Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Moderátor: Moderátoři
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Ano, přední stabík je originál. Měla ho jak první verze s bubny, tak i verze s kotouči.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
těm brzdám mám rozumět jak, to byly i eMBéčka s továrně namontovanými kotoučovými brzdami?Vašátor píše:... verze s bubny, tak i verze s kotouči.
Musím si opatřit nějakou literaturu a informace
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Myslím, že úplně poslední či vývozní kousky již kotoučovou brzdu měly. Ale 100% jist si tím nejsem. Každopádně ji lze vyměnit kus za kus, bez jakýchkoliv dalších úprav.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Poslední litry při náběhu stovky kotouče měly ,pokusím se vyštrachat katalog náhradních dílů ,myslím že jsem si ho přinesl nahoru do bytu ,jinak je ve sklepě a přes víkend ho naleznu
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Teepeeho stroj je jistojiste vybaveny kotouci z vyroby. Staci jeden pohled do velkeho TP a bude jasno.
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
My právě pochybujem páč vyštrachal i přední bubny při záchraně (aspoň tak jsem pochopil sled příspěvků )
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
pouze hlavní brzdovej válec je škoda 100, š 1000MB měla válec současně s nádobkou kapaliny
Mám tu nějaké poklice,mezikruží , kličky okének,hrnec světel,prahy a pár drobností včetně tlumíčů na tyto auta
Mám tu nějaké poklice,mezikruží , kličky okének,hrnec světel,prahy a pár drobností včetně tlumíčů na tyto auta
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Přesně ,brzdový válec takový hranatý tam byl .......Míra151 píše:pouze hlavní brzdovej válec je škoda 100, š 1000MB měla válec současně s nádobkou kapaliny
Mám tu nějaké poklice,mezikruží , kličky okének,hrnec světel,prahy a pár drobností včetně tlumíčů na tyto auta
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Ačkoliv jsem podobný zkazky o kotoučích u posledních 1000MB slyšel mnohokrát, dle mě to není pravda a ještě nikdo to nedokázal dokázat, naopak existují důkazy o tom, že tomu tak nebylo. Stejně tak tisícovka měla vždy pouze jednookruhové brzdy. Dále tam vidím např. sytič předělaný na manuál, tisícovky včetně prvních stovek měly automat. Ostřikovače na elektromotorek... Zkrátka sice z hlediska historického je to poněkud zbastlené, ale na druhou stranu všechny ty úpravy jdou na vrub lepší užitný hodnotě a bezpečnosti.
michodem: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=487
michodem: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=487
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Trochu jsem nad tím přemýšlel a také mi to nakonec přijde jako fáma. První vozy Škoda 100 totiž měly přední brzdy bubnové. A ano, brzdový válec u Š1000MB byl hliníkový monoblok, který krom brzdového hlavního válce obsahoval i spojkový a celou konzolu s pedály k těmto válcům. Sehnat ho dnes dá celkem zabrat. Nám se nakonec sešly dva
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Vašátor: nn ani s touto variantou nemohu souhlasit, 1000 až do konce bubny a jednookruh, 100 hned od začátku kotouče a dvouokruhové. Ono tehdy ani nebylo potřeba dělat nějaký jiný přechody, jelikož ty kotouče jsou záměnný za bubny a bubny s příslušenstvím byly vpředu i vzadu stejný, takže z hlediska logistiky co zbylo z tisícovek, se dalo na stovky dozadu.
Čímž neříkám, že nemůže existovat 100 s bubny vpředu, ale to pak není 100, ale tisícovka ve stovkové kastli, tyhle přestavby se dělali celkem často po velkých nehodách, ale z továrny to není.
Ono ani válec na 100 sehnat není úplně jednoduchý, ale gumičky jdou ze 120.
Hele a jak je to se sehnatelností a orientačně finanční náročností na převodku řízení? Ono tedy by bylo nejlepší tam dát hřeben, akorát to na 100 není povolené, kupodivu, přitom široká eMková náprava naproti tomu povolená je...
Čímž neříkám, že nemůže existovat 100 s bubny vpředu, ale to pak není 100, ale tisícovka ve stovkové kastli, tyhle přestavby se dělali celkem často po velkých nehodách, ale z továrny to není.
Ono ani válec na 100 sehnat není úplně jednoduchý, ale gumičky jdou ze 120.
Hele a jak je to se sehnatelností a orientačně finanční náročností na převodku řízení? Ono tedy by bylo nejlepší tam dát hřeben, akorát to na 100 není povolené, kupodivu, přitom široká eMková náprava naproti tomu povolená je...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Je pravdou, že díky záměnnosti přední nápravy kolují mezi lidmi různé pohádky. Nicméně od známého klempíře vím, že právě on si tehdá koupil Škodu 100 a ta měla brzdy bubnové. Těžko říct, jestli to byl nějaký doběh výroby či co. Na podzim jsme se ho ptali, zda nemá bubnovou nápravu a prej "jooo...ta se mi válí na půdě. Měl jsem ji na Š100 a později jsem to předělal na kotouče". Až do podzimu s ní den co den jezdil ... než ho chytli policajti bez STK
Když jsme u té přední nápravy, doneslo se mi, že prej kotoučová náprava není výrobek Škodovky (jako bubnová), ale že na ni koupili od někoho licenci. Co je zase pravdy na tomto?
Když jsme u té přední nápravy, doneslo se mi, že prej kotoučová náprava není výrobek Škodovky (jako bubnová), ale že na ni koupili od někoho licenci. Co je zase pravdy na tomto?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Jo kotouč byla licence od francouzů ale značku si již nepamatuju ,myslím že i kliky dveří byly udělané na objednávku u nějakých zavilých kapitalistů a reakcionářů
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Sa divim, ze by S100 mala vpredu bubny. Vlastnil som osobne S100 r.v. 1969, ked sme ju boli kupovat, stala v mototechne este vedla poslednych tisicoviek. Bol to model, co mal klucky vonku a nadrz sa otvarala podobne ako u 1000coviek (otvaral sa ten znak v pravom blatniku, ziadne dvierka) a kotuce vpredu uz mala. Ani v ziadnej literature som na verziu S100 s bubnami nenarazil.
Roman
Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe
Soused měl přesně tu první 69 a měla ještě bubny ,myslím že mu v garáži stojí dodnes ,tmavěčervená ,taky měl takové ty jak to nazvat? přesky ?na zadní kapotě alá š1000,sytič řešený bimetalovým přoužkem .........Roman píše:Sa divim, ze by S100 mala vpredu bubny. Vlastnil som osobne S100 r.v. 1969, ked sme ju boli kupovat, stala v mototechne este vedla poslednych tisicoviek. Bol to model, co mal klucky vonku a nadrz sa otvarala podobne ako u 1000coviek (otvaral sa ten znak v pravom blatniku, ziadne dvierka) a kotuce vpredu uz mala. Ani v ziadnej literature som na verziu S100 s bubnami nenarazil.
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN