No a co píšu!!! Želvák do toho kecá a mlží, břichoplaz.Tommel píše:Prostě na silnici maj bejt ty male pačky od sebe
Řadící páky v Nivě
Moderátor: Moderátoři
Re: jak radit v nive
®; Člen LKCS
Re: jak radit v nive
cakama kedy to skonci v teme niva
hm ... to by taky nebylo od věci. L.
Máte recht, už to tam je L.
hm ... to by taky nebylo od věci. L.
Máte recht, už to tam je L.
Re: jak radit v nive
Přední páka dopředu a zadní páka dozadu . A pokud máš želvu, tak jí nos vždy u sebe
mmch je otázka jestli se pisatel ptal na to jak řadit v nivě nebo jak řádit v nivě anebo jak radit v nivě
mmch je otázka jestli se pisatel ptal na to jak řadit v nivě nebo jak řádit v nivě anebo jak radit v nivě
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: jak radit v nive
Řazení nižšího i vyššího stupně přídavné převodovky se provádí na stojícím vozidle. Uzávěrku je možné řadit i na pomalu jedoucím vozidle. Pokud u stojícího vozidla nejde zařadit, je třeba popojet a pokus opakovat. Pokud bys při cestě z Plzně do Děčína narazil na dlouhou kolonu v prudkém kopci, můžeš zařadit redukci. Na rozjetí pak budeš potřebovat jen malinko plynu. Ale pozor - včas řadit zpátky na stojícím vozidle. Kdyby se to rozjelo, tak i na 5 by jsi byl pomalý. Redukce se hodí třeba i při parkování na vysoký obrubník, různé manipulace s vozem v kopci či na terénních nerovnostech. Uzávěrka diferenciálu je taková poslední záchrana, třeba když zapadneš v hlubokém sněhu nebo potřebuješ překonat obtížný terénní úsek po nezbytně nutnou dobu. Po jeho překonání je třeba uzávěrku vyřadit.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: jak radit v nive
Je zajimave kolik prispevku se da napsat o razeni v Nive.
Ze by sluzebni auto nemelo v kasliku navod k obsluze?
Alf byl zrejme zvyklej na Paššíka fkůži a ted dostal za trest ruskej polotraktor urcenej na cesty 5te třídy
Plzeňák a auto z Ruska, to muze byt jedine za trest
Ze by sluzebni auto nemelo v kasliku navod k obsluze?
Alf byl zrejme zvyklej na Paššíka fkůži a ted dostal za trest ruskej polotraktor urcenej na cesty 5te třídy
Plzeňák a auto z Ruska, to muze byt jedine za trest
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: řadící páky v Nivě
Ja som z toho aj tak jeleň ... môže mi to niekto čo najviac "po lopate" vysvetliť ? čo sa zapne ak dame menšiu pačku hore-dole a čo sa stane ak to spravíme s tou väčšiou ? Ďakujem za ochotu
Re:
Přečti si toto pořádně:
myslím že to lépe vysvětlit nejde!Michael 4x4 píše:malá páka, to je tá dalej od teba, tou sa zapína/vypína uzavierka:
- smerom od teba - vypnutá uzávierka - na cesty
- smerom k tebe - zapnutá uzávierka - do terénu
väčšia páka - tá bližšie k tebe, tou sa zapína/vypína redukcia
- smerom k tebe - redukcia vyradená
- smerom od teba - neutrál
- ešte viac od teba - redukcia zaradená
®; Člen LKCS
Re: řadící páky v Nivě
"Od teba" znamená zaradenie pačky "do predu" a "k tebe" znamená "do zadu" ?
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Re: řadící páky v Nivě
Presne tak.
uzaverka mezidif.
Zdravím všechny nadšence Lady,
rád bych se zeptal zda jde uzavřít mezidif. bez zapnuté redukční převodovky. Někde jsem totiž slyšel, že uzavření mezidif. bez redukce nelze. Tak bych rád věděl jak to tedy je. Diky za odpověd
rád bych se zeptal zda jde uzavřít mezidif. bez zapnuté redukční převodovky. Někde jsem totiž slyšel, že uzavření mezidif. bez redukce nelze. Tak bych rád věděl jak to tedy je. Diky za odpověd
Re: uzaverka mezidif.
Ano lze
Re: Řadící páky v Nivě
Vozy u nichž to nelze, jsou jiné vozy než Nivy. Zpravidla vozy s fulltime zadním pohonem a připojitelným předkem. Je to dáno konstrukcí přiřazování předního pohonu a redukce. Vše na jedné páce.
Ne u NIVY. Ta má na vše páky zvlášť. Viz příspěvky výše. A lze zařadit cokoliv samo o sobě.
Neutral/1/2/3/4/5/R
Rychloběh / Neutral / Pomaloběh
Uzávěrka ON / Uzávěrka OFF
Ne u NIVY. Ta má na vše páky zvlášť. Viz příspěvky výše. A lze zařadit cokoliv samo o sobě.
Neutral/1/2/3/4/5/R
Rychloběh / Neutral / Pomaloběh
Uzávěrka ON / Uzávěrka OFF
Lada 2102 Universál 1.198ccm - červená 418.958 km.(r1972)
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)
"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)
"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
Re: Řadící páky v Nivě
Postak se ptal,
Kitcarcup odpovidasjde uzavřít mezidif. bez zapnuté redukční převodovky
Pro upresneni. Vozy ze zadnim a pripojitelnym prednim, mohou pripojovat taky bez redukce. Mohou pripojovat za jizdy. A nektere mohou jet jen na zadek s redukci (trebas moje auto muze.) A nevadi, ze maji jen jednu páku.Vozy u nichž to nelze, jsou jiné vozy než Nivy. Zpravidla vozy s fulltime zadním pohonem a připojitelným předkem
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Řadící páky v Nivě
maloktory off, bez medzidifu moze pripojit predok za jazdy, aspon by sa to nemalo....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4