Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Tavri, s tímhle zkušenosti nemám. Jen si myslím, že to nesignalizuje prasklou žárovku v brzdovýcg světlech, ale v obrysových, Ale možná se mýlím. Mě to vloni, když jsme jeli z Chorvatska, signalizovalo, že jsem neměl kontakt u zadního obrysového světla.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Mě to snímá zadní brzdovky a zadní obrysovky, nic víc, nic míň.
Kontrolka předního obložení mi funguje jako kontrolka kvality nasolení silnice, neb kablíky se mi neustále vytahují u kol z konektoru. (asi krátký drát)
Kontrolka předního obložení mi funguje jako kontrolka kvality nasolení silnice, neb kablíky se mi neustále vytahují u kol z konektoru. (asi krátký drát)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
U kombíka mi dělá bordel skládací plastová přepravka na nákupy. Když běhá volně v kufru, je cca správně vysoká, aby mi narážela do konektorů u zadních lamp a po čase vytáhne z nich drátky, což má za následek nesvícení a oblíbenou "hudbu" ze systému palubní kontroly.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
to je normální, dělá si to prdel, stačí vzít nějakou díru a je vymalováno, pak vemeš druhou a zase to svítí, jenže kontrolka nezhasne, to neumí.tavri píše:Tak už to signalizuje i vadnou žárovku, už dvakrát mi to během cesty začlo svítit a pípat, přičemž dnes ráno než jsem dojel do jobu, tak to přestalo. Buď si to ze mě dělá prdel nebo tam něco jako třeba objímka vynechává. Kouknu na to, mrazy polevují.
m.
Tak s tímhle fakt problém nemám. Je fakt, že jsem objímky na obou stranách musel vypodložit (tu druhou jsem dělal vloni cestou z Chorvatska, kdy jsem na parkovišti našel kus vajglu a pomocí toho jsem to "opravil" - ale drží to bez problémů dodnes), ale nemám s tím problém.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
a další...
modrý drát spojuje kostry objímejk a je přiletovaný na každou objímku, původní konektory jsou nahrazeny fastony. škodovácké objímky mají obroušený plast na co nejmenší rozměr. z původní plastové desky je vše odstraněno a jsou propilovány větší díry na objímky.
Objímky jsou do toho plastu "zasliznuty" pomocí tavné pistole
modrý drát spojuje kostry objímejk a je přiletovaný na každou objímku, původní konektory jsou nahrazeny fastony. škodovácké objímky mají obroušený plast na co nejmenší rozměr. z původní plastové desky je vše odstraněno a jsou propilovány větší díry na objímky.
Objímky jsou do toho plastu "zasliznuty" pomocí tavné pistole
Jiří, děkuji za obr..
Tak tohle je na mě moc pracný. Do něčeho podobného bych se pustil jednině tehdy, že by to blblo příliš často. Mě se to vypojí tak 4x do roka a to mě nemotivuje k tak "složité" úpravě.
I kdybych měl tuhle popelnici ještě 5let, tak to znamená cca 20x vystoupit a do 30 vteřin vyřešit problém. Tj. celkem 10minut. Na to zatím kašlu.
Ale je fakt, že kdyby to bylo častější jako zpočátku, když jsem to auto koupil, tak bych se do toho asi pustil.
Tak tohle je na mě moc pracný. Do něčeho podobného bych se pustil jednině tehdy, že by to blblo příliš často. Mě se to vypojí tak 4x do roka a to mě nemotivuje k tak "složité" úpravě.
I kdybych měl tuhle popelnici ještě 5let, tak to znamená cca 20x vystoupit a do 30 vteřin vyřešit problém. Tj. celkem 10minut. Na to zatím kašlu.
Ale je fakt, že kdyby to bylo častější jako zpočátku, když jsem to auto koupil, tak bych se do toho asi pustil.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Voda mi od začátku teče do pravé plastové nádobky vedle rezervy.
Teče tam jen někdy, asi záleží na úhlu dopadu kapek deště. Několikrát jsem to v záruce reklamoval, vždy něco utěsnili a za půl roku, jsem tam tu vodu objevil znova. Pak jsem to po větším dešti třikrát zkontroloval a nebylo tam nic. Pak jsem do té kapsy zase po pár měsících šel něco dát a byla plná vody. Teď tam mám lékárničku. (nerezatí)
Teče tam jen někdy, asi záleží na úhlu dopadu kapek deště. Několikrát jsem to v záruce reklamoval, vždy něco utěsnili a za půl roku, jsem tam tu vodu objevil znova. Pak jsem to po větším dešti třikrát zkontroloval a nebylo tam nic. Pak jsem do té kapsy zase po pár měsících šel něco dát a byla plná vody. Teď tam mám lékárničku. (nerezatí)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)