Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Vašátor »

Ano, přední stabík je originál. Měla ho jak první verze s bubny, tak i verze s kotouči.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Teepee »

Vašátor píše:... verze s bubny, tak i verze s kotouči.
těm brzdám mám rozumět jak, to byly i eMBéčka s továrně namontovanými kotoučovými brzdami?
Musím si opatřit nějakou literaturu a informace :oops:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Vašátor »

Myslím, že úplně poslední či vývozní kousky již kotoučovou brzdu měly. Ale 100% jist si tím nejsem. Každopádně ji lze vyměnit kus za kus, bez jakýchkoliv dalších úprav.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Kopr »

Poslední litry při náběhu stovky kotouče měly ,pokusím se vyštrachat katalog náhradních dílů ,myslím že jsem si ho přinesl nahoru do bytu ,jinak je ve sklepě a přes víkend ho naleznu :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Jelen »

Teepeeho stroj je jistojiste vybaveny kotouci z vyroby. Staci jeden pohled do velkeho TP a bude jasno.
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Kopr »

My právě pochybujem páč vyštrachal i přední bubny při záchraně (aspoň tak jsem pochopil sled příspěvků :wink: )
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Míra151
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Míra151 »

pouze hlavní brzdovej válec je škoda 100, š 1000MB měla válec současně s nádobkou kapaliny
Mám tu nějaké poklice,mezikruží , kličky okének,hrnec světel,prahy a pár drobností včetně tlumíčů na tyto auta
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Kopr »

Míra151 píše:pouze hlavní brzdovej válec je škoda 100, š 1000MB měla válec současně s nádobkou kapaliny
Mám tu nějaké poklice,mezikruží , kličky okének,hrnec světel,prahy a pár drobností včetně tlumíčů na tyto auta
Přesně ,brzdový válec takový hranatý tam byl .......
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od zelvotron »

Ačkoliv jsem podobný zkazky o kotoučích u posledních 1000MB slyšel mnohokrát, dle mě to není pravda a ještě nikdo to nedokázal dokázat, naopak existují důkazy o tom, že tomu tak nebylo. Stejně tak tisícovka měla vždy pouze jednookruhové brzdy. Dále tam vidím např. sytič předělaný na manuál, tisícovky včetně prvních stovek měly automat. Ostřikovače na elektromotorek... Zkrátka sice z hlediska historického je to poněkud zbastlené, ale na druhou stranu všechny ty úpravy jdou na vrub lepší užitný hodnotě a bezpečnosti.

michodem: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=487
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Vašátor »

Trochu jsem nad tím přemýšlel a také mi to nakonec přijde jako fáma. První vozy Škoda 100 totiž měly přední brzdy bubnové. A ano, brzdový válec u Š1000MB byl hliníkový monoblok, který krom brzdového hlavního válce obsahoval i spojkový a celou konzolu s pedály k těmto válcům. Sehnat ho dnes dá celkem zabrat. Nám se nakonec sešly dva :-)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od zelvotron »

Vašátor: nn :-D ani s touto variantou nemohu souhlasit, 1000 až do konce bubny a jednookruh, 100 hned od začátku kotouče a dvouokruhové. Ono tehdy ani nebylo potřeba dělat nějaký jiný přechody, jelikož ty kotouče jsou záměnný za bubny a bubny s příslušenstvím byly vpředu i vzadu stejný, takže z hlediska logistiky co zbylo z tisícovek, se dalo na stovky dozadu.

Čímž neříkám, že nemůže existovat 100 s bubny vpředu, ale to pak není 100, ale tisícovka ve stovkové kastli, tyhle přestavby se dělali celkem často po velkých nehodách, ale z továrny to není.

Ono ani válec na 100 sehnat není úplně jednoduchý, ale gumičky jdou ze 120.

Hele a jak je to se sehnatelností a orientačně finanční náročností na převodku řízení? Ono tedy by bylo nejlepší tam dát hřeben, akorát to na 100 není povolené, kupodivu, přitom široká eMková náprava naproti tomu povolená je...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Vašátor »

Je pravdou, že díky záměnnosti přední nápravy kolují mezi lidmi různé pohádky. Nicméně od známého klempíře vím, že právě on si tehdá koupil Škodu 100 a ta měla brzdy bubnové. Těžko říct, jestli to byl nějaký doběh výroby či co. Na podzim jsme se ho ptali, zda nemá bubnovou nápravu a prej "jooo...ta se mi válí na půdě. Měl jsem ji na Š100 a později jsem to předělal na kotouče". Až do podzimu s ní den co den jezdil ... než ho chytli policajti bez STK :mrgreen:
Když jsme u té přední nápravy, doneslo se mi, že prej kotoučová náprava není výrobek Škodovky (jako bubnová), ale že na ni koupili od někoho licenci. Co je zase pravdy na tomto?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Kopr »

Jo kotouč byla licence od francouzů ale značku si již nepamatuju ,myslím že i kliky dveří byly udělané na objednávku u nějakých zavilých kapitalistů a reakcionářů :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Roman »

Sa divim, ze by S100 mala vpredu bubny. Vlastnil som osobne S100 r.v. 1969, ked sme ju boli kupovat, stala v mototechne este vedla poslednych tisicoviek. Bol to model, co mal klucky vonku a nadrz sa otvarala podobne ako u 1000coviek (otvaral sa ten znak v pravom blatniku, ziadne dvierka) a kotuce vpredu uz mala. Ani v ziadnej literature som na verziu S100 s bubnami nenarazil.
Roman
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Příspěvek od Kopr »

Roman píše:Sa divim, ze by S100 mala vpredu bubny. Vlastnil som osobne S100 r.v. 1969, ked sme ju boli kupovat, stala v mototechne este vedla poslednych tisicoviek. Bol to model, co mal klucky vonku a nadrz sa otvarala podobne ako u 1000coviek (otvaral sa ten znak v pravom blatniku, ziadne dvierka) a kotuce vpredu uz mala. Ani v ziadnej literature som na verziu S100 s bubnami nenarazil.
Soused měl přesně tu první 69 a měla ještě bubny ,myslím že mu v garáži stojí dodnes ,tmavěčervená ,taky měl takové ty jak to nazvat? přesky ?na zadní kapotě alá š1000,sytič řešený bimetalovým přoužkem .........
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“