Imobilizer
Moderátor: Moderátoři
Re: Imobilizer
A nějaký chyby v řj zapsaný jsou, třeba 1570 nebo tak?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Imobilizer
Zadne. Resp. v situaci, kdy je problem nastolen, tak palubni pc neumi chyby vicist. Kdyz nejak obnovim funkci (odpojenim/pripojenim imobu nebo odpojenim baterie na cca 3 minuty), tak pokud jsem odpojil baterii, tak je chyba "ztrata trvaleho napajeni RJ", ktera smozrejme zmizi sama a pokud neni deaktivovan imob, tak je chyba "ztrata komunikace s imob". To prvni je jasne, to druhe se objevuje vzdy, kdyz je zaple zapalovani a imobilizer je aktivni, coz mi dava smysl.
Inac jsem to zas cele prolezal, nenasel jsem zase nic. Kdyz jsem smatral kolem "systemu palubni kontroly", tak zacalo fungovat cidlo kapaliny ostrikovace, pak zas prestalo a pak zas zacalo. Blbe se k tomu zezadu leze, jen naslepo jsem tam satral rukama. Cidlo mi ale nejelo uz snad rok. Asi je to jiny problem.
Nasel jsem draty, ktere maji privadet napajeni k imobu, ale z zadneho schematu jsem nevycetl, kam vedou, proste zmizi ve svazku a smitec. Ted zkusim za pomoci ruskojazycneho alexeje najit kam vedou a taky najit, kde je bod G eee teda kostrici bod G2. Mate-li prosim radu, kam ty draty vedou, tak prosim povidejte.
btw co za zahadnou vec je dutina pod nohama spolujezdce pro kobercem? Padak? Nafukovaci clun?
Inac jsem to zas cele prolezal, nenasel jsem zase nic. Kdyz jsem smatral kolem "systemu palubni kontroly", tak zacalo fungovat cidlo kapaliny ostrikovace, pak zas prestalo a pak zas zacalo. Blbe se k tomu zezadu leze, jen naslepo jsem tam satral rukama. Cidlo mi ale nejelo uz snad rok. Asi je to jiny problem.
Nasel jsem draty, ktere maji privadet napajeni k imobu, ale z zadneho schematu jsem nevycetl, kam vedou, proste zmizi ve svazku a smitec. Ted zkusim za pomoci ruskojazycneho alexeje najit kam vedou a taky najit, kde je bod G eee teda kostrici bod G2. Mate-li prosim radu, kam ty draty vedou, tak prosim povidejte.
btw co za zahadnou vec je dutina pod nohama spolujezdce pro kobercem? Padak? Nafukovaci clun?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Imobilizer
No pod kobercem je takovej polystyrenovej klín, jestli si dobře pamatuju. Jeho význam jsem ale nepochopil. Zřejmě jako odhlučnění . Čert ví
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Imobilizer
Tak ke kukačkám nelez zezadu, ale vytáhni si je z palubky dopředu ne? Jeden kostřící bod je u pravý nohy řidiče v pravým horním rohu toho deklíku.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Imobilizer
Řekl bych vnitřní dotvarování podlahy pro pohodlí nohou - jinak by tam byl relativně "ostrý" roh.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Imobilizer
z toho sem mel strach. maji zajisteni nahore i dole a mam strach za to nejak rvat, nebo to pacit. topeni ma zajisteni zboku a to sem zvladl.zelvotron píše:Tak ke kukačkám nelez zezadu, ale vytáhni si je z palubky dopředu ne? Jeden kostřící bod je u pravý nohy řidiče v pravým horním rohu toho deklíku.
ano, kostrici bod jsem jeden nasel u prave nohy ridice a myslim ze druhy mensi je nekde u leve nohy spolujezdce.
podle schematu je imob napajeny primo od baterie bez pojistky(?). melo by to byt ze stejneho mista jako napajeni vedene k tem trem pojistkam co jsou u RJ. nevite z kama to vede? kde se vsechny ty draty spojuji?
Premyslim, jestli nekde nevzit jiny imobilizer a nezkusit to v servise prehodit. Teoreticky by to za hodku meli zvladnout vysvetlit rj ze ma jiny imob a ja bych vedel, jestli je problem v kabelech nebo v ridicim bloku. Pocitam, ze je potreba imob a cerveny klic. Netusite co to stoji nove?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Imobilizer
Podle mě můžeš krabičku immo vyměnit, kod z klíčku by měl být zapsán v říd.j. Mě to nešlo odblokovat, asi chyba v klíčku, tak jsem vyndal řj a tady: http://www.chiptuning.cz/ jí upravili aby nechtěla signál z immo. Cena 3000. Já neměl jinou možnost.
Re: Imobilizer
A není náhodou ŘJ motoru nějak spárovaná s řj imobilizéru?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Imobilizer
Ja si myslim ze dost mozna je. Nemam problem s timhle zajet do servisu do holesova. Jen vedet, ze je ten muj imob vadny. Zatim prechaim do pozorovaci faze.zelvotron píše:A není náhodou ŘJ motoru nějak spárovaná s řj imobilizéru?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Imobilizer
Jakejpak strach vyndat kukačky ? Vydloubneš zespodu starou škrabkou na okno , pak malinko zvrchu a vytáhneš je ven. No a když ulomíš jeden dva zobáčky, žádná škoda, jsou tam celkem 4 a napříště se Ti tam snadnějc poleze. Neboj, tam se ještě budeš kochat dlouho v těch chumlech kabelů , je to přeci pořád Lada.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Imobilizer
RJ je sparovana s RJ imobilizeru, čiže vymena krabičky bez spárovania je o ničom....Robi sa to vraj nejak cez diagnostiku, preto vedie K-line z diag. zasuvky najprv do RJ imobilizera a až potom do RJ motora.
RJ imobilizeru je trvalo napajana červenym vodičom, ktorý vchádza do pinu č. 6. Takisto aj snímač v palubke je napájaný trvalo červeným vodičom (sú to tie isté, vychádzajú z uzla pred relátkami, ktorý je ovitý izolačkou - potenciálny zdroj poruchy). V snimači imobilizéra je pod trvalým napatim z cerveneho vodiča zapojená blikajúca dióda.
Ukostrenie RJ imob. je v bode G2 - kde to je, to netuším. Ešte existuje bod G1. Pri systéme euro3 16V sú oba ukostrovacie body prakticky na rovnakom šrobe - niekde pre alebo pod zapaľovacím blokom.
Šarapatu môže by teoreticky mohlo robiť napájanie systému všeobecne - začína asi niekde pri baterke čierny "poistnym" vodičom, po par cm prechádza do červeného vodiča a potom pokračuje do toho spominaneho uzla pred relatkami. Ten uzol je spravený ako napichovačky, samec a samica, a na jedno z nich je pripojenych možno 5 vodičov.
RJ imobilizeru je trvalo napajana červenym vodičom, ktorý vchádza do pinu č. 6. Takisto aj snímač v palubke je napájaný trvalo červeným vodičom (sú to tie isté, vychádzajú z uzla pred relátkami, ktorý je ovitý izolačkou - potenciálny zdroj poruchy). V snimači imobilizéra je pod trvalým napatim z cerveneho vodiča zapojená blikajúca dióda.
Ukostrenie RJ imob. je v bode G2 - kde to je, to netuším. Ešte existuje bod G1. Pri systéme euro3 16V sú oba ukostrovacie body prakticky na rovnakom šrobe - niekde pre alebo pod zapaľovacím blokom.
Šarapatu môže by teoreticky mohlo robiť napájanie systému všeobecne - začína asi niekde pri baterke čierny "poistnym" vodičom, po par cm prechádza do červeného vodiča a potom pokračuje do toho spominaneho uzla pred relatkami. Ten uzol je spravený ako napichovačky, samec a samica, a na jedno z nich je pripojenych možno 5 vodičov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Imobilizer
Diky za podrobne informace. Ten naajeci uzel je tedy nekde ve stredovem panelu v okoli tech 3 relatek?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Imobilizer
To už neviem, ako to ma umiestnené 110, mám to preštudované na kabeláži, ktorú dávam do 2105 a skúsenosti mám z inštalácie 1,5 16V E3 u Gera. Ten "uzol" je pod tými 3 relátkami...možno tak 10cm od nich. Ty máš 8V alebo 16V? Ale malo by to byť to isté, pokiaľ máš systém Bosch MP7.0. len možno nemáš snímač vačky a otrasové čidlo na tlmiči.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Imobilizer
Mam 16 ventil, cidlo vacky mam, otresove ne . Ale to je myslim opravdu jedno. Mrknu k tem relatkum, to je to, co jsem potreboval vedet.
Ted mi jeden hodny pan v jedne hodne firme promeril kondiky a prosel pod lupou plosnak. 2 kondiky jsou pry o 5% pod udavanou hodnotou, coz by ale nemelo byt uplne kriticke. A nezdali se mu kontakty u konektoru a propajel je. Tak uvidime. Kdyz se to zas zblazni, tak mi vymeni ty kondiky, pokud ja neprijdu na jinou pricinu.
Kazdopadne kdyz se to zblazni, tak se nemusi ani vypinat motor, proste jen odpojit a pripojit imob a vse je ok . Pripomina mi to microsofti serverova reseni
Ted mi jeden hodny pan v jedne hodne firme promeril kondiky a prosel pod lupou plosnak. 2 kondiky jsou pry o 5% pod udavanou hodnotou, coz by ale nemelo byt uplne kriticke. A nezdali se mu kontakty u konektoru a propajel je. Tak uvidime. Kdyz se to zas zblazni, tak mi vymeni ty kondiky, pokud ja neprijdu na jinou pricinu.
Kazdopadne kdyz se to zblazni, tak se nemusi ani vypinat motor, proste jen odpojit a pripojit imob a vse je ok . Pripomina mi to microsofti serverova reseni
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Imobilizer
Spravi si niekde na palubke odpojovač RJ imobilizeru a nemusis stale loziť niekam do stredoveho panelu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)