211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Skalouš píše:Mě se ze začátku, než se to oběhalo, občas nevrátil klíček zapalování.
Já to slyšel a vrátil ho vždy "ručně" zpět, ale manželka slyšela prd a jela se "startujícím" startérem cca 25km. Pak mi to do výměny startéru taky nestartovalo. :-)
Tak to je silne kafe, jet s pustenym starterem a nepoznat to...

Jinak musim zareagovat k politice prodeje CS Auto Lada...Kdyz se tam byl otec ptat ohledne nove Lady 2111, rekli mu ze tyto typy nedoporucuji, ze jsou s tim problemy, ze pry at si koupi Nivu, ze je spolehlivejsi.To me dostalo.Tak si otec vyhlidl Fabii a to sem mu zas vymlvil ja.Ted mluvi o VW Polo, ale uz sem ho tez odradil.Pretesnil sem mu motor, prevodovku a vymenil spojku na 04ce a asi u ni i chvili zustane.Na to jezdeni do mesta a zpet to staci, navic uz trikrat do nej nekdo na parkovisti "couvnul".Nevim jestli to prodejce mysli vazne kdyz odradi zakaznika...Nedivim se ze nemaji zadnou reklamu, zda se mi ze sou radi kdyz se zminene modely neprodavaji...
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Proboha proč si chce koupit Polo auto, když Ladu 2111 by dostal celou?
Mám na ní teď 75tkm a furt mám pocit, že to není blbé auto. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

se zasunutym pastorkem starteru jsem jel chvili taky. bylo to slyset ale co se da delat kdyz se ta svine ne a ne vratit! po 5 km jsem to zkusil chcipnout, volnobezka se upekla a pastorek se vratil:-)
Eriku.. nevim kolik stoji vyfuk na samaru ale zadni dil na 2111 byl za 2500 (finsky i rusky..oba stojej stejne) a prostrednije taky za 2500.
ale cena 2000 i s praci ..to je z kategorie snu:-)
BTW nastavovani vyfuku je vec kterou bych delal v miste tesne za katalyzatorem, kdyz je to dal tak to urezne.
Skalousi.. mozna ze jsem moc velkej skeptik ale me nejak zacinaji ty neustale problemky s ladou pit krev.
v nejblizsi dobe me ceka vymena tlumicu, dalsi pokus o pretesneni motoru (ztracim olej), spojkove lozisko ( a spojka asi taky), mam skoro 70000km a menil jsem termostat (nevim jak moc za to muzu ja ale teplota motoru se do zakazane oblasti nedostala ale termostatu to viditelne neprospelo) MAm novy starter, novou ridici jednotku topeni, v prumeru po 25000km menim brzdove desticky(no toje prece parada jini u toho meni i kotouce:-). zivotnost vyfuku je cca 4 roky( jezdim denne, at je leto nebo zima), dale jsem musel menit vahu vzduchu a taky mam nove ventily a tesneni pod hlavou.
Kdyz sednu do octavky co ma najeto 250 000km tak subjektivni dojem je ze je to novy auto.. Nekde ten cenovej rozdil v porizovaci cene musi byt videt:-) Lada je fakt cenove bezkonkurencni rekl bych idealni je kdyz se s ni behem 2 let najede alespon 150 000km a jakmile skonci zaruka tak pryc s tim at se stara nekdo jinej.
Jiri
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Jiri:
Co plánuješ jako další auto?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Prodejci lady atd
no v servisu taky tvrdi ze hranata rada byla spolehlivejsi.
myslim ze lad u nas jezdi docela malo (jednou za 14 dni nejakou potkam)
ptal jsem se na nahradni dily.. trba nadrzka ostrikovace +cerpadlo a odpovedeli jeste pred mesicem jsme jich tu meli 20 na sklade ted neni nic .. to zamena ze z tech nekolika malo tisic majitelu lad si v prazskem obchode behem jedineho mesice lidi koupili 20 nadzek ostrikovace. Prodavac mi rekl at ten druhy sroub kterym je pripevnena ke kastli vyndam a ze pak nebude praskat (jo funguje to, jenze takovehle radosti jsou vsude mozne)
Nas nerozhazi kdyz kontrolka stavu brzdoveho oblozeni se rozsiti po prujezdu slanou breckou. Majitele drazsich aut by v ramci zaruky znackvy servis profackovali
O vikendu jsem ormirgloval opryskane casti hagusu a natrel cernym lakem. proc muzou byt hagusy na 15 let starym VW zcela netknute??
Videl jsem v melnice hromadu plechovych disku 14palcu.. vsecno to menili pry v zaruce kdyz si lidi narikaly ze vibruje volant a auto plave.
Cesky dovozce dokonce zacal montovat na nove lady ceske brzdove kotouce aby predesel reklamacim.

znate tohle?
http://www.sefinspektor.cz/?act=article&aid=351

Jiri
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

To je dobrý, škoda, že neexistuje nějakej centrální seznam stránek s odkazy na podobný "deníčky" ...no, fakt je, že i 10odkazů je někdy fuška udržovat, natož třeba tisíc.

Jinak brácha přítelky jezdí s GolfemII - když ho kupovali, vzali mě s sebou, abych jim to kdyžtak ohodnotil. Když jsem viděl, že za 1,3 Golfa, čtyřkvalt, třídveřák benzín, r.v.1990 chce 40tisíc a sice podvozek byl bez koroze, ale těsně za nádrží byla skoro 5cm prorezlá díra, řekl jsem ne. Nikdo mě jako vždy neposlouchal, teď stojí na dvoře za starým žigulem - loupe se chrom kolem skel, nefunguje přístrojovka, vypadlo mu jedno sklo z předního světla, v zimě špatně startoval, nakonec ten debil (automechanik z učňáku v Boru, již dostudovalý) vyměnil vodu v chladiči, takže mu v únoru praskla hlava či co (čistá destilka). Pravda je, že tomu golfovi dával zabrat - po 10 tisících úplně sjel nový gumy (tuším MP12), výfuk někde "ztratil".

Tyhle lidi bych střílel.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Když má člověk smůlu na auto a zároveň na dealera, tak je to v pr...
Musím říci, že v tomto směru mě CS auto Lada nikdy nenaštvala.
Všechno, co jsem považoval za vady z jejich strany, mi zatím uznali a vždy jsme došli k rozumné dohodě.
To je klad, který u mě jednoznačně hovoří pro Ladu.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Nestartuje

Příspěvek od Erik »

Tak jsem se na to koukl a baterka měla něco málo přes 10 V. Chvíli jsem s tím laborovoal. když se startovalo, tak to ve starteru cvakalo (to bylo to trrrrrr). No udělal jsem to nejjednodušší - dal jsem baterii na nabiječku. Ale co je horší, že mi jeden článek u pólu nevaří. Ostatní vesel bublají a tenhle mrcha se ani nehne. Tak doufám, že to bude "jenom" ta baterka. Uvidím zítra. Díky. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

čoveče, to mě spadl kámen ze srdce. To se Ti sesunula bateria Slaný. To chce funglovku. Jakou tam máš? A jak starou, kdy jsi naposledy kontroloval stav elektrolytu?
Franta
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Baterku mám ještě původní. Už tři zimy a zatím v pohodě.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

baterka

Příspěvek od Jiri »

s baterkou se nevyplati experimentovat. kdyz po nabiti nevydri a nefunguje normalne tak holt novou.
nejvetsi zazarak byla repasovana jeste cerna batrka co jsem mival kdysi ve skodovce --vydrzela 7 let!
v zigulu mam jeste original тюмень no nedelam si iluze ze to bude nejakej drzak, tipuju ze pristi nebo prespristi zimu chcipne (auto je z jara 2001)
destilku tam dolevam cca po 15000km. v zime nekolikrat vydrzela zapnuty svetla pres celej den (parkovacky)
btw v manzelcine renaultu jsem na pozrim menil baterku .. byla original z roku 1996. misto 40 ah tam prisla 55, ma vetsi startovaci proud neco neznackoveho..no nekup to za 1000kc...je to nahoda co kus to unikat....

drive jsem mel link na nejakou francouzskou stranku o zigulech a tam byly popsany problemy s novou ladou.. chtel jsem to sem dat ale nejak to z tech stranek stahli....no francouzky neumim, tak na zabozroutsky stranky moc nelezu:-(
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Baterie

Příspěvek od Erik »

No je to bateria Slaný, r. v. přesně nevím. Když jsem to auto kupoval, tak to bylo v 6/2002 a údajně měla být nová (auto je z roku 2000, ale bylo bourané). Je to tuším že Comfort 55 Ah. Co se týče elektrolytu, tak to hlídám pravidelně. Naposled asi před 14-ti dny. Vše v pohodě. Celou zimu vydržela. Asi na ní přišla jarní únava :P . No nejspíš se nedá svítit, ani startovat, budu muset koupit novou. Snad nebude nic se startérem.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

No, chlapci dovolím si s vámi nesouhlasit. Mé zkušenosti jsou takové, že ruská baterka je držák. Ve staré ladě 1300. vydržela 17 let a to nevím jak dál protože jsem ji prodal a v samaře 12 let a z preventivních důvodů výměna, měla už menší kapacitu než je zdrávo.
Teď v té 2112 se uvidí, i když jsem také slyšel, že byly problémy s bateriemi u 211x.
Franta
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Skalouš píše:Proboha proč si chce koupit Polo auto, když Ladu 2111 by dostal celou?
Mám na ní teď 75tkm a furt mám pocit, že to není blbé auto. :-)
To vis, to je ta psychologicka odezva na reklamy...Do schranky dostal letacek ze sou zrovna slevy...Tak sem ho vyvedl z omylu, neboj...Ale i tak se nekde docetl ze Lada je hrozne auto a kdyz mu to rekl i dovozce...Nevim, ale asi se uz neda presvedcit...
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

No jak nekdo rikal ..nechci svou slevu zadarmo:-) no koupi Polo se 50 000 slevou a porad to bude drazsi nez lada. polo je na muj vkus maly:-(
na druhou stranu.. kdyz nepocitam mechanicke urazy auta tak cena servisnich zasahu je slusna za ty prachy VW nevezmou sroubovak do ruky. Skoda ze neni nikde jeste statistika TUV s tema novejma modelama. jezdi jich po nemecku tak malo ze to nestaci na statisticekj vzorek:-))))
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“