Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od Jelen »

Při výměně oleje v převodovce pozor, převodovka se nesmí přelít a nesmí tam toho být ani málo. A u většiny automatů se kontroluje stav oleje pouze při běhu.
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od Marek »

dusin píše:Akoraát těch 97 oktanů mi přijde nějaký divný.....
Tak konkrétně u tohoto motoru to mám potvrzeno ze dvou naprosto nezávislých zrojů. A zřejmě to bude pravda. Motor má na tehdejší dobu vysoký stupeň komprese a dlouhou regulaci předstihu. Proto vysoké oktanové číslo paliva.

Osobně si myslím, že motor bez problémů pojede na palivo s 95 oktany, ovšem v souvislosti s tím bych doporučil nastavovat základní předstih ve volnoběhu o 2-3° méně.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od BeerRudolf »

Když jsme u toho paliva tak já dopřávám mazlíkům nejméně 98, ale zajímalo by mě zda dávat aditivum na ventilová sedla nebo je to u tohoto motoru zbytečné :?:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od Marek »

Radši bych přidával.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od BeerRudolf »

Neznáte někdo tohoto prodejce? http://www.annonce.cz/inzerat/ford-gran ... kpbgv.html Na tom autě je s největší pravděpodobností na jednom kole ta krytka. :idea:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od Crocodile »

Vím kde to je, mají tam docela hodně starších aut v různém stavu. Ale s prodejcem se neznám.
Moje prababička v té vesnici bydlela.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od BeerRudolf »

Už se mi ozval a je objednáno. A rovnou všechny čtyři ať je do zálohy :twisted: Teď ještě to pravé zrcátko :|
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od BeerRudolf »

Tak v Elitu koupena těsnění pod víka ventilů, palec a sada kontaktů rozdělovače a oil filtr to vše za 474,-- :blob6: a hlavně to normálně maj. Když jsem sháněl kontakty a palec na Oldu tak za těžký eura ze slovače :evil: Odkryl jsem podlahu kufru, opět milé překvapení koroze pouze povrchová :D
Přílohy
FordKufr3.jpg
FordKufr2.jpg
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od Marek »

To je luxusní stav.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od BeerRudolf »

Tak krytky dorazily. Ostatní aktuální :arrow:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od BeerRudolf »

Po částečném očištění
Přílohy
FordUmZad.jpg
FordUmPr.jpg
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od Hurikán »

Vypadá to dobře. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od BeerRudolf »

Tak už jsme registrovaní, pár detajlů a jede se :heart:
Přílohy
FordZadRZ.jpg
FordPrRZ.jpg
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od BeerRudolf »

Tak včera proběhla první jízda . Po těch letech chytl tak po pěti vteřinách, otáčky nebezpečně vylétly vysoko, po klepnutí do plynu se ustálily. Po zařazení auto škubne a sníží se otáčky . Kontrola kapaliny v převodovce-je jí akorát ale smrdí, naštěstí ne spáleninou ale je stará, řekl bych že původní z výroby. Jinak řadí a jede !!!! Jízda je skutečně zážitek . Auto jsem řádně ohřál (což včera nebyl opravdu problém) zjištění - nefunguje teploměr chladící kapaliny . Pak jízda tak 10 km, návrat vypuštění mot. oleje demontáž filtru. Kontrola úniku kapalin - v normě. Auto jsem mirně naklonil aby mohl všechen olej řádně vykapat. Pak jsem vanu vypláchl čerstvým. Zazátkovat, nový filtr a olej. A znova jízda, tentokrát 30km. Prověrka ve včerejších vedrech měla za úkol odhalit skryté závady. Žádné se neobjevily !!! Akorát po zahřátí když zastavím, vyřádím a znovu zařadím klesnou otáčky tak že motor občas i chcípne. Přisuzuji to staré kapalině a zanesenému filtru. Musím to vyměnit. Včera byl u nás v servisu nějakej maník a měnil kapalinu v automatu u Volva. Má na to takovou mašinu, něco jako dialíza. Zapojí to na "mimotělní" okruh a dokonale propláchne (když jsem viděl co vytáhl z deset let starého auta, tak jsem se zděsil co tam mám já) a naplní novou. Vypravil jsem se k Fordům do Motola pro nový filtr, že bych si to taky hned nechal udělat. Ale ouha, nebyli schopni zjistit co tam je za filtr. Zde bych rád poprosil o radu, NEVÍ NĚKDO CO TAM JE ZA FILTR, nebo kde koupit?
Hezký den Ruda
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvek od dusin »

Ahoj,
nechi dělat flame,ale motol jako servis nic moc,firemní fordy po špatných zkušenostech s Motolem jezdí už jenom do Ford Maier.Myslím,že ti tam poradí se vším,pan Maier je velkej znalec a jezdí vrchy s prvním escortem.... a od Motola je to cca 5 minut jízdy
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“