VAZ-21061 & 2106
Moderátor: Moderátoři
Re: VAZ-21061 & 2106
Neviem ci je uplne dobre simulovat motoru nizku teplotu. Rj potom dava viac paliva, ale urcite tam bude nejake dalsie obmedzenie spojene s nezahriatym motorom (iny predstih, volnobeh atd). Skor by som uvazoval nad väčšími vstrekmi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: VAZ-21061 & 2106
Já to udělám jen abych vyzkoušel jestli to pojede líp. Potom bych to řešil zvýšením tlaku paliva.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: VAZ-21061 & 2106
Regulátor tlaku mam už hotovej, zvednul sem ho o 0,5Bar. Konečně to šlape jak má a hlavně to pořádně táhne .
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Motor_1.7/#DSC00319.jpg
Byl jsem na tuning sraze v Pardubicích tady je pár fotek: http://lubos202.rajce.idnes.cz/Tuning_sraz/#.
Niva je už prodaná do dobrejch rukou
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Motor_1.7/#DSC00319.jpg
Byl jsem na tuning sraze v Pardubicích tady je pár fotek: http://lubos202.rajce.idnes.cz/Tuning_sraz/#.
Niva je už prodaná do dobrejch rukou
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: VAZ-21061 & 2106
Ahoj, mám pár nových změn udělal jsem generálku podvozku tady je pár fotek http://lubos202.rajce.idnes.cz/Podvozek/. Další věcí je Turbo fotky tady http://lubos202.rajce.idnes.cz/Turbo_a_Chip/ budu postupně doplňovat.
Hlavu použiju nesníženou 21011 při plnícím tlaku 0,5Bar jsem si spočítal že kompresní poměr přeplňovaného motoru bude 11:1, těsnění použiju nějaké lepší. Samozřejmě budu dělat chiptuning Epromku mam už objednanou
Hlavu použiju nesníženou 21011 při plnícím tlaku 0,5Bar jsem si spočítal že kompresní poměr přeplňovaného motoru bude 11:1, těsnění použiju nějaké lepší. Samozřejmě budu dělat chiptuning Epromku mam už objednanou
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAZ-21061 & 2106
Good & nice job! L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: VAZ-21061 & 2106
Paráda
Ten podvozek musel dát práce ... spousta krásné pohodové čisté práce
Ten podvozek musel dát práce ... spousta krásné pohodové čisté práce
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: VAZ-21061 & 2106
super kara
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAZ-21061 & 2106
Díky ten podvozek byl náročnej moc mě to nebavilo ležet na zádech a špachtličkou drbat gumoasfalt, dělal jsem i předek ale to sem už nefotil. K tomu turbu už je na motoru, řeším jaké těsnění pod hlavu nechám si ho vyrobit tady http://www.kalina.cz možnosti jsou klasické z nějakého kvalitního německého matroše nebo opláštěné kovem ale mam obavu jak by to těsnilo. Originální těsnění má tloušťku 1,8mm já si nechám vyrobit 2,0mm abych ještě snížil kompresní poměr. Další věc kterou řeším je vedení vzduchu od turba do motoru. Škrtící klapka má vnější průměr 50mm od ní vedla k filtru trubka s průměrem 60mm, mohl bych udělat od turba ke klapce vedení 50mm nebylo by to málo? (zatím nebudu dávat chladič vzduchu vedení bude krátké).
Pokud s tím má někdo zkušenosti uvítal bych nějaké rady .
Pokud s tím má někdo zkušenosti uvítal bych nějaké rady .
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: VAZ-21061 & 2106
Z čehopak máš turbo?
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: VAZ-21061 & 2106
Jsem zvědavý co na to předstih, resp. oktanový nárok vůči té teplotě směsi.
Re: VAZ-21061 & 2106
Predstih si snad ošéfuje RJ, alebo sa mýlim?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: VAZ-21061 & 2106
Asi nemýlíš, no zajímavé to myslím ještě bude.
Re: VAZ-21061 & 2106
Turbo je Garrett T15 používá se pro motory vw 1.9TDI. No a předstih si srovná čidlo klepání, nebo já srovnám RJ epromku mam už koupenou 27C512 nemá na to náhodou někdo programátor?
Teplotu směsi budu sledovat přes diagnostiku zatím byla 65° tak se uvidí. Další poznatek těsnění pod hlavu na 1.6 má tloušťku 1,8mm a na 1.7 jenom 1,3mm já budu mít oboustranně oplechované těsnění 1,5mm.
Teplotu směsi budu sledovat přes diagnostiku zatím byla 65° tak se uvidí. Další poznatek těsnění pod hlavu na 1.6 má tloušťku 1,8mm a na 1.7 jenom 1,3mm já budu mít oboustranně oplechované těsnění 1,5mm.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: VAZ-21061 & 2106
Tak už je to skoro hotové. Mám stažena data z RJ ale co s tím? . Program na chiptuning mi našel několik map bohužel nejsou tam hodnoty ani k čemu slouží. Taky jsou http://lubos202.rajce.idnes.cz/123/ netuší někdo co by mohlo být co?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250