par otazok na motor 1,5 16V E3

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Petr HC »

Cory píše:Je jedno, na ktorý pin vstreku privediem + a -? Nemám tú krátku časť z kabeláže, tak musím napojiť konektory priamo.
Podle schematu by měl být + na pinu označeném A. Pokud elektromagnet vstřiku nespolupracuje s nějakým magnetem uvnitř vstřiku (málo pravděpodobné) neměla by být polarita důležitá.
Jinak všechno o vstřikovacích tryskách máš na :
http://chiptuner.ru/content/pub_22/
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Cory
Příspěvky: 11608
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

Už som zakúpil nový kúsok kabeláže, ďakujem :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11608
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

Otázka na machrov - náhradu diagnostickej lambda sondy za KATom dával PetrHC do mojej témy. Keď som bol u Gera a robila sa diagnostika cez palubny PC, tak RJ vyhlasila chybu signálu diagnostickej LS (to jednoduché elektronické udelátko som nerobil ja, ale Ger, takže neviem posúdiť správnosť, funkčnosť) a dokonca bola RJ taka múdra, že zistila prerušený obvod vyhrievania LS. Zaujíma ma hlavne náhrada toho vyhrievania, udelatko na vytvorenie signalu som este neotestoval. Mám rád, keď je pamat zavad prazdna :) Ďakujem.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Petr HC »

Odpor topných tělísek LS se pohybuje cca od 9 do 12 ohmů. Nahradil bych ho proto rezistorem (odporem)cca 10 ohmů/min.15 W. POZOR - bude dost "topit".
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Cory
Příspěvky: 11608
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

Existuje nejaký, ktorý sa da prišrobovať na chladič?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6590
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od JmJ »

A nebo to cele udelatko umistit nekam mimo VAZ, tak aby ho chladil proudici vzduch. Nebo ho dat do motoroveho prostoru primo na kastli, at se teplo odvadi do ni. Ono to stejne prece nehreje porad, jen nejspis do urcite teploty motoru. Asi do chvile, kdy motor prejde na rizeni lambdou.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Petr HC »

Určitě existují, ale nejsou zrovna levné . http://www.gme.cz/rezistory/
např typ : RR W35 10R TO220
EDIT: To JmJ - je otázkou, jestli ho ŘJ vypne při simulaci systému LS.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od dvk »

Podle dokumentace k SPI pozná jednotka nahřátí lambdy a její připravenost (nad 360°C) podle toho, že lambda začne generovat signál. Nikde jsem ale nenašel, jestli se poté předehřev vypne nebo je zapnut pořád.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Cory
Příspěvky: 11608
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

Takze mame s Majom "mensi" problem. Zlozili sme do Samary motor so vstrekovanim MP7.0, 1,5 8V. Pocas startu zacne blikat CHE a cvakat relatko benzinoveho cerpadla. Uz sme skusali vselico, premeriavali a robi to stale. Uz sme poodpajali vsetky cidla a prestane to robit iba pri odpojeni snimaca kluky (ten sme skusali aj vymenit).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6590
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od JmJ »

Cory píše:Takze mame s Majom "mensi" problem. Zlozili sme do Samary motor so vstrekovanim MP7.0, 1,5 8V. Pocas startu zacne blikat CHE a cvakat relatko benzinoveho cerpadla. Uz sme skusali vselico, premeriavali a robi to stale. Uz sme poodpajali vsetky cidla a prestane to robit iba pri odpojeni snimaca kluky (ten sme skusali aj vymenit).
Prostel bych draty k cidlu.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od mirozv »

Neskúšali ste vyčítať kody ošíbok? ak to nejaké uložilo. Ešte taká blbá myšlienka, či sa niekde nestala chyba v zapojení... aj master tesár sa utne :-)
Naposledy upravil(a) mirozv dne pon úno 24, 2014 19:57, celkem upraveno 1 x.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Petr HC »

[quote="Cory"]...Pocas startu zacne blikat CHE a cvakat relatko benzinoveho cerpadla. Uz sme skusali vselico, premeriavali a robi to stale... quote]
Zkontrolujte časování snimače kliky a snimače na vačkové hřídeli. Oba musí reagovat cca 30 st. před dosažením HÚ prvního válce a poté musí pálit svíčky 1 a 4. !!! nezkoušet "na jiskru" !!!
Vyšroubované svíčky musí být dobře ukostřeny !!!
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od zelvotron »

Pokud CHE bliká, značí to obvykle akutní chybu v zapalování.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Cory
Příspěvky: 11608
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

ALe preco cvaka relatko benzinoveho cerpadla? V rom istom rytme ako CHE..
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Petr HC »

Cory píše:ALe preco cvaka relatko benzinoveho cerpadla? V rom istom rytme ako CHE..
To má logiku. Čerpadlo se musí vypnout, pokud motor nechytí. Jinak by v případě např. prasknutí hadice trvale stříkal benzin ven.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“