Pokud se rozhodneš válec přegumičkovat, po rozebrání ho proti světlu řádně prohlídni. Nesmí být poškrabaný či rovnou lokálně vyrezlý. To, že válec teče, může být způsobeno jak vadnou krajní těsnící gumičkou, tak i korozí v tomto místě.
Při rozebírání brzdového válce si dej pozor, jak byl válec poskládán. Jsou v něm dvě pružiny a nejsou záměnné.
Kluci píšou o vazelíně na brzdové komponenty - toho se drž. Klasickou vazelínu rozhodně nepoužívej, narušuje gumu.
V případě, že by jsi chtěl válec nový a chtěl se vyvarovat Fenoxu, krom značek ATE, TRW .... je velmi dobrá značka i Cifam. Cenově hlavní brzdový válec Cifam vychází na 340kč - automedik.cz Už jsem jej montoval a vyroben je opravdu kvalitně. Stejně tak zadní prasátko Cifam ... originál stojí 80kč, Cifam 120kč .... a neteče
