Niva Ranklova

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Niva Ranklova

Příspěvek od Rankl »

věc se podařila, od pátka mam taky Nivu,
je to 1.7i, ročník 1996, najeto 114 tkm. barva černá metalíza,
je dosti obitá, prahy horší (jsou pod lištami), tuatam bublá, po motorové stránce se zdá v pořádku, interier dost zbědován (práce v lese, převoz pejsků atd.).
pořídil jsem ji v pátek, a jel s ní 30 km, od té doby je pod sněhem, prední pneu je sjou před smrtí, takže další jízdy asi až s novými.
jinak je na ní dost práce, ale do začátku sezony ji snad dam do cajku, začnu jakmile to sleze. A na výzkumy bude plně ve formě. Alespoň odlechčim mé 07, tu jsem třebas loni při výzkumu v lese u Kolodějí posadil rovnou na dva pařezy, předloni ji u Bechyně utopil v poli (ale vykopal jsem se sám), no hanba povídat.

výsledek je ten, že od teď budu otravovat i v téhle sekci, jen doufam že jsem se za tři roky s 07 poučil a nebudu provádět preventivní výměny a čištění částí, které fungují, což způsobilu snad všechny závady, které jsem kdy musel řešit.

přikládam fotku z pátečního převzetí. další az to sleze.
Přílohy
lady.jpg
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Niva Ranklova

Příspěvek od Raduz »

Vítej mezi pořádný auta 8)
®; Člen LKCS
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Niva Ranklova

Příspěvek od Majo »

:-D To Raduzove uvitanie ma dostalo, hlavne preto, ze oproti 07 je to kvalitativne to iste, ale inak Ta tiez vitam v tejto sekcii a drzim palce a prajem vela uspechov.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Niva Ranklova

Příspěvek od Rankl »

tak kolegové, na nějakou chvíli jsem se odmlčel, děkuji za uvítání v sekci. doplním co nového
Niva stojí na dvoře, provedl jsem základní očistu (vyrval jsem zezadu taková to těsnění na podlaze, bylo to fakt nechutné, ale je to málo rezle, až nečekaně. dál jsem vykydal nějaký vlašký oříšky od motoru, dost listí a taky piliny), dále se mi podařilo servat tu neschopnou folii ze skel, ten lep dobře pouštěl ředidlem naštěstí. vyndal jsem včechny rohožky a nechal to prosychat, teď za ty dva dny se to dost zlepšilo. jako první jsem vyměnil nádržku na spojkovou kapkalinu, byla prasklá a omotaná igelitem, svinec. Ze zásob jsem měl ale jen tu s výpustí směrem dolu, takže tam moc nesedí (a to jich mam nasysleno zrovna dost a stejně budu muset tu s boční výpustí pořídit, nu viděl jsem ji za 80 K).
dnes za ráno jsem vyrazil do velkého města na evidenčku a přepis. no blboun jsem použi zkratku přes les, kde bylo moooc sněhu a vyklouzané koleje, ve výsledku jsem 200m couval z kopce, az jsem dosáňkoval mimo tu cestičku a nemohl ani tam ani zpět... a jak jsem se tam snažil na místě otočit, či nějak vyváznout, tak jsem dotazil ten načatý výfuk, rozvolnil se před katalizátorem, takže jsem ještě se vrodil ve sněhu a stříhal drát z oplocenky. pak jsem se musel (za vydatného řevu) otočit skoro na místě. to na mě pod lesem už čekal hajný (je tam zákaz vjezdu samozřejmě). Známe se, tak si nechlal vysvětlit, že testuju nový VAZ a myslil jsem že to vyjedu. Povídá: vozidlo dobré, ale gumy máš na ho...
Následovala jízda (10km) po okresce, nu lidé se ohlíželi. Na stk mi technik povídá že se podívá na čísla, nemohl najít čísla vyražená na kastli, mu mávl rukou, že to vypadá původně a papír vypsal, sem docela koukal, takhle to dělaji i při technické kontrole? Na ouřadě jsem dostal nové značky a velký techničák (ten starý byl plný) jak jsem do toho koukl, tak třebas zmizela informace o tom že vozidlo bylo přivezeno z rakouska v roce 99 atd. Pán pokazil do lejstra spz, kterou mi vydával, ještě že jsem si toho všimnul, jinak by mi to i natisknul do techničáku. Úřednice u okénka vedle zatim poradila pánovi, jak se zbavit ekodaně přes ZTP, to jsem čuměl.

Jinak po technické stránce jsem nezaznamenal problem mimo snížení hladiny brzdové kapaliny v nádržce nalevo (jako řidičova strana) je to přední či zadní okruh? bych věděl co mě čeká a nemine). Dalším krokem je nákup a přezutí gum, komplet výfuk a ty brzdy, dál práce na karoserii (drobná bublání a prostor okolo hrdla nádrže) a zprovoznění přídavných světel a pochopení imobilizeru (pokud tam z něj zbylo více než houkačka a diodka v palubce.
teď mi ještě přišel z Nepodřic cenový rozpis dílů, na které jsem se ptal, není to nějak moc?
výfuk 3 díl 1270 Kč neoriginál,2430 Kč originál,2 díl neoriginál 1800 Kč,originál 2330 Kč,kryt blikače 285 Kč.

teď jedu do Budějic (s 2107) mam fotky nivy, připojim je později.
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Pepa
Příspěvky: 129
Registrován: úte čer 01, 2004 21:09
Bydliště: Říčany

Re: Niva Ranklova

Příspěvek od Pepa »

výfuky na klasiku nakupuju u Autodílů Bartoš na Nivu mají taky: http://www.auto-vyfuky.cz/niva-17-1690c ... 23955.html nerezový jsou za dvojnásobek ceny.
2101 r.v.09.1971
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Niva Ranklova

Příspěvek od Rankl »

a pár slíbených fotek
Přílohy
DSCN2070.jpg
DSCN2075.jpg
DSCN2080.jpg
2107 a 21214
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Niva Ranklova

Příspěvek od Rankl »

v pátek jsem vyndal chladič a nádržky, začal jsem čistit motorovej prostor. Od té doby sněží, takže pokračování v nedohlednu.
2107 a 21214
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“