Tak nejak se to chova. Starter bude puvodni, motor ma najeto snad 80 000 km. Prijde mi to ale fakt divny. Jen teda se to takto trapi jak na studenem, tak vlaznem, tak teplem motoru. Naktere starty projdou sice lepe nez jine, ale je jich malo.Cory píše:Mne to s 1,7 startovalo takym stylom, že starter pri studenom motore ledva prekonal HÚ, druhé prekonanie HÚ bolo lepšie a na tretí "záber" motor už naskočil. Keby som po pár sekundach motor vypol a štartoval znovu, tak točí plynulo. Starter bol z 2103.
Mix otázek a odpovědí III
Moderátor: Moderátoři
Re: Mix otázek a odpovědí III
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Mix otázek a odpovědí III
Je tam origo starter z 1,7?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Mix otázek a odpovědí III
To tezko zjistim. Pokud ho nemenil predchozi majitel, tak ano. Ono se to lisi?Cory píše:Je tam origo starter z 1,7?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Mix otázek a odpovědí III
Jo, 1,7kovy je nejaky silnejsi, alebo rychlobežný
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Mix otázek a odpovědí III
1,7 motor má vyšší kompresní poměr než klasický - může to být tím.
Naposledy upravil(a) Marťas dne úte úno 26, 2013 23:46, celkem upraveno 1 x.
Re: Mix otázek a odpovědí III
alternátor do 1,7 má rovný kryt uhlíků (nevyčnívá z nej ložisko), přirovnal bych to k plechovce a uhlíky jsou v ose rotoru. Jestli se podobný vyskytuje i na 1,5 tak omluvte mojí neznalost, mám na porovnávání dvě 1,7 a 1,2.
Kombál měl podobný problémy při startování první HU hodně ztuha a pak nabíral otáčky, problém byl přechodový odpor mezi elektromagnetickou cívkou a startérem (ta dolní M8) zkusil bych hledat přechoďák na cestě mezi baterkou a startérem.
Kombál měl podobný problémy při startování první HU hodně ztuha a pak nabíral otáčky, problém byl přechodový odpor mezi elektromagnetickou cívkou a startérem (ta dolní M8) zkusil bych hledat přechoďák na cestě mezi baterkou a startérem.
2101 r.v.09.1971
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
Re: Mix otázek a odpovědí III
Novsie klasicke startery mali Tebou spominany rovny kryt uhlikov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Mix otázek a odpovědí III
To je rozumna myslenka, udelat prvni kontrolu kabelaze. Provedu.Pepa píše:alternátor do 1,7 má rovný kryt uhlíků (nevyčnívá z nej ložisko), přirovnal bych to k plechovce a uhlíky jsou v ose rotoru. Jestli se podobný vyskytuje i na 1,5 tak omluvte mojí neznalost, mám na porovnávání dvě 1,7 a 1,2.
Kombál měl podobný problémy při startování první HU hodně ztuha a pak nabíral otáčky, problém byl přechodový odpor mezi elektromagnetickou cívkou a startérem (ta dolní M8) zkusil bych hledat přechoďák na cestě mezi baterkou a startérem.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Mix otázek a odpovědí III
Nepadlo tady slovo olej. Je v obou motorech stejný olej (stejné viskozity) ? To totiž hraje dost roli. Však JmJ jsi viděl moje video startování 1.7 v -22°C aneb každý chvilku tahá pilku Olej 15W40.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Mix otázek a odpovědí III
v obou je (pokud jeste nejaky je) stejny "drobko" olej 15W40. kazdopadne ta 1.7 startuje asi tak jako ty v -22 i za vlazna, zatim co 1.3 startuje docela normalne i za studena. prolezu ty kabely, to nicemu neublizi.dvk píše:Nepadlo tady slovo olej. Je v obou motorech stejný olej (stejné viskozity) ? To totiž hraje dost roli. Však JmJ jsi viděl moje video startování 1.7 v -22°C aneb každý chvilku tahá pilku Olej 15W40.
btw kdyz bych ten starter vyndal, da se na nem omrknout neco, co by mohlo naznacit jeho stav? Uhliky elektromotoru, vule lozisek?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Mix otázek a odpovědí III
Tak sme ocistli kostrici mista, vytahli starter a zjstili, ze vubec nema zadni kryt a bordel lita na uhliky a spol. Trochu sem to pucnul a zase poskladal. Toci to o chlup lip.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Mix otázek a odpovědí III
Žigulácké startery jsou čtyřpólové - t zn. že mají dva nezávislé obvody stator-rotor. Stačí, aby jedna dvojice uhlíků neměla obvod (stačí přerušení obvodu u jednoho) a starter má cca poloviční záběrový moment.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- nuladvojka
- Příspěvky: 367
- Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
- Bydliště: Teplice
lanko plynu
neví někdo kolik asi stojí lanko plynu na nivu 21214? díky za odpovědi.
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Re: Mix otázek a odpovědí III
Vie mi niekto zmerat medzeru medzi prednym kolesom a blatnikom na aute s origo pruzinami (k tomu aj udaj o disku a pneu, aby som si to vedel prepocitat na svoje auto)? Ďakujem.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)