Luděk Ondrůch píše:Určitě to bude lepší, než to jenom nastříkat, ale určitě galvanický pokovení. Žárový zinkování bych neriskoval, mohlo by se to všelijak pokroutit, tím teplem vzniká dost velký pnutí na ohybech.
Nesouhlas, galvanické zinkování stojí zaprd právě proto, že je ta vrstva slabší- známý si na T613 dával asi před rokem jeden práh zinkovat žárově a druhý galvanicky- a ten galvanický už mu zrezl, žárový už nezrezne.
Kolega si teď nechával na F600 žárově zinkovat oba zadní blatníky a přední čelo a akorát na předním čele se udělal jedna malá vyboulenina, která šla lehce vyklepnout, zadním blatníkům se vůbec nic nestalo.
hadzin píše:Nikdy jsem tu černou barvu nesundaval a neznám jedinýho lakýrníka kterej by to dělal......A pozink?To jsou vyhozený peníze.
Samozřejmě pokud je zbytek auta prohnilý durch, tak pozinkované díly moc smyslu nemají, ale jinak je to rozumná investice pro zvýšení trvanlivosti vozu.
Já zas neznám lakýrníka, který by tu přepravní barvu nesundával, ta by určitě měla jít pryč! A už to slovo
přepravní cosi naznačuje...