Wartburg 353
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Wartburg 353
Dík, ale o té vím, ikdyž jsem si ji neprošel. Mám ročník 1969, takže toto mi moc nepomůže, přední brzdy vypadají úplně jinak. Je docela možné, že budu potřebovat stahovák bubnů... No potěš koště
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Wartburg 353
Našel jsme pěknou reportáž k autíčku Některé pasáže jsou srandovní, ikdyž tomu není moc rozumět.
http://www.youtube.com/watch?v=kBt3tLEA3Fk&NR=1
Jinak mám na výměnu parabolu, kryt zadního světla - nový, to by mohlo potěšit Laďušu, anebo taky ne, Brzdy jsou téměř hotové. Jednu stranu jsem dokončil, na druhé musím vyměnit jedno prasátko, které jsem dal z vlastní blbosti jiné než patří - překvapilo mne, že se liší na levou a pravou stranu a v jednou případě jsem se sekl. Vyměněna jsou teda 4 prasata ze 6ti za nová, statický omezovač zadních brzd je taky daný nový. Původní byl neprůchozí i po použití násilí. Zadní dveře, jedny nešly zavřít, druhé otevřít. Tak teď zbývá vyřešit ty druhé Zima všechny činnosti zastavila. S prvním sněhem jsem s tím seknul, uvidíme zase až na jaře nebo v létě, co bude. Jestli něco bude.
http://www.youtube.com/watch?v=kBt3tLEA3Fk&NR=1
Jinak mám na výměnu parabolu, kryt zadního světla - nový, to by mohlo potěšit Laďušu, anebo taky ne, Brzdy jsou téměř hotové. Jednu stranu jsem dokončil, na druhé musím vyměnit jedno prasátko, které jsem dal z vlastní blbosti jiné než patří - překvapilo mne, že se liší na levou a pravou stranu a v jednou případě jsem se sekl. Vyměněna jsou teda 4 prasata ze 6ti za nová, statický omezovač zadních brzd je taky daný nový. Původní byl neprůchozí i po použití násilí. Zadní dveře, jedny nešly zavřít, druhé otevřít. Tak teď zbývá vyřešit ty druhé Zima všechny činnosti zastavila. S prvním sněhem jsem s tím seknul, uvidíme zase až na jaře nebo v létě, co bude. Jestli něco bude.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wartburg 353
Oficiální přestavba W353 (dvoutakt) na W 1.3 (čtyřtakt) nelze. Papírově to samozřejmě je jediná možnost, jak v ČR zlegalizovat oficiálně nedovážené vozidlo, ale technicky je to nemožné. Rámy a rozložení vnitřností jsou u obou typů úplně jiné.
A s tím bezkontaktem, je to sice bezstarostné zapalování, ale pravověrní sportovněji založení Wartburgáři nedají dopustit na klasická kladívka pro každý válec zvlášť. Přímo na Wartburgu jsem možnost porovnávat neměl, ale Trabant byl o něco málo živější s kladívky. Pokud teda bylo seřízení optimální.
To ale nic nemění na tom, že ta relativně mohutná šedá krabička z NDR, která elektronicky překlápí signál mezi jednotlivými cívkami, má díky době a zemi svého vzniku svoje kouzlo.
...Čtyřtakt W 1.3 vybavený motorem VW Polo/Golf měl to samé zařízení asi tak do 1/4 původních rozměrů.
A s tím bezkontaktem, je to sice bezstarostné zapalování, ale pravověrní sportovněji založení Wartburgáři nedají dopustit na klasická kladívka pro každý válec zvlášť. Přímo na Wartburgu jsem možnost porovnávat neměl, ale Trabant byl o něco málo živější s kladívky. Pokud teda bylo seřízení optimální.
To ale nic nemění na tom, že ta relativně mohutná šedá krabička z NDR, která elektronicky překlápí signál mezi jednotlivými cívkami, má díky době a zemi svého vzniku svoje kouzlo.
...Čtyřtakt W 1.3 vybavený motorem VW Polo/Golf měl to samé zařízení asi tak do 1/4 původních rozměrů.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Re: Wartburg 353
Nejsem si jistej jak je tomu u warťase, ale u trába je ten bezkontakt ochuzenej o odstředivou regulaci předstihu, takže je tam stále předstih něco kolem 3-5°, což zrovna do otáček ten motor nepošle.... A vzledem k původu v jednej fabrice, bych to samé řekl že bude u warťase.
On i ten bezkontakt jde namontovat na "starou" desku z kladívkového zapalování a pak máš i tu regulaci (práce na pár hodin), ale sám to na žádným nemám .
On i ten bezkontakt jde namontovat na "starou" desku z kladívkového zapalování a pak máš i tu regulaci (práce na pár hodin), ale sám to na žádným nemám .
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto