné značky nejsou na vodu ve světlech imunní. Nová služební Octávie má oba přední světlomety tak do čtvrtiny pernamentně plné vody. Na každé záruční prohlídce říkám, vyměňte ty světlomety (auto má asi rok a dobrýho půlroku to říkám - olej se mění sice po 30 tis., ale za rok to auto bylo na prohlídce už 3 krát a podle faktury to po každý stojí pěknej ranec, Jiřího nářky na 30-45 tis. za opravy ročně mi v tomhle úhlu pohledu přijdou zbytený) a v zápise o prohlídce si pak přečtu, že se jedná o vodní kondenzát, který se musí odpařit a pak budou světlomety přetěsněny. Zkrátka značkovýmu servisu se do toho nechcou vrážet vlastní prachy. Mám pocit, že mě tenhle servis přestává bavit, ale auto je služební a vedení o změně servisu neuvažuje. Jo, kamarád taky rád..
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Jura Baran píše:Nová služební Octávie má oba přední světlomety tak do čtvrtiny pernamentně plné vody.
Bacha na cudzie termity!

inak tiez uz som videl VW Polo model niekde okolo 95 a predny blinker(ten rohovy) mal do 1/2 plny vody...normalne tam lietala hladina hore-dole ked zastavil na krizovatke...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Myso píše:
Jura Baran píše:Nová služební Octávie má oba přední světlomety tak do čtvrtiny pernamentně plné vody.
Bacha na cudzie termity!

inak tiez uz som videl VW Polo model niekde okolo 95 a predny blinker(ten rohovy) mal do 1/2 plny vody...normalne tam lietala hladina hore-dole ked zastavil na krizovatke...
Sorry, nejde o termitologii, ale o překlep :oops: .
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Taky mám pocit (po různých zkušenostech lidí v okolí), že Lada má na Mělníku dokonalej servis. :-)
Do lamp mi neteče.
Po demontáži a vyhození LPG auto jezdí skoro bez závad.
Prostě pohoda. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Skalouši, já jsem tam ten plyn neměl, ale jinak jsem také spokojený :-))) Jen z toho nádraží do servisu :-)))
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Už mlčím...
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Jirko: :lol:
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Pred tromi mesiacami som kúpil Ladu 111. Presadol som z Tavrie a občas aj ešte presadnem, lebo Tavriu som ešte nepredal, nedarí sa. Pri kúpe rozhodla cena, technický stav a úžitková hodnota. No k téme. Počiatočná radosť z kúpy super auta opadla, pretože som zistil, že auto pod -8 neštartuje a že dve sviečky sú v oleji. Do Slovlady som neišiel a čakal som len na vhodnú chvíľu, že si to pôjdem dať opraviť na UA. Vtedy som o vašom klube nevedel, ale už som vedel že ceny na UA sú úplne o niečom inom. Navyše ani nedôverujem hocijakým babrákom v servise, ktorý často svoju neschopnosť zakrývajú slovnými útokmi na Rusov. No nevedel som sa dočkať a pustil som sa do toho sám. Keďže zatiaľ nemám žiadnu knižku ako som mal ku Tavrii išiel som za kamarátom mechanikom a spolu sme sa na to pozreli. Kamarát na to prišiel hneď. Poradil ako na to. Lada Nelada tak som sa do toho pustil. Vymenil som sviečky, vymenil som tesnenia vo veku na hlave. Od nova tie tesnenia tam boli založené zle. Slovladu, ale musím zďaleka obchádzať, lebo ti ceny presne ako píšete sú neskutočné. Stúplo mi sebavedomie, že vedomosti čo som mal z Tavrie mi stačili a aby som takúto banalitu hravo opravil. Podľa toho čo tu čítam to chápem tak, že každá Lada radu 110 je originál, čo sa naozaj nedá chváliť. Toto už poznám z Tavrie. Zároveň zvlášť okrem všetkých zdravým Tavriho. Zatím toď vše. Prajem všetkým, len tú neobyčajnú ruskú trvácnosť, alebo v opačnom prípade pevné nervy.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Rudo. Srdečně zdravím! Tavria byla dobrá, ale na dnešní poměry je už silně out. Má cenu šrotu, bude se špatně prodávat. Já ji dal protiúčtem :-)Každopádně s novou 211x je to výrazny posun vpřed, a protože jsi na nějaká ruská překvapení zvyklý, jistě nějaké neduhy Ladě odpustíš. V mrazech mi taky špatně startuje. Nevím, jestli jsi viděl nějaké nové Lady na Ukrajině, ale já je tam viděl až v ruskojazyčných oblastech, t.j. jihovýchodně od Kyjeva a na Krymu. Na západní Ukrajině totiž jezdí více naše Oktávky než 211x.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Před cca 14dny jsem byl ve Velké Úpě a tam Laděna dva dny stála na parkovišti (málokdy se jí podaří dva dny odpočívat) a při teplotě pod -23°C chytla v pohodě napoprvé s původní 4 roky starou baterkou. Mám ale elektriku Bosch Euro 3.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Zdravim Rudo,
asi jsem nejvetsi smolar v tomhle foru, a tak o servisech a cenach dilu mam urcity , nechteny prehled... loni v lete jsem mel mensi problem s Ladou v Madarsku a cena potenciometru skrtici klapky byla cca tretinova oproti cesku. Servis v Debrecenu byl taky skvelej.
(ano teseni pod hlavou mi taky kdysi odeslo)
pred nedavnem na Slovensku když bylo -25 tak sla nastartovat v pohode jen na plyn, zamrzl mi v benzinu zbytek vody... Pokud je vse ok tak startuje skvele. :-)
Uživatelský avatar
JakubN
Příspěvky: 152
Registrován: pon dub 25, 2005 12:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

sterače

Příspěvek od JakubN »

Ahoj, no mám pocit, že nejenom Jiří má smůlu na kus. Já můžu ještě (možná bláhově) doufat, že se jedná o dolaďování nového kusu, i když už tomu přestávám věřit, protože za půl roku jeho vlastnictví (LPG nemám :D ), už těch poruch je na mě nějak moc, zvláště, když to mám do servisu 180 km.
Už jsem téměř jásal, jak jsem zatím spokojený s ladou v zimě - projel jsem všechno (i když jednou z řetezy,ale to bylo spíše na rolbu), topení zcela super, nárazníky jsou opravdu nárazníky a ne okrasa, v ledu vyjetých kolejích, kde ostatní auta dřela spodky, se světlostí lady v pohodě, ale...
začaly mi blbnout přední stěrače (zadní funguje spolehlivě), začaly mi vynechávat, někdy se nespustí vůbec, což při sněžení znamená konec jízdy. Jedu třeba jeden den, vůbec se nespustí. Zaparkuji, znovu je vyzkouším - nejdou, druhý den po startu je vyzkouším a bez porblému fungují. Zatím netuším, čím by to mohlo být a do Mělníka se mi na výlet nezatím nechce. Neměl jste tento problém někdo? Čím by to mohlo být?

Díky Jakub
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“