Pár problémov s Nivou
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon lis 19, 2012 17:52
Re: Pár problémov s Nivou
no klepe se celí auto při rozjezdu... Případně jak by se to nechala vistředi ta přídavná přěvodovka
Re: Pár problémov s Nivou
Vystředit se dá podle tohoto postupu - povolit jí roztočit a znovu dotáhnout -http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=79&t=7372
Taky by mohl být utržený silentblok motoru, převodovky... pročti si to tu trošku... těžko radit, když neznáme stav auta... Vybrujou Ti šaltrpáky při tom rozjezdu...
Taky by mohl být utržený silentblok motoru, převodovky... pročti si to tu trošku... těžko radit, když neznáme stav auta... Vybrujou Ti šaltrpáky při tom rozjezdu...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon lis 19, 2012 17:52
Re: Pár problémov s Nivou
Dik moc. ja si myslím že to silemblokama není jsou dobré ale jo ty šaltrpaky se klepou na rozvodovce.A to auto mam asi 3 mněsice a bilo docela v blbím stavu ale docela se to rýsuje
Re: Pár problémov s Nivou
Zdravim vas!
Na nive 1.6 (1991) LPG mam jeden problem, ktory sa vyskytol len teraz, predtym som ho nezaznamenal- siel som do kopca so zaradenou redukciou- normalne ten kopec chodim na tretom stupni- dnes mi zacalo auto vyrazne cukat uz pri 2500 otackach a nasledne uplne padli otacky na nulu, akoby mi zhasol motor- ked som podradil na dvojku a tam otacky okamzite vyleteli nad 3000. Mal som dojem akoby mi doslo LPG- alebo bol zaneseny karburator- prepol som na benzin ale situacia sa vzdy zopakovala, aj so zatiahnutym syticom.
Cize problem: Ked klesnu otacky pod cca.2000, motor cukne a otacky padnu na nulu. Po podradeni motor ide normalne.
Neviete mi poradit, v com by mohol byt problem?
Doplnujem: na aute bola nedavno (asi 100km dozadu) menena sada spojky (lamela, tanier, loziska)... (moze to mat suvis? ale asi nie...)
Vzduchovy filter som pozeral, vyzera byt cisty.
Mierka oleja bola (je) na MAX- pred cestou som nemohol skontrolovat stav pretoze som parkoval v kopci a ponahlal som sa, tak som pre istotu dolial cca 2-3 dcl oleja- kedze mi nefunguje budik tlaku oleja, tak olej kontrolujem preventivne na mierke, teraz som to asi tyzden zanedbal, tak som dolieval na slepo pre istotu- moze mat tuto situaciu za nasledok prekrocenie maximalnej mierky?
Dakujem!
Na nive 1.6 (1991) LPG mam jeden problem, ktory sa vyskytol len teraz, predtym som ho nezaznamenal- siel som do kopca so zaradenou redukciou- normalne ten kopec chodim na tretom stupni- dnes mi zacalo auto vyrazne cukat uz pri 2500 otackach a nasledne uplne padli otacky na nulu, akoby mi zhasol motor- ked som podradil na dvojku a tam otacky okamzite vyleteli nad 3000. Mal som dojem akoby mi doslo LPG- alebo bol zaneseny karburator- prepol som na benzin ale situacia sa vzdy zopakovala, aj so zatiahnutym syticom.
Cize problem: Ked klesnu otacky pod cca.2000, motor cukne a otacky padnu na nulu. Po podradeni motor ide normalne.
Neviete mi poradit, v com by mohol byt problem?
Doplnujem: na aute bola nedavno (asi 100km dozadu) menena sada spojky (lamela, tanier, loziska)... (moze to mat suvis? ale asi nie...)
Vzduchovy filter som pozeral, vyzera byt cisty.
Mierka oleja bola (je) na MAX- pred cestou som nemohol skontrolovat stav pretoze som parkoval v kopci a ponahlal som sa, tak som pre istotu dolial cca 2-3 dcl oleja- kedze mi nefunguje budik tlaku oleja, tak olej kontrolujem preventivne na mierke, teraz som to asi tyzden zanedbal, tak som dolieval na slepo pre istotu- moze mat tuto situaciu za nasledok prekrocenie maximalnej mierky?
Dakujem!
pořád opravuji
zdravím.
Před dvěmi lety jsem koupil nivu, najezdil jsem cca tak 3000, lehký terén, spíše cesty.. A to proto, že pořád opravuji. Lada Niva r.v. 2003, 1.7i, alternativní pohon LPG najeto 120 000. Při příjezdu domů po koupi jsem pouze udělal kosmetické úpravy - vyvaření 3.dvěří, kolem přužin v podběhách..., plastové podběhy, obroušení rezavých míst, zatření...výměna všech olejů...
Další opravy ložisko vodní pumpy totálně vysypané vodotrysk pod kapotou, nateklo do alternátoru (to jsem ještě nevěděl co v altiku dělá fridex) po dalším měsíci ježdění nedobíjení, ani kontrolka nesvítila. Altík v háji. Následovalo výměna prachovek na poloosách a gufara v difu (jedno z nich teče i po výměně). Dále startér v háji, kohout topení tekl - výměna. V další době spíše dní než měsíců ohřívání pak vaření vody - výměna tesnění pod hlavou pak i termostatu. nadávno komplet zadní brzdy.
A těď ??? Všechny prachovky na poloosách v háji (byly tam tak 5 měsíců), radiátor topení teče - a dost, termostat teče (po 2. měsících teče ve spoji a dost), a zase od toho fridexu v háji alternátor...
Takže je to normální i u vás dalších majitelů lady??? Díly vydrží ale absolutně ......Co se stalo v altíku (lze to nějak opravit???) teď mám i zvýšené otáčky, je to tím že to nedobíjí??? jezdím jenom na baterku. Jo a ztrácí se mi brzdovka, nikde nic neteče, a pak i prokluzuje spojka poradte
Před dvěmi lety jsem koupil nivu, najezdil jsem cca tak 3000, lehký terén, spíše cesty.. A to proto, že pořád opravuji. Lada Niva r.v. 2003, 1.7i, alternativní pohon LPG najeto 120 000. Při příjezdu domů po koupi jsem pouze udělal kosmetické úpravy - vyvaření 3.dvěří, kolem přužin v podběhách..., plastové podběhy, obroušení rezavých míst, zatření...výměna všech olejů...
Další opravy ložisko vodní pumpy totálně vysypané vodotrysk pod kapotou, nateklo do alternátoru (to jsem ještě nevěděl co v altiku dělá fridex) po dalším měsíci ježdění nedobíjení, ani kontrolka nesvítila. Altík v háji. Následovalo výměna prachovek na poloosách a gufara v difu (jedno z nich teče i po výměně). Dále startér v háji, kohout topení tekl - výměna. V další době spíše dní než měsíců ohřívání pak vaření vody - výměna tesnění pod hlavou pak i termostatu. nadávno komplet zadní brzdy.
A těď ??? Všechny prachovky na poloosách v háji (byly tam tak 5 měsíců), radiátor topení teče - a dost, termostat teče (po 2. měsících teče ve spoji a dost), a zase od toho fridexu v háji alternátor...
Takže je to normální i u vás dalších majitelů lady??? Díly vydrží ale absolutně ......Co se stalo v altíku (lze to nějak opravit???) teď mám i zvýšené otáčky, je to tím že to nedobíjí??? jezdím jenom na baterku. Jo a ztrácí se mi brzdovka, nikde nic neteče, a pak i prokluzuje spojka poradte
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: pořád opravuji
chcel by som ti napisat ze to je asi iba tvoja lada ale... mal som tu tak 4 temy k autam a keby kazdu preluskas tak zistis ze v tom niesi sam , ja som napriklad za jedno leto (10 000km) vymenil tri termostaty
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: pořád opravuji
znám auta kde se vymění všechno 3x a pořád je potom H
Ale znám auta co jezdí bez oprav tisíce km
Já mám doma asi takovej střed, NIVA taky volá po opravě ale není toho času tak dělám jen to nejnutnější
Ale znám auta co jezdí bez oprav tisíce km
Já mám doma asi takovej střed, NIVA taky volá po opravě ale není toho času tak dělám jen to nejnutnější
Re: pořád opravuji
Já mám že nemusím a jezdil by dál ale chci
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: pořád opravuji
Kolik stojí taková hromádka problémů rok výroby 2003 naj 123tkm 1.7i LPG... má vůbec STK?
Přesto je to Lada... ty se pořád opravujou, reznou ,ale taky pořád jedou. (ikdyž to platilo na100% o karburátorových Ladách )
Za mě:
Na 2102 kombíku, vr 2005 vytekl chladič... uvaření , jela s tím slečna, takže těsnění pod hlavu nové + nový chladič s víčkem + ventil topení (asi nějak to vaření udělalo své.)
Minulý rok začal téct ventil topení - výměna...
za dva týdny teklo zas - Výměna...
další ventil už drží skvěle a neteče - OK
Začalo hned na to zase téct chlazení... aha tentokrát ten zánovní chladič... proběhla oprava vařením a snad už dobrý...
A hned na to začaly protékat hadice u nějaké sponky... oprava, opět vypustit chlazení očištění oxidace usadit hadici a novou sponku - OK... a snad dobrý...
500km na to nově teklo víčko chladiče=začalo netěsnit těsnění víčka... oprava doma za staré víčko(původní) - OK.
Od té doby TUK TUK... šlape jako ruské strojvůdcovské hodinky, chlazení dokonale drží.
tedy již 15měsíců a 6.000km!!! (Celkový stav tacho 419tkm )
PS: myslím, až na tu tekoucí hadici a jeden zbytečně měněný nový ventil topení co tekl po dvou týdnech by nebyla ani jedna z těchto závad...
kdyby to tehdy neuvařila slečna, ale vyteklo to chlazení mě a já vypnul motor dříve než když na mě troubí ostatní že mi "doutná auto".
Taky kromě smůly na zmetkový nový díl, často záleží na kvalitě provedené opravy mechanikem. (napadení obecním mechanikem Frantou, který všecko zná a všecko ví opravit za 5minut)
Když to po něm rozděláš sám nebo odborník, který dělá taky pečlivě mnohdy to dáváte "X" hodin do kupy co jiného podělal ten obecní rychlo mechoš svým "časově efektivním" zásahem. -zážitek z praxe
Děda říkával: "Dostat zničené auto ze šrotu je lehké, těžké je dostat šrot ze zničeného auta."
PS: Je to jenom stroj... lze opravit. Věř tomu.
Přesto je to Lada... ty se pořád opravujou, reznou ,ale taky pořád jedou. (ikdyž to platilo na100% o karburátorových Ladách )
Za mě:
Na 2102 kombíku, vr 2005 vytekl chladič... uvaření , jela s tím slečna, takže těsnění pod hlavu nové + nový chladič s víčkem + ventil topení (asi nějak to vaření udělalo své.)
Minulý rok začal téct ventil topení - výměna...
za dva týdny teklo zas - Výměna...
další ventil už drží skvěle a neteče - OK
Začalo hned na to zase téct chlazení... aha tentokrát ten zánovní chladič... proběhla oprava vařením a snad už dobrý...
A hned na to začaly protékat hadice u nějaké sponky... oprava, opět vypustit chlazení očištění oxidace usadit hadici a novou sponku - OK... a snad dobrý...
500km na to nově teklo víčko chladiče=začalo netěsnit těsnění víčka... oprava doma za staré víčko(původní) - OK.
Od té doby TUK TUK... šlape jako ruské strojvůdcovské hodinky, chlazení dokonale drží.
tedy již 15měsíců a 6.000km!!! (Celkový stav tacho 419tkm )
PS: myslím, až na tu tekoucí hadici a jeden zbytečně měněný nový ventil topení co tekl po dvou týdnech by nebyla ani jedna z těchto závad...
kdyby to tehdy neuvařila slečna, ale vyteklo to chlazení mě a já vypnul motor dříve než když na mě troubí ostatní že mi "doutná auto".
Taky kromě smůly na zmetkový nový díl, často záleží na kvalitě provedené opravy mechanikem. (napadení obecním mechanikem Frantou, který všecko zná a všecko ví opravit za 5minut)
Když to po něm rozděláš sám nebo odborník, který dělá taky pečlivě mnohdy to dáváte "X" hodin do kupy co jiného podělal ten obecní rychlo mechoš svým "časově efektivním" zásahem. -zážitek z praxe
Děda říkával: "Dostat zničené auto ze šrotu je lehké, těžké je dostat šrot ze zničeného auta."
PS: Je to jenom stroj... lze opravit. Věř tomu.
Lada 2102 Universál 1.198ccm - červená 418.958 km.(r1972)
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)
"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)
"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
Re: pořád opravuji
Vše si dělám sám, takže se snažím poctivě. Co stím altikem do kterýho natekl fridex???
Re: pořád opravuji
Nejlepsi by bylo dat ten kram do pr... a koupit neco poradneho. To asi nechces slyset.
Kvalita druhovyrobnich dilu je mizerna, co jde nekupuj - Ruske, Ukrainske, Polske, ale znackove.
Prachovky - jakou do nich davas vazelinu?? Nektera je žere... Jinak prachovek je taky mnoho vyrobcu / kvalita
Gufero v difu - na to ma vliv odvzdusneni difu, mozna jsi tu cetl jak jsem psal o predelani odvzdusneni na hadicku vyvedenou nekam vysoko. To by ti na 90% pomohlo.
Kohout topeni, - ten se tu nekde nabizel keramickej a nebo to predelavali na topenarske kohouty...
Mas Ladu, takze je normalni opravovat a porad dokola to same, pokud to nejak nevylepsis nebo nedas znackovej dil.
Kvalita druhovyrobnich dilu je mizerna, co jde nekupuj - Ruske, Ukrainske, Polske, ale znackove.
Prachovky - jakou do nich davas vazelinu?? Nektera je žere... Jinak prachovek je taky mnoho vyrobcu / kvalita
Gufero v difu - na to ma vliv odvzdusneni difu, mozna jsi tu cetl jak jsem psal o predelani odvzdusneni na hadicku vyvedenou nekam vysoko. To by ti na 90% pomohlo.
Kohout topeni, - ten se tu nekde nabizel keramickej a nebo to predelavali na topenarske kohouty...
Mas Ladu, takze je normalni opravovat a porad dokola to same, pokud to nejak nevylepsis nebo nedas znackovej dil.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: pořád opravuji
A robia sa aj gulove ventily
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Pár problémov s Nivou
Všechno tu je jen stačí hledat a číst... Úprava kohoutu topení : http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=79&t=17571
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Pár problémov s Nivou
jo, díky. kohout topení tam mám již keramiku, ta zatím funguje, myslím že od mušketýra.
Jo, jo. Značka Lada má svoje. Záleží co pořádnýho. V práci máme toyoty (LD, Hilux, Rav...), tam když se neco pos..., tak to je šílená petelice. Nejezdím extrém, nechci se o to bát, nemám to jako leštěnku bude mi to muset stačit.
co stím alternátorem??? jo a do prachovek dávám molibdenovou.
Jo, jo. Značka Lada má svoje. Záleží co pořádnýho. V práci máme toyoty (LD, Hilux, Rav...), tam když se neco pos..., tak to je šílená petelice. Nejezdím extrém, nechci se o to bát, nemám to jako leštěnku bude mi to muset stačit.
co stím alternátorem??? jo a do prachovek dávám molibdenovou.
Re: Pár problémov s Nivou
Manžety používám silikonový, nějakej univerzální rozměr. jednu mám na autě asi pět let a tři další asi tři roky a naprosto bez známek zpuchření a poškození... Altík podle toho co vše je v tahu tak vyměnit nebo ježeň jinej...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121