Tak už jsem to našel Rozměry upraveného silenbloku jsou: délka 34mm, průměr pro čep 14, vnější průměr 30mm. Jedná se o silenblok svislého čepu přední nápravy z vozu Škoda řady 105, 120, který je nutno zkrátit na těch 34mm. Konečně jsem využil toho, že si vše zapisuju, mám to i potvrzený od člověka který dříve Oltcity opravoval. Teď už Ti zbývá to jen sehnat, předělat a můžeš montovat
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Také díky za info, už jsem ho zaregistroval. Vypadá opravdu pěkně. Ale s tou cenou je to pravda. Někde jinde jsem tento kousek viděl a ta cena byla opravdu vysoká. Jak píše kolega, raději ji už neuvádí. Teda ne že by za to nestál, ale já osobně pěknýho mám a sháním něco spíše jako dárce orgánů.
Ten silenblok jak je na odkazu bude on
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
DO PR...E, včera jsem zjistil že mi praskla membrána akcelerační pumpičky, to by se mi ten karbec mooooc hodil Budu muset vyzkoušet ty chlapce z Bratislavy, snad ještě fungujou
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Díky za typ, problém je že jde o 20 let používaný karburátor takže ta membrána bude asi taky KO, nicméně ještě jednou díky něco se určitě hodí, budu ho kontaktovat.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010